Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin juuri petivaatteet 7 sänkyyn

Vierailija
10.01.2010 |

Arvaa kauanko meni aikaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minun uusi ennätys :) yksi parisänky ja 6 normaali sänkyä. Pienestä äidin on kyllä iloittava :)

Vierailija
2/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä etten ole varmaan 4 vuoteen vaihtanut niitä lakanoita. Siivooja tekee sen. Jos joutuisin tekemään itse niin vaihtuisivat varmaan kahdesti vuodessa. Niin paljon sitä hommaa vihaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset vois jo vaihtaa itse lakanansa?

Vierailija
4/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin vain parisänky ja 4 tavallista, mutta ei mulla siihen mene kuin vartti. Ja kun osaan delegoida, menee n 5min.

Vierailija
5/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silitän kaikki petivaatteet ennenkuin laitan ne sänkyyn. Lapset ovat 2kk-6 vuotta niin ne ei oikein osaa vielä vaihtaa niitä. vanhin yrittää aina joskus, ja tyynyliinat laittaa hienosti mutta peitto ei oikein vielä onnistu. Lapsia meillä on viisi, mutta yksi yksikkö sänky on miehen päivystys sänky, työn puolesta päivystää viikossa pari yötä ja nukkuu ne yöt alakerran sängyssä, jotta lapset ei herää puhelimen pirinään. Vaihdan petivaatteet kahden viikon välein. :)

Vierailija
6/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silitän kaikki petivaatteet ennenkuin laitan ne sänkyyn.

Vierailija
7/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saa sillä niin sileätä jälkeä kuin silitysraudalla. Ja ei minua haittaa vaikka aikaa tuohon menee, isä vei lapset ulkoilemaan ja sain tehdä vaihdot rauhassa. Se on vain niin ihana ruveta illalla nukkumaan silitettyihin, puhtaisiin lakanoihin. Eli on todellakin vaivan arvoista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä