Jos joutuisit syömään kaikki tänään näkemäsi eläimet, mitä söisit?
Minä söisin vain muutaman hyttysen, 4 turkiskuoriaista, 2 oravaa ja harakkaparven. Slurps.
Kommentit (47)
myös kastemadon jonka pelastin kävelytieltä. Kärpäsen ja hämähäkin olohuoneen nurkalla joka tuo onnea asuntoomme.
- orava, kärpänen ja talitiainen (sisällä olen ollut koko päivän, nämä olen nähnyt ikkunasta - no se kärpänen oli ikkunan välissä)
Popsisin isohkon koiran, etanan, 7 kanaa, 1 kukon, noin 20 lokkia ja yhden rotan.
Nam.
Mulla menis pari rusakkoa, kettu, puluja, lokkeja sun muita lintuja, parisenkymmentä lehmää, naapurin kaksi koiraa, ja kasa akvaariokaloja :)
Pääruoaksi olisi Lahden-tiehen jyrätty kettu ja jälkkäriksi vähän myöhemmin samalla tiellä makaava supikoira (kai?). Tosin se supinraato on maannut siinä jo niin pitkän aikaa että voisi olla aika iljettävää naposteltavaa :S
Varmaan jotain lintujakin on kulkenut näkökentässä, mutta ne ei ole rekisteröityneet :)
Hauska aloitus :D
sisältäis ainakin 10 erilaista koiraa, tiaisia, harakoita, variksia, oravan sekä viirupöllön. Jälkimmäisen näin ihan pururadalla vaunuja työntäessäni. Oli tosi hieno otus. Se seuras mua katseellaan ja pää tosiaan pyöri kuin pöllöllä :)