Jos joutuisit syömään kaikki tänään näkemäsi eläimet, mitä söisit?
Minä söisin vain muutaman hyttysen, 4 turkiskuoriaista, 2 oravaa ja harakkaparven. Slurps.
Kommentit (47)
Koiria, kissan, hevosen, kastematoja, variksia, harakan, oravan, erilaisia pikkulintuja sekä valtavan parven naakkoja... Huih!
ainakin 10 talitinttiä
orava
lihava kissa
muutama varis ja harakka
närhi
kärpänen
hämähäkki
jälkkäriksi menisi jokunen lintu. Lapset vois olla kiukkuisia jos äiskä päättäisi paistaa niiden luffen.
tuo villakoirat oli hyvä :)
Mulla menis pari hamsterii, akvallinen kaloja, kissa ja kolme hevosta...ja pari koiraa vielä ja muuan tintti... yöks ;)
1 varis, parit harakat + pikkulintuja monenmoisia.
1 keskikokoinen koira
akvaariokaloja
..ja jälkkäriksi asvalttiin liiskautunut kuollut orava.
Lehmiä, lampaita, minipossun, ison possun, kissoja, koiria, undulaatteja, papukaijoja, muita lintuja, hevosen, ponin, kaneja, gerbiilejä, chincilloja, rottia, käärmeitä, akvaariokaloja, kilpikonnia, iguaanin, tuliliskon ja jonkin muun liskon, hämähäkin, matoja, kukkoja, kanoja ja varmaan jotain unohtui vielä matkasta:-)
mutta sen verran olen ollut liikenteessä, että pari koiraa ja jokunen lintu olisi tarttunut haaviin
kylläpä mulla onkin nälkä...
Joutuisin syömään pari pikkulintua, laihahkon oravan, labradorinnoutajan, musta-valkoisen kääpiöluppakorvakanin ja päivän kruunaisi puoliksi liiskaantunut pitkä kastemato.
aamupalaksi olis mennyt ensin reilu 7kg kissa, sitten toinen vähän pienempi kissa, jälkkäriksi kääpiöluppakani.
Lounaaksi ja varmaan vähän välipalaksikin naapurustosta löytyi 7 kpl erikokoisia koiria, yksi oli chihuahua ja yksi taas berhandilainen, muut siltä väliltä. Harakoita 4 kpl ja variksia 3, lisäksi varmaan 30 pikkulintua ja kaksi oravaa. Ja jälkkäriksi voisi kai syödä ne kastemadot, joita tuolla näkyi asfaltilla mönkivän.
Päivälliseksi/iltapalaksi saan sitten varmaan syödä noi lapset ja miehen, kun metelöivät tuolla kuin pienet (tai vähän isommat) eläimet :)
kukkakärpäsiä, oravia, harakan, talitiaisia, varpusia, muutaman koiran, kissan ja mustarastaan.
Paitsi jos lasketaan ne mitä olen kuullut tänään. Ainakin naakka, ja hiiri tai orava..
en mää vois syödä niitä kaikkia.
alkuun menis koira ja kaksi kissaa, sitten yksi koiperhonen.
sit menis yks koira lisää.
sitten n.40 lehmää, 16 vasikkaa, 30 sonnia ja about 20 hiehoa.
vielä palan painikkeeksi pässi ja kolme kissaa lisää. parempi laittaa silmät loppuillaksi kiinni.
tuhatjalkaisen
erinäinen joukko koiria
oravan
harakkaa, naakkaa, varista menis myös.
*122 eri ikäistä nautaa
*27 kania
*3 kissaa
*3 koiraa
*jälkkäriksi jonkin verran kärpäsiä ja lintuja
Yks Berninpaimenkoira, sitten pikku koira ja orava