Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi on abortti!

Vierailija
28.10.2009 |

Olen 25-vuotias fysiikan opiskelija, ja viime viikolla testitulos kertoi minulle, että olen raskaana. Tämä ajatus kuvottaa minua suuresti. En halua lapsia, en nyt enkä tulevaisuudessa. Vauva rajoittaisi opiskelujani ja sosiaalista elämääni. Aion siis tehdä abortin, joka mielestäni on ainoa oikea vaihtoehto tapauksessani. Olen hyvin onnellinen siitä, että abortti on laillinen Suomessa ja melkein kuka tahansa voi halutessaan suorittaa sen. Vauva vie aikaa ja rahaa, joita minulla, nuorella ihmisellä, ei ole tuhlattavana. Henkilökohtaisesti en voi käsittää miksi joku haluaisi lapsia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan tunteistasi jos et kerta välitä?

Vierailija
2/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan tunteistasi jos et kerta välitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa elämää! Ja avarakatseisuutta.

Vierailija
4/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengailevia pro-life-ihmisiä.

Vierailija
5/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas antaisin mitä vaan, jos tulisin raskaaksi. Ei millään pahalla sulle, mut jotenkin vaan ottaa sydämestä, ku toiset tulee raskaaksi tahtomattaan ja mä en niin millään.:(

t.tänä aamuna jälleen negan testannu. :`(

Vierailija
6/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin kirjoittaa sen tänne, sillä aihe oli vapaa ja halusin kertoa miltä minusta tuntuu. Mutta miksi ette voi ajatella asiaa minun, opiskelijan ja yksineläjän näkökulmasta?

Vierailija
7/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin kirjoittaa sen tänne, sillä aihe oli vapaa ja halusin kertoa miltä minusta tuntuu. Mutta miksi ette voi ajatella asiaa minun, opiskelijan ja yksineläjän näkökulmasta?

Vierailija
8/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hyvä kun suomessa on naisella oikeus aborttiin. Jokaisella on oikeus päättää omasta ruumiistaan.

Mutta tuo "en voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi lapsia" kuulosti kyllä korvaani varsin kornilta ja huvittavalta. Eikös nyt fysiikanopiskelijan luulisi ymmärtävän jotain biologiastakin? Ja ihmisen tarpeesta lisääntyä? Kyllä se on elollisten olentojen tehtävä lisääntyä, se kirjoitettu meidän perimään. Ehkä sinäkin vielä aikuiseksi kasvettuasi ja tarpeeksi hurviteltuasi tajuat, mikä se ihmisen tehtävä täällä pallolla on. Olkoonkin miten ylikansoitettu tahansa.

Tsempit sulle ap, toivottavasti toimenpide menee hyvin.

Vierailija
9/9 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vain, mutta kyllähän sun käytös on samaa kuin jos tekeytyisit tummaihoiseksi ja huutamaan Joensuun torilla, että "Suomi on paska maa."

Mietin itse aborttia joskus kauan sitten, onneksi en tehnyt. Mutta ei minua kiinnosta alkaa käännyttää muita mihinkään suuntaan. Jokainen huolehtikoon omista asioistaan, ja ehkäisystä.

Jos haluat jutella jonkun kanssa, ammattiauttajia varmaan löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi