Taas sain hyvän esimerkin, miten sekopää mun mies on...
Meidän piti lähteä anopille ja appiukolle käymään, mutta kun en suostunut lähtemään juuri sillä sekunnilla, kuin herralle sopi niin ei voitu sitten lähteä...mulla meni kolme minuuttia, kun kävin vaihtaa sukat ja pesin hampaat niin mies alkaa ruikuttaa,et sä et halunnutkaan lähteä ja nyt on jo liian myöhäistä!?!
Mitä mä teen ton äijän kanssa? Tekis mieli erota koko paskasta, kun sen kanssa ei voi elää niinkuin normaalin ihmisen kanssa:(. Sanokaa mulle oonko mä itse vaan sekaisin, kun alkaa pikkuhiljaa siltäkin tuntua...
Kommentit (18)
No en ihmettele avioeroprosentteja jos näin vähästä tosiaan erotaan.
Ja mies on niinkuin se olis mun vika? Minä kun en halunnut kerta lähteä... Tällä hetkellä tuntuu,etten halua tuon henkisesti köyhän ihmisen kanssa lähteä enää minnekään. -ap-
Älä nyt eroa harkitse, jos pikku skismaa tulee lähtemisestä. Voisit kyllä sille miehellesi sanoa, ettei muutama minuutti mikään katastrofi ole.
En nyt sentään siksi ole eroamassa (ja muutenkaan) Meillä on pieni lapsikin. Kyse on vaan siitä, että arki tuollaisen ison lapsen kanssa on joskus helvetin raskasta.
arki on raskasta kaikkien miesten kanssa, joskus.
Ja MINÄ en kuulemma helua lähteä, kun en ollut sillä sekunnilla valmis... Ja joo halusin, asuvat kävelymatkan päässä ja lapsi oli valmiina lähdössä puettuna, ei muutenkaan olla vähään aikaan nähty appivanhempia. Musta alkaa tuntua,ette mies itse halunnutkaan lähteä, kun olisi joutunut kävelemään sinne (on niin laiska)
että lähden muksun kaa kaksin sinne anoppilaan.
Jätä se iso kakara kiukkuamaan ihan itsekseen hetkeksi. Ehkä se oppii, että kiukulla on seuraukset...
Ja sinä lähdet anoppilaan kylään??
vaihtaa sukat ja harjata hampaat?
(oli siis vain villasukat) olis ollu tyhmä lähteä. Hampaat nyt pesin muuten vaan, kun halusin. Lisäksi laitoin välihousut ja tähän meni vain 3 minuuttia...-ap-
Mut anyway, mun mies on varmati vaikein:(
ja oot siis vielä lähdössä kylään ja anoppilaan? Mun anoppi pitäis mua huonona äitinä, jos lasten nukuumaanmenoaikana lähtisin kyläilemään, ja niin pitäisin minäkin.
Me taidetaa seurustella saman miehen kanssa :)
Niin ja ei sit menty. Aattelin, et en halua selitellä anopille, miksi sen (huonosti kasvatettu? )pikkupoika ei tullut myös. -ap-
viettänyt vain aikaansa huonossa seurassa, VINKS!
Mulla olis lukuisia,mielenkiintoisia juttuja mun miehestä, joita voi olla vaikea uskoa. Niin uskomaton se välillä on...
tolla periaatteella oltais, meillä kyllä saa miestä aina odottaa;) Ei tuo nyt voi olla syy eroon....