Kaveri kauhistui, kun kuuli että pissaan suihkuun
Kyllä mä suihkussa kusen, samoin mieheni, mutta ei siitä mitään hajua kylppäriin jää! Ei se nyt mikään hirvittävä ja kauhea asia ole, veden mukana se menee viemäristä alas. Tuskin kukaan siellä mihinkään kuivaan paikkaan siellä ruiskii, vaan samalla antaa tulla kun suihkuttaa.
Turhalta tuntuis mennä pois suihkusta, kuivata, käydä pytyllä ja sitten tulla jatkamaan hiusten pesua, tms. Tai sitten odottaa kunnes on valmis, ja sitten vasta käydä wc:ssä, kun juuri on alapään pessyt.
Kommentit (116)
pisuaariinkin tulee. mutta sitä ei huuhdella niin tehokkaasti kuin suihkun viemäriä...
Itse pissaan suihkuun lähes aina. Lisäksi paskannan myös suihkun lattialle, jos on iso hätä. Sitä paskaa pitää joskus jalalla "muussata" jotta se menisi viemäristä alas.
Olin muutama päivä sitten uimahallissa ja siellä taisi olla av-mamma pissalla!
Olimme suihkussa, hän oli selin minuun ja minä olin suihkutilan toisella puolella suihkussa, vastapäätä tätä naista. Katselin sattumalta naiseen päin kun pesin itseäni, tämä seisoi valuvan suihkun alla.
Sitten huomasin että naisen jalkojen juuressa oli keltainen lätäkkö josta valui koko ajan viemäriin mutta lisää tuli vaan koko ajan. En huomannut kyllä että virtsa valuisi siinä jalkojen välissä, sen näki vain maassa. Nainen lorotteli pitkän aikaa suihkussa seisten ja kun keltainen lätäkkö meni viemäriin, tämä otti suihkun käteensä ja alkoi pestä antaumuksella alapäätänsä. Eli tuskin oli kyse virtsan karkailusta, nainen vaan teki tarpeensa ja pesi sitten huolellisesti värkkinsä ja lähti uimaan.
Ei se minua yököttänyt tai muuta, seurasin vaan vähän uteliaana. Kun nainen lähti uimaan olin yksin suihkussa ja halusin kokeilla itsekin, oli iso pissahätä enkä en ole pissaillut suihkussa. Pinnistin oikein pari kertaa mutta ei tullut pisaraakaan, minua jännitti että joku tulee sinne suihkutiloihin ja näkee. Menin sitten vessakoppiin ja heti lorisi kun sain oven kiinni. Olen kai ujo pissaaja. Ilmeisesti nuo suihkussalorottelijat ovat harjoitelleet ahkerasti kotonaan ja pystyvät rentoutumaan yleisissä suihkussakin?
pitää varoa ettei liian kovalla paineella lorota ettei lennä seinää päin, sillon joku voi nähdä. Jos ihan hiljaa ja tipoittain niin kukaan ei huomaa.
ensimmäiselle kirjoittajalle: kuka SANOISI kaverilleen että joo mäpä pissaan suihkussa. lähes kaikki tekee niin, ainakin joskus, mutta ei siitä puhuta.
tullut mieleen että ennen suihkuunmenoa käy kusella
ensimmäiselle kirjoittajalle: kuka SANOISI kaverilleen että joo mäpä pissaan suihkussa. lähes kaikki tekee niin, ainakin joskus, mutta ei siitä puhuta.
Olen nelikymppinen, enkä ole koskaan pissannut suihkuun. En tiedä tietty lapsena, mutten kyllä ainakan muista että lapsenakaan olisin pissannut.
aiheuttaa kaakelihin virtsakiveä, on aika kova homma saada se pois. Mutta kukin tyylillään...
Suihkukaapissa ei ole mitään saumoja ja vesi menee suoraan viemäriin (ei roisku tai leviä minnekään). Tiesittekö kauhistelijat, että virtsasta on 95 prosenttia vettä (loput on ureaa ja erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia)! Ei kovin vaarallista! En näe ongelmaa, jos päästää vettä päälle eli pissaa esim. suihkun alkuvaiheessa. Kyllä se pissanhaju liukenee veden mukana kun sen vartin seisoo suihkun alla.
Meillä ei aterioida kaakelilattialta, joten en ymmärrä, miten paljon kamalampaa se pissa siellä suihkussa on kuin esim. pesuainejäämät, ihosta, jaloista ja hiuksista irtoava kuona, vaatteiden nukka jne. Paljon vaarallisempaa on pestä kylppäriä antibakteerisilla desinfioivilla myrkyillä.
PS. Ureaa (=virtsa-aine) käytetään monissa hygienia- ja kosmetiikkatuotteissa. Urean tehtävänä on sitoa vettä, ja näin säilyttää ihon kosteus. Että hierotte sitä kuitenkin itseenne monessa muodossa. Maalaisjärki on niin kateissa monilta ihmisiltä!
alkoi yhtäkkiä lorotella joka ilta suihkussa. No selvisi sitten, missä oli oppinut. Oli käynyt isänsä kanssa miesten puolella uimahallissa ja siellä oli kuulemma useampi mies lorotellut naureskellen suihkussa. Että taitaa olla yleisempää kuin myönnetään.
alkoi yhtäkkiä lorotella joka ilta suihkussa. No selvisi sitten, missä oli oppinut. Oli käynyt isänsä kanssa miesten puolella uimahallissa ja siellä oli kuulemma useampi mies lorotellut naureskellen suihkussa. Että taitaa olla yleisempää kuin myönnetään.
YYYYYÖÖÖÖÖKKKKK
Mitähän muuta miesten puolella tapahtuu? O_o
mitä säästäisi, jos pissaisi suihkussa
Kohta rohkeimmat paljastavat myös kakkaavansa suihkuun. Sinnehän se vetelä p***a soljahtaa myös samalla tavalla viemäriin?
Kohta rohkeimmat paljastavat myös kakkaavansa suihkuun. Sinnehän se vetelä p***a soljahtaa myös samalla tavalla viemäriin?
"oikeastaan ihan sama asia". Moni syö räkäänsä (oikeasti!), joten samantien voit sanoa, että ihan sama juoda pissaansa. Ja muista kieltää suihkussa niistäminen, koska räkä kuuluu riistää paperiin ja käsiin. Yöks, jos sitä vaikka jäisi kaakeleihin kiinni. Hyvä logiikka sulla!
YYYYYÖÖÖÖÖKKKKKMitähän muuta miesten puolella tapahtuu? O_o
siellä miesten puolella. Suurin osa laittaa jo kotona uimahousut ja sitten vaan kuivana suoraan altaaseen. Ja vaikka suihku avattaisiin, niin se on sitten hyvin pikainen huuhtelu (ettei valvoja tule valittamaan). Ei puhettakaan, että otettaisiin suihku ennen altaaseen menoa ILMAN housuja ja pestäisiin munaskut. Uinnin jälkeen sitten toki riisutaan ja lorotellaan suihkussa. Sitten siirrytään nahkaa käristämään. Vain "miehistä pitävät miehet" pesee itsensä siellä (ja he sitten vaahdottavatkin kunnolla ja yrittävät saada katsekontaktia muihin). Näin olen useammalta taholta kuullut. Ei ole vitsi.
Että sellaista (vähän aiheen vierestä) tapahtuu miesten puolella uimahallissa :). Itse en ole päässyt käymään.
naisten puolella sentään kuurataan jalat haarallaan jokainen alapään poimu eikä säästellä lähimmäisiä siltä näyltä :D Ja uimisen jälkeen voidellaan pukuhuoneessa kaikki kantapäät, pakarat ja tissinvälit oikein hartaudella!
Aikamoinen ketju. Lapsena pissasin aika monesti suihkussa (veden tietysti valuessa), koska vessa oli eri huoneessa, samoin teki siskoni. Putkimies oli kuitenkin huomauttanut asiasta äidilleni (ilmeisesti siis jonkinlainen haju oli jäänyt, vaikka ei sitä kyllä muuten huomannut) ja suihkussa pissaaminen loppui siihen. Nyt olen tosiaan lukenut tuosta että on jopa kehotettu virtsaamaan suihkussa ollessa jotta vettä säästyisi. Siksi kiinnostaisikin tietää ihan oikeasti, voiko pidemmällä aikavälillä tulla jotain ongelmia asian kanssa, esim. juuri hajuhaittoja. Olisin kyllä ihan asiallista keskustelua kaivannut, valitettavasti tämäkin keskustelu on mennyt aika paljon tyylillä "hyi, ällöö" ja ainoat asialliset kommentit tuntuvat koskevan virtsan hygieenisyyttä. Mutta kuka kertoisi ihan asiallisesti sen, miksi sinne suihkuun ei kannata pissata? Siis faktoja, se tuli jo selväksi että useimmat vastustajat vain pitävät sitä inhottavana.