Kaveri kauhistui, kun kuuli että pissaan suihkuun
Kyllä mä suihkussa kusen, samoin mieheni, mutta ei siitä mitään hajua kylppäriin jää! Ei se nyt mikään hirvittävä ja kauhea asia ole, veden mukana se menee viemäristä alas. Tuskin kukaan siellä mihinkään kuivaan paikkaan siellä ruiskii, vaan samalla antaa tulla kun suihkuttaa.
Turhalta tuntuis mennä pois suihkusta, kuivata, käydä pytyllä ja sitten tulla jatkamaan hiusten pesua, tms. Tai sitten odottaa kunnes on valmis, ja sitten vasta käydä wc:ssä, kun juuri on alapään pessyt.
Kommentit (116)
Ja ihan seisaallaan annan tulla samalla kun suihkuttelen. Se tuntuu itse asiassa aika rentouttavalta ja ois inhottavaa märkänä mennä pytylle istumaan.
Enpä ole hajuja huomannut ja itse ainakin juon sen verran, että pissa on lähes väritöntä/hajutonta.
Kaapo
tutkimus, jonka mukaan vettä säästyy oliko jopa tuo 4000 l, jos pissaa suihkussa, siis jos sattuu hätä olemaan sillon.
Alkaa kuulemma viemäri haista. Totta onkin, että jos lopuksi pissaa suihkuun ja vain vesi sen huuhtelee, niin saattaa alkaa haista. Sen vuoksi pissaan aina suihkussa käynnin alussa suihkuun ja sen jälkeen pesen itseni ja hiukseni, niin pesuaineet pesee varmasti pissan viemäristä ja lattialta.
että jos näin tekee, niin säästää vettä
pissataan myös suihkussa ollessa, en myöskään ymmärrä mitä pahaa siinä on.
Kertokaa pliis mulle, miksei niin saisi tehdä?
joku oli näin tehnyt ja koko tupa sai kärsiä. Miehen kertomaa.
ja kauhistelisin minäkin. Mikä vaiva se on riisuttuaan istua ensin pöntölle lirauttaa pissat minne ne kuuluukin, kuivata värkki ja mennä sen jälkeen suihkuun.
En kyllä tiedä kenenkään tuttuni kusevan suihkussa koska asiasta ei ole keskusteltu. Jos joku kertoisi pyörittelisin silmiäni.
mutta onko jotain muita perusteita, miksei niin saisi tehdä? Vesihän menee melko likaisena viemäriin joka tapauksessa. (paskainen pua pesty sillä jne..)
ja kauhistelisin minäkin. Mikä vaiva se on riisuttuaan istua ensin pöntölle lirauttaa pissat minne ne kuuluukin, kuivata värkki ja mennä sen jälkeen suihkuun. En kyllä tiedä kenenkään tuttuni kusevan suihkussa koska asiasta ei ole keskusteltu. Jos joku kertoisi pyörittelisin silmiäni.
Pissa on lähes steriiliä, ainoat bakteerit pissassa ovat ne, jotka tulevat virtsaputken aukon limakalvoilta mukaan. Säästää paljon vettä, jos aina suihkussa käydessään lorottaa suoraan suihkun viemäriaukkoon eikä käy ensin pöntöllä pissalla.
Minusta olisi hölmöä olla pissaamatta suihkussa!
olisi lattia sen jälkeen pestävä pesuaineella ja harjalla ja huuhdeltava huolella.
Ei se pissa valu sinne viemäriin suoraan vaan sekoittuu veteen ja lattia on aika isolti siinä kusessa.
jos ei aina pese lattiaa pseuaineella suihkun jälkeen. Mutta jos ei se teitä haittaa, niin mitäs se meille...
Mitäs ripulikakat, nehän menis kans helposti samalla...
Itsellä ei tulisi mieleenkään pissata lattialle, se suihkuvesi kun tuppaa levittämään sen koko kylppärin alueelle.
olisi lattia sen jälkeen pestävä pesuaineella ja harjalla ja huuhdeltava huolella. Ei se pissa valu sinne viemäriin suoraan vaan sekoittuu veteen ja lattia on aika isolti siinä kusessa.
AIkamoista happoa sä kuset.
Mä en oikeasti tajua näitä umpitolloja hysteerikkoja...
pissan ajaksi, mutta jos suihku valuu samalla, niin kyllähän se vesi levittää sitä pissaa muuallekin eikä vaan viemärinaukkoon.
kun kyykistyn siihen ja pissaan vain. Kummallisia lorottajia, jotka saisi koko kylpyhuoneen kusiseksi.
jollei tee sitä kuivalle lattialle.
olisi lattia sen jälkeen pestävä pesuaineella ja harjalla ja huuhdeltava huolella. Ei se pissa valu sinne viemäriin suoraan vaan sekoittuu veteen ja lattia on aika isolti siinä kusessa.
AIkamoista happoa sä kuset. Mä en oikeasti tajua näitä umpitolloja hysteerikkoja...
Et näköjään tunnista hysteerikkoa? Tuo oli aivan asiallinen viesti.
kun kyykistyn siihen ja pissaan vain. Kummallisia lorottajia, jotka saisi koko kylpyhuoneen kusiseksi.
jotka osuu vain ja ainoastaan viemärin reikään, eikä leviä lattialle vaikka seisoisi alla!