Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kauhistui, kun kuuli että pissaan suihkuun

Vierailija
24.10.2009 |

Kyllä mä suihkussa kusen, samoin mieheni, mutta ei siitä mitään hajua kylppäriin jää! Ei se nyt mikään hirvittävä ja kauhea asia ole, veden mukana se menee viemäristä alas. Tuskin kukaan siellä mihinkään kuivaan paikkaan siellä ruiskii, vaan samalla antaa tulla kun suihkuttaa.

Turhalta tuntuis mennä pois suihkusta, kuivata, käydä pytyllä ja sitten tulla jatkamaan hiusten pesua, tms. Tai sitten odottaa kunnes on valmis, ja sitten vasta käydä wc:ssä, kun juuri on alapään pessyt.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se siitä lattian lisäksi seinille ja suihkuverhoon roiskuu. Laattojen välit ovat aika työläitä jynssätä. Joku saattaisi kusen hajusta ja väristä urputtaa. Mutta jos ei itse tarvitse siivota eikä vastata kylpyhuoneen kunnosta sitä käyttäville, niin miksei. Jos on tottunut, että muut korjaavat ja siivoavat kaiken, niin helposti tulee loroteltua.

Vierailija
22/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se märkä uimapuku on inhoittava riisua ja pukea uudestaan jos menee pöntölle.

suihkussa siirrän uikkarin kangasta haaroista hieman sivuun ja annan pissan tulla. huuhtelen itseni ja lattian sen jälkeen ja takas uimaan.

Ei kukaan huomaa valuuko haarovälissä suihkuvettä ja pissaa. Mä en kehtaa edes raotella uikkaria vaan menen kesken uinnin suihkuun, päästän pissat suihkussa seisoaltani tai kyykyssä (jos seison niin pesen vaikka muka hiuksia siinä tai jos tekee mieli kyykkypissaa niin pesen muka varpaita) ja sitten kun hätä on valunut viemäriin, otan vielä kunnon suihkun ja hulmuttelen vähän uikkaria että pissan hajut lähtee sieltä haarapalastakin.

Hyvin on toiminut jo vuosikymmenet. Kukaan ei ole huomannut tai sanonut että mitäs suihkussa pissailet.

En vaan halua riisua märkää uikkaria pöntön takia ja pukea märkää uikkaria päälle, yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tuli hirveä pissahätä kun olin uimahallin suihkussa ja katsoin ympärilleni, siellä oli lisäkseni vain kaksi mummoa selät minua päin. Ajattelin että ei ne huomaa ja aloin lorotella seisaaltani, selkä mummoihin päin.

Yhtäkkiä tuli hirveä kakkahätä enkä pystynyt pidättämään, se oli joku tosi liukas kakka. Se plumpsahti uikkariin. Olin ihan kauhuissani ja katsoin taaksepäin, mummot ei tuntunut huomaavan. Juoksin pää kolmantena jalkana vessaan ja siinä vauhdissa pökäle karkasi uikkarin lahkeesta ja lensi lattialle.

Juoksin äkkiä vessakoppiin, riisuin sen ja kävin pöntöllä kakkaamassa lisää.

Sitten hiivin toiselle puolelle suihkua ja pesin uimapukuni ja puin sen päälle ja menin äkkiä takaisin altaille.

Myöhemmin kun olin lähdössä kotiin piti tietenkin kävellä siitä suihkujen ohi, näin sen kakan taas. Siellä se lojui pyyhe-naulakoiden alla ja oli litteä ja siitä lähti jarrutusjälki. Toivottavasti joku ei liukastunut...

Toivon, että ne mummot ei huomannut!

Vierailija
24/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monen mielestä iljettävää.. tarvitseeko sitä sen kummemmin ihmetellä. itse pissin mutta en ikinä kertoisi siitä kellekkään, en edes avokille.

Vierailija
25/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kusisi luonani muualle kuin pyttyyn, tulisi lähtö lumihankeen ihan välittömästi. Mikä ihme nykynaisia vaivaa? Ei mitään tapoja, vaan eletään kuin metsän elukat, kuseskellaan minne sattuu ja koska vain. Ihan hirveätä.

M38

Vierailija
26/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kusisi luonani muualle kuin pyttyyn, tulisi lähtö lumihankeen ihan välittömästi. Mikä ihme nykynaisia vaivaa? Ei mitään tapoja, vaan eletään kuin metsän elukat, kuseskellaan minne sattuu ja koska vain. Ihan hirveätä. M38

Nyt ku ois tykkään -nappi niin painasin.

Itse en todellakaan halua pesuhuoneeni lattioille pissaa, enkä anna ees lapsen pissiä sinne.

Vierailija
27/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käy pöntöllä ennen tai jälkeen, miksi kävisin,

sillä viemäriin on niin kätevä lirauttaa.

Vierailija
28/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se siitä lattian lisäksi seinille ja suihkuverhoon roiskuu. Laattojen välit ovat aika työläitä jynssätä. Joku saattaisi kusen hajusta ja väristä urputtaa. Mutta jos ei itse tarvitse siivota eikä vastata kylpyhuoneen kunnosta sitä käyttäville, niin miksei. Jos on tottunut, että muut korjaavat ja siivoavat kaiken, niin helposti tulee loroteltua.

Vierailija
29/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka suihkuverhoon ja seinään ja vaikka minne roiskuu. Minäkin pissin suihkuun, mutta en koskaan kovalla paineella juuri sen takia, ettei se roisku. Ja kuinka huonosti se viemäri vetää/kuinka helvetillisellä paineella te oikein suihkuttelette, jos koko lattia lainehtii?

Vierailija
30/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miten tuo virtsa nyt lattioita likaa. Totta kai, jos ainoa kokemus pissistä on jossain porttikongeissa, missä se lemuaa viikkoja jossain nurkassa, niin en ihmettele jos ahdistaa. Mutta kun veden mukana pissi menee pois niin eipä se pahemmin ehdi jäädä paikkoja likaamaan. Vai kuinka keltaisia teidän vessanpytyt on, joihin kuseksitte?

Sitä paitsi itse ainakin pesenkin kylppäriä joskus. Koskaan ei ole jäänyt hajuja tai värejä suihkuun pissimisestä. Jos teillä muuten pissi haisee niin saakutin pahalta niin kannattaisiko juoda vettä, pitäisi nimittäin olla aika väritöntä ja hajutonta.

Ja joku mies tuolla ihmetteli, niin pakko sanoa että onneksi oma ukko ei ole moinen hienohelma ja ahdistu moisesta, vaikkei samaa harrastakaan.

En vain kykene ymmärtämään, miten ihmiset kammoavat oman kehonsa toimintoja näin paljon.

Enkä minäkään järveen pissi, sen vesi on "likaista". :)

Vierailija
31/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miten tuo virtsa nyt lattioita likaa. Totta kai, jos ainoa kokemus pissistä on jossain porttikongeissa, missä se lemuaa viikkoja jossain nurkassa, niin en ihmettele jos ahdistaa. Mutta kun veden mukana pissi menee pois niin eipä se pahemmin ehdi jäädä paikkoja likaamaan. Vai kuinka keltaisia teidän vessanpytyt on, joihin kuseksitte?

Sitä paitsi itse ainakin pesenkin kylppäriä joskus. Koskaan ei ole jäänyt hajuja tai värejä suihkuun pissimisestä. Jos teillä muuten pissi haisee niin saakutin pahalta niin kannattaisiko juoda vettä, pitäisi nimittäin olla aika väritöntä ja hajutonta.

Ja joku mies tuolla ihmetteli, niin pakko sanoa että onneksi oma ukko ei ole moinen hienohelma ja ahdistu moisesta, vaikkei samaa harrastakaan.

En vain kykene ymmärtämään, miten ihmiset kammoavat oman kehonsa toimintoja näin paljon.

mikset sitten pese käsiä pissassa?tai enhän mä tiedä missä eritteessä ne peset...

Vierailija
32/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että virtsan pitäisi olla keltaista, ei todellakaan väritöntä ja hajutonta, silloin juo liikaa.

Oprahissa Dr Oz sanoi (myöhemmin kuullut saman muualtakin moneen kertaan), että pissan pitäisi olla sen verran tummaa, että jos pöntön pohjalla olisi sanomalehti, sitä näkisi lukea, mutta vain juuri ja juuri. Jos ei näe lukea, juo liian vähän. Jos näkee liiankin hyvin, juo liikaa.

Liialla vedensaannilla on nimittäin haittansa, se laimentaa elektrolyyttejä ja saa kropan sekaisin. Kysy elehtrolyyttien sekaisin menosta buliimikoilta, he tietävät kyllä miltä se tuntuu (tosin he menettävät nestettä, elehtrolyytit eivät laimennu vaan konsentroituvat; keholle siinä ei ole sinänsä eroa, sekasin se menee).

Vierailija
33/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän epähygieenistä ja epäsiistiä. Ihan kuin olisit jäänyt lapsen tai vammaisen tasolle. Aikuiset menevät pytylle tarpeille, eivät kuseksi minne sattuu.

Kusetko myös uimahallissa suihkussa ja uidessasi? Epäilemättä.

Vierailija
34/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että virtsan pitäisi olla keltaista, ei todellakaan väritöntä ja hajutonta, silloin juo liikaa.

Oprahissa Dr Oz sanoi (myöhemmin kuullut saman muualtakin moneen kertaan), että pissan pitäisi olla sen verran tummaa, että jos pöntön pohjalla olisi sanomalehti, sitä näkisi lukea, mutta vain juuri ja juuri. Jos ei näe lukea, juo liian vähän. Jos näkee liiankin hyvin, juo liikaa.

Liialla vedensaannilla on nimittäin haittansa, se laimentaa elektrolyyttejä ja saa kropan sekaisin. Kysy elektrolyyttien sekaisin menosta buliimikoilta, he tietävät kyllä miltä se tuntuu (tosin he menettävät nestettä, elektrolyytit eivät laimennu vaan konsentroituvat; keholle siinä ei ole sinänsä eroa, sekasin se menee).

Lisätään vielä: Vaikka mikrobien kannalta virtsa aika puhdasta onkin (rakossa oleva on puhdasta (yleensä), ulos tuleva ei), on siinä kumminkin yhtä sun toista, mm happoja.

Wikipediasta: "Virtsasta on 95 prosenttia vettä ja 2,5 prosenttia virtsa-ainetta eli ureaa, joka on suurina määrinä myrkyllistä. Loput 2,5 prosenttia virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa."

Vierailija
35/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mies pissaa mun päälle salaa ja huomaan että on keltaista vettä.ARGH!!että pistää vihaks!!!

Vierailija
36/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai virtsa on kellertävää, muttei mitään hirveää myrkkyä. Paitsi ehkä kahvinjuonnin jälkeen.

Sitä paitsi ei suihkussa pissiminen ole mikään säännöllinen tapa. Silloin pissitään jos sattuu kusettamaan kun siellä suihkussa on. Muuten kyllä ihan normaalisti käyn pytyllä.. :D En vain viitsi suihkusta märkänä turhaan siirtyä pöntöllekään.

Edelleen, en käy uimahalleissa. Ja luotan kyllä ihan arkijärkeen, en tarvitse "Dr Ozeja" kertomaan mitä pitää tehdä. :D Ihan vettä se virtsa ei kuitenkaan ole, mutta pakko tietysti taas vetää toiseen ääripäähän.

Mitä te muuten siellä kylppäreissä teette, syötte kenties lattialta, niitä pöpöjä kun sinne leijailee pönttöä huuhtoessakin aika paljon enemmän kuin suihkuun pissiessä.

Vierailija
37/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Av-mammojen on näemmä aina pakko kärjistää."

Vierailija
38/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä päästäis teitä meidän suihkuun..

Vierailija
39/116 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistuen muutaman kuukauden välein?!?!

Ja joo, tiedän palstailevani liikaa...

Vierailija
40/116 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorotelkaa vaan jos tykkäätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi