Kaveri kauhistui, kun kuuli että pissaan suihkuun
Kyllä mä suihkussa kusen, samoin mieheni, mutta ei siitä mitään hajua kylppäriin jää! Ei se nyt mikään hirvittävä ja kauhea asia ole, veden mukana se menee viemäristä alas. Tuskin kukaan siellä mihinkään kuivaan paikkaan siellä ruiskii, vaan samalla antaa tulla kun suihkuttaa.
Turhalta tuntuis mennä pois suihkusta, kuivata, käydä pytyllä ja sitten tulla jatkamaan hiusten pesua, tms. Tai sitten odottaa kunnes on valmis, ja sitten vasta käydä wc:ssä, kun juuri on alapään pessyt.
Kommentit (116)
saippuan sijasta pyykkäämiseen maailman sivu
En edes ole tajunnu kuin älyttömiä ihmiset voi olla!! HYI hemmetti, kuseksia nyt toisten lavuaareihin! Oksettavaa. Jos kävis ilmi, että joku minun kavereista kusis meillä lavuaariin, niin ois kyllä viimenen kerta ku astuu lähellekää meän vessaa. Saati sitte suihkuun kuseminen. Kerran oli porukkaa kylässä saunaillassa, seuraavana päivänä mietin et miks suihkussa haisee kuselle?! Jouduin kuuraan suihkun seinät ja kaikki, koska ihan selkeästi näkyi, keltasia jäämiä seinässä. Niin oksettavaa!
Tehkää kotonanne mitä haluutte, mutta vähän kunnioitusta kavereita/muita ihmisiä kohtaan.
mä pissaan usein suihkuun!!se on ihanaa!synnytyksen jälkeen kätilö antoi luvan pissata suihkuun ja sanoin et ihan kotoisa tunne=)mies oli kiukkunen eikä ymmärrä moista!sanoin et sinä päivänä kun se siivoo lakkaan mä kusemasta.sitäpaitsi se pesee vehkeensä lavuaarissa!!ja pari muutakin teki niin muistaakseni!johan loppu narinat!
Mun kaverilla on kylppärissä valkoiset seinät. Katselin niitä yksi kerta kun kävin pissalla ja ne laatat on muuten valkoiset mutta yhdestä kohdasta ne on värjäytynyt ihan keltaiseksi!!! Pissaakohan kaverin perhe aina sitä seinää päin? Muuten ne seinät on ihan valkoiset. Lattialla on myös jotain tummentumaa...
mä haaveilen et mun mies kusis mun päälle =)ei ole vielä suostunu...
En ehtinyt kuin ensimmäisen sivun lukea..
On se kumma että jotkut jaksaa näistäkin asioista motkottaa.
Itse pissaan suihkuun, en näe siinä mitään pahaa..
Itse harrastan myös tuota suihkussa pissaamista, mutta tähtään kyllä aina suoraan sinne kaivoon, eikä se siitä kyllä mihinkään lattialle leviä. Lapsena pissasin myös saunan lauteiden läpi, sitä en kylläkään enää harrasta. :) Olen myös kerran elämässäni pissannut lavuaariin! :D Pissaan kyllä pönttöön, jos sattuu pissattamaan ennenkuin menen suihkuun, mutta yleensä se pissahätä tulee vasta siellä suihkussa ja en yleensä jaksa siirtyä pöntölle (inhottavaa märkänä), ja on vain niin helppo antaa tulla sinne kaivoon. Uimahallissa en
tätä harrasta, paitsi jos muita ei ole paikalla. Harrastan tätä myös vieraissa, jos kukaan ei nää. Kerran vahingossa mainitsin avokilleni, että pissasin suihkussa, hän kauhistui asiasta, joten korjasin äkkiä, että siis tietenkin kävin pöntöllä, enkä suihkuun pissannut. Kiva muuten kuulla tuo, että se säästää vettä, jatkan siis suosiolla! Taidankin tästä lähteä pian suihkuun lorauttelemaan! :D
Minäkin pissaan suihkussa. Lorottelen seisoaltaan eikä se minnekään roisku. Menee heti viemäriin! Ja päälle tulee paljon puhdasta vettä ja shampoota!
Suihkussa ei haise millekään eikä lattiat tai seinät ole keltaiset.
Pissaan myös uimahallin suihkussa. Ei kukaan ehdi huomata minkä väristä vettä alapäästäni valuu! Enkä usko että kukaan tuijottaakaan. Ja jos tuijottaa niin omapa on asiansa, ei kukaan ole minulle asiasta huomauttanut.
Suihkussa vaan tulee AINA pissahätä ja se on hyvän tuntuista päästää pissat siellä! Tulee rento olo.
Itse pääsin ehdollistumaan tuolle touhulle, kun kärsin pahasta virtsatietulehduksesta. Sain sitten neuvon, että kannattaa mennä suihkuun lämpimän veden alle pissimään. Jotenkin lämmin vesi vatsalla helpottaa rakkkoa tyhjenemään paremmin ja se kaamea kirvelykin oli lievempää. Ainoa haitta oli, että tuon jälkeen suihkun ääni sai aikaan virtsaamistarpeen. No enpä jaksa välittää jos olen kotona ja yksin suihkussa, antaa mennä vaan. Muuten olen vieraskorea ja ujopissi. Meillä kylppärin laatat värjää biojäteastian pesu kellertäviksi. Ärsyttävää mutta tuleepahan pestyä kylppäriä aina samalla, kun se kirottu astiakin kahvitahroineen.
Minä yritän pissata aina kiukaalle. Onnistuessaan saunaan leivää ihanainen spa-henkinen tuoksu.
kyllä haisee jos sinne on joku kussut. Kun seuraava laskee vettä niin alkaa haista. Yäk.
kyllä haisee jos sinne on joku kussut. Kun seuraava laskee vettä niin alkaa haista. Yäk.
Ja se voi hyvinkin olla nniiden hiusten ym moskan hajua. Siivoa vähän ahkerammin, niin ei haise.
uimahallin suihkussa? Entä kavereilla/vanhemmillanne/työpaikan suihkussa?
mitä säästäisi, jos pissaisi suihkussa
aina kun meen suihkuun rupee pissattaan, enkä aina vessassa jaksa käydä sitä ennen.
Pissaat siis suihkuSSA, et SUIHKUUN!!
Luin otsikon ja luulin,että teit kaverillesi källin: pissasit SUIHKUUN ja sitten kaverisi,joka meni seuraavaksi suihkuun saikin yllättäen keltaista nestettä hiuksilleen avatessaan hanan...
;D
Brasiliassa on tällä hetkellä meneillään ihan mainoskampanja, jolla kannustetaan ihmisiä pissaamaan suihkuun. Se säästää ihan hirvittävän paljon vettä ja hidastaa ilmastonmuutosta.
Ymmärrän vielä jos on pienestä lapsesta kyse, mutta että aikuinen? Ihan sama haiseeko vai ei, mutta kyllä sitä nyt voi sivistyneesti käydä pöntöllä.
Meillä ainakin on pönttö ihan yhden oven takana, ei ole vaikeaa ottaa muutama askel, avata ovi ja käydä pissata pönttöön.
Kyllä tätä tulee harrastettua miehen kanssa. Olemme ehdollistuneet jo siihen että kun vesi lorisee, alkaa pissattaan.
Sitten vain lorisutetaan. Suihkulla voi vettä päästää laajemmalle alueelle joten ei sitä jää minnekään. Pesen tosin lattiat desinfioivalla aineella enkä tavallisella yleispesuaineella.
lorottelen joko lavuaariin tai suihkukaivoon, ettei kuuluisi sitä kammottavaa lätinä-ääntä.