\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//
Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.
Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.
Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.
Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.
Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.
Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...
Kommentit (180)
kyllä se sua sen aikaa panee kun remontti kestää ja vaihtaa sitten kohdetta.
luuletko ettei sellaiselle miehelle ole kysyntää muuallakin ja tarjonta on aivan eri tasoa kuin 34v yh-mamma.
millainen nainen tämä on? Mikä vika on 34v yh-mammassa?
Mikä pikkupoika tai katkera täällä kirjoittelee??
1000 av-mammaa kateelliseksi =).
Jos kaipaat elämääsi jotain enemmän, ei ole pakko syöksyä sänkyynkään, vaan kerro, että olet todella mukava tyyppi ja että olisi kiva tavata muutenkin kuin työn merkeissä. sanot, että on uskomattoman mukavanoloinen tyyppi, ettei jää miehelle epäselväksi. siitä se lähtee.
kyllä se sua sen aikaa panee kun remontti kestää ja vaihtaa sitten kohdetta.
luuletko ettei sellaiselle miehelle ole kysyntää muuallakin ja tarjonta on aivan eri tasoa kuin 34v yh-mamma.
Tuntuu vaan ainakin justiin nyt, ettei sen kummempaa muuallakaan ole koska on vapaa ja ihan selkeesti kiinnostunut minusta. Flirttaa niin avoimesti että hengästyttää.
Enkä mä nyt tosiaankaan aikonut pompata sänkyyn heti, ei ole mun tyyli. Mutta jos tästä jotain edes vähän pysyvämpää tulis niin sitten toki seksikin kiinnostaisi...
ap
Ei ole järkeä suotu ollenkaan? Pelkkää mielihyväntavoittelua vaan?
odotuta. Siitä näet miehen todelliset motiivit. Jos on kiertävä panomies, niin hän ei odota ja unohtaa homman.
Jos kaipaat elämääsi jotain enemmän, ei ole pakko syöksyä sänkyynkään, vaan kerro, että olet todella mukava tyyppi ja että olisi kiva tavata muutenkin kuin työn merkeissä. sanot, että on uskomattoman mukavanoloinen tyyppi, ettei jää miehelle epäselväksi. siitä se lähtee.
Jotain tämän tyyppistä olin ajatellutkin. On vaan vaikea avata suunsa kun pelkää, että on kuitenkin tulkinnut merkit väärin ja sitten nolaa itsensä ihan kunnolla...
ap
niin ei ole väliä, onko vapaa vai varattu. Tämä on jokaisen oma moraalinen valinta. Mutta itse en voisi olla kertomatta tunteistani.
Jospa se on kohtalo, joka nyt toi sen miehen luoksesi.
Toki kannattaa ottaa varovainen askel, jotta mies ei säikähdä. Luuletko, että mies tuntee samoin?
Sinähän olet vielä nuori ja ymmärrän hyvin tuon tunteen, jos oelt vielä ollut yksin jonkun aikaa. Tuo ihastumisen tunne on aivan mielettömän ihana, nauti siitä täysin rinnoin.
millainen nainen tämä on? Mikä vika on 34v yh-mammassa?
Niin, en minä kai ihan toivoton tapaus ole... niin ainakin toivon. Kyllä mulla olis vientiä, mutta en ole oikein ollut sillä tuulella eikä ihmisiin tutustuminen ole niin helppoa kun on lapsi ja työtkin tekee pääosin kotona. Enkä ole todella tuntenut tällaista ehkä koskaan. Joskus ex-miehen kanssa kun tavattiin tosi nuorina niin oli tällaisesta fiiliksestä ehkä aavistus. Mutta kyllä nyt kolisee ja kovaa.
Enkä mä mitenkään epätoivoinen ole. En ole etsinyt varsinaisesti ketään vaikka olen parilla treffeillä käynytkin.
Enpä vaan varautunut tällaisiin tunteisiin tällaisessa tilanteessa. Heräsi jo ajatus, että tahallaankohan tuttavat usutti mut pyytään tän komistuksen hommiin...? :D!!!
ap
et taatusti nolaa itseäs, mies saattaa kyl piankin haluta seksiä, eli mieti strategia. Oot ollu liikaa kotona, kun jännität "epäonnistumista". nyt vaan on niin ettet voi epäonnistua. Sä oot upea tyyppi ap! ihanaa, että jaat tän meidän kanssa.
et taatusti nolaa itseäs, mies saattaa kyl piankin haluta seksiä, eli mieti strategia. Oot ollu liikaa kotona, kun jännität "epäonnistumista". nyt vaan on niin ettet voi epäonnistua. Sä oot upea tyyppi ap! ihanaa, että jaat tän meidän kanssa.
Ihan huippuviesti, kiitti :D!!!! Toki mä tunnistan realiteetit mutta kuten ootte rohkasseet, se ei pelaa joka pelkää...
Mä lupasin miehelle, että tarjoan lounaan, ettei sen tarvi lähtee jonnekin syömään, joten taidan mennä tuonne alas virittelemään lounasta pikkuhiljaa. Töitä tässä piti tehdä, mutta kyllä menee ihan hyväntekeväisyyteen tämä päivä...
Tuun kertoon myöhemmin fiiliksistä.
ap :p
Oikein tunnen tuon ap:n kihelmöinnin itsekin, kirjoittaakin tosi kivasti ja voi että mä toivon tuon onnistuvan....
*kaivaa Harlekiineja kirjahyllystä*
pakko lisätä tää suosikkeihin, et pääsee lukee miten tarina jatkuu ;)
Itellää kun toi avioliitto ei parhaassa jamassa, niin mukava lukee ku toisilla syrän läpättää ;)
Voin oikein tuntea itsekin tuon kihelmöinnin, kun itselläni oli ihan samanlaiset tunnelmat viime keväänä :)
:) On varmasti ollut kiva ilta kun ap:stä ei kuulu, voi juku! Liekö remppamies vielä kylässä?
mikä tarina!! Taitaa olla paljon kerrottavaa ja remppamies on jäänyt yöksi, kun ap ei ole tullut kertomaan mitään :)
Voi että minäkin haluan ihastua taas!!
ap:n nettihiljaisuus enteilee toivottavasti hyvää !
jos et koita. Voit pettyä, siihen on aina mahdollisuus, kaikessa. Mutta voit myös saada jotain todella upeaa.