\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//
Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.
Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.
Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.
Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.
Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.
Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...
Kommentit (180)
päätös tälle jutulle ja sitten äänestetään mikä niistä on se paras tai ainakin mahdollisin... kun ei meille nyt sitä happy endiä suoda ap:n suunnalta.
kyllähän tälle tarinalle nyt joku loppu pitää saada :D
Mä vietin varmaan elämäni hekumallisimman viikonlopun (jos ei exän kanssa seurusteluaikaa oteta huomioon). Remppamieheni (joo, nyt se on mun) tuli puhaltamaan lauantaina, ja kyllä se puhalsikin, ei vaan sinne minne oli suunniteltu.. Luulin että kaveri olisi nukkunut lauantaina myöhään kapakan jälkeen, mutta hän ilmestyi ovelle jo ennen kymmentä. Onneksi olin jo hereillä ja suhteellisen siistinä, vaikka yleensä lauantaina tössätellään tukka pystyssä puoleen päivään. No mutta pääasiaan... kun avasin oven ja J astui sisään, me vaan seisottiin siinä ja katsottiin toisiamme, meinasin ehdottaa että tule laitan brunssia, mutta sanat eivät tulleet ulos, onneksi.. J oli harvinaisen vakavailmeinen, astui ihan mun eteen ja me halattiin, sit halattiin uudelleen...JA SITTEN, halauksessa mun kasvot/huulet etsiytyivät hänen rinnaltaan hänen kaulalleen, ja sitten vauhti koveni, yht'äkkiä huulemme olivat yhdessä, liimaantuneina, kukaan ei KOSKAAN ole suudellut sillä tavalla, olin silmät kiinni, maailma pyöri ympärillä. Kun irrotimme otettamme, tuijotimme toisiamme silmiin, J huokais ja sanoi" vihdoinkin", me kummatykin hymyiltiin sekopäisesti... Meillä oli ihana kaksi päivää, tosiaankin J oli mun luona eilen iltaan saakka. Kun ex toi lapsen seitsemältä , hän oli juuri lähtenyt. Tänään taas uusi ihana päivä, mä olen kuin uusi nainen siis NAINEN............... Mutta tajuan, toiminnan aika on ihanaa, mutta meidän pitää josain vaiheessa puhuakin :) SIis kyllähän me puhutaan ja nauretaan, mutta siis muutenkin... En tosiaankaan tiennyt että mä voin olla tälläinen, tai että toisen kanssa voi olla näin nautinnollista, että joku osaa ja viitsii huolehtia toisen nautinnosta tällä tavalla.. varsinainen remontti... ;) ap
IHANAA! Olen niin iloinen ap:n puolesta jos tää tosiaan meni noin..se tarkoittaisi sitä että se mies on ollut hulluna suhun ja osaa myös näyttää sen.. :) oihh... pitäis vissii alkaa lukee niitä harlekiinejä.. :D
mä osaan vain kuvitella tuon tunteen ja hitsit se on varmasti aivan mahtavaa :) Onnea vain!
Mikäs ihmeen psykopaatti se oli? Tulee mieleen se Hitchcockin Psyko.
veikkaan että mitään ei ole tapahtunut, ts miestä ei ole näkynyt sen jälkeen kun kävi krapulassa puhaltamassa niitä lehtiä pihalta.
Olisi varmaan ap:n pitänyt mennä sinne baariin mutta se olisi ollut ihan liian tyrkkyä. Eli hyvä näin. Ja jos mies olisi oikeasti halunnut tapahtuvan jotain, niin hän EI olisi tullut krapulassa paikalle vaan rehtinä ja reippaana kuten remppamiehen tulee olla ;)
Eli se siitä sitten. Parempi onni ensi kerralla.
oletko törmäillyt remppamieheen??
Remppamiehet on kuumia, ei siitä pääse mihinkään.
Tää oli mulle uusi ketju, vaikka vuodesta 2007 olen täällä ollut. Lähestulkoon kaikki ilkeä kommentointi loisti poissaolollaan, oi niitä aikoja.
Sattumalta löysin tän ketjun ja jäin koukkuun! Innolla odotan jatkoa.
AP,toivottavasti asiat selkenee sulle. mä niin toivon että "J" on sun kanssa tosissaan. :)
mutta mutta.. rakkausjuttu ei mennyt niinkuin oisin haluunut. Juttu on niin karmiva että peräsuolenikin revittiin melkein ulos minusta.
Nyt menen lapsen kanssa saunaan.
Ap
mutta mutta.. rakkausjuttu ei mennyt niinkuin oisin haluunut. Juttu on niin karmiva että peräsuolenikin revittiin melkein ulos minusta. Nyt menen lapsen kanssa saunaan. Ap
Minusta ainakin 179 vaikuttaa aidolta ap:lta.
M41