\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//
Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.
Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.
Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.
Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.
Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.
Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...
Kommentit (180)
sielä ollaan vielä vällyjen välissä:)
nyt 3,5 tunnin "lounas". Taisit tarjota jälkiruokaakin. Hienoa! Aah, kun kutkuttavan ihana tarina, mäkin saan tästä ihan uutta intoa.
Pitäisköhän isäntää pyytää, et meilläkin vähän pantais paikkoja kunnolla, öh siis kuntoon.
anna ap mennä vaan!!! Vitsi kun olen kateellinen:) olispa mullakin komea remppamies täällä:)
No huh teitä, ei nyt sentään näin pitkää lounasta saatu pitää. Söimme kyllä hyvin ja jälkiruokaakin (kahvia tosin vaan) mutta sitten tämä remppamies alkoi töihin ja minä kävin vähän asioilla.
Tämä tuntuu nyt kyllä liian hyvälle. Lapsellani on edessä isäviikonloppu mutta en maininnut siitä tälle miehelle. Mies ehdotti tuossa lounaan lopulla ikkunasta pihaani katsoessaan, että hän voisi tulla viikonloppuna puhaltamaan lehtipuheltimella pihastani lehdet. Jos vaan ei haittaa kauheasti...
No arvatkaa vaan haittaako!!! No ei! Vähääkään. Nyt vaan mietin, että uskaltaisko heittää ihan viattomasti, että jääpä syömään sen jälkeen... ja vaikka parille vinkkulasilliselle takkatulen ääressä...
Huii, kattokaa nyt miten mun päässä nelistää. Siis huhhuh.
Teenkö mä itsestäni pellen, jos pyydän miestä syömään? Itse hän ehdotti, että tulisi käymään eikä hän tiedä, että lapsi on menossa isälleen... nyt tuntuu siltä, että täytys osata toimia ihan oikein, etten mokaa tätä. Tää tuntuu niin hyvälle.
ap
kyllä tästä voi vielä hyvä seurata :)
Juttelette enemmän, tutustutte. Sittenhän näet tilanteen.
Paljon onnea ja tsemppiä!
mutta tee jotain "normaalia" ruokaa, älä vedä overiksi... Silleen vaan puolihuolimattomasti.
jutun! Ja se on hyvä, sillä silloin he selvästi ajattelevat, että te saattaisitte sopia toisillenne. Ja antaahan se "takuita" siitä, että mies on heidän mielestään kunnollinen ja ok-tapaus.
Sano vain sille miehelle, kun puhutte viikonlopusta, että jos hän auttaa lehtien haravoimisessa tai puhaltamisessa, sinä tarjoat kiitokseksi illallisen viineineen kaikkineen.
Muiskis! Tää oli suukko poskellesi, jostain syystä : )
ei ap:stä enää kuulu. Ei kehtaa enää nenäänsä näyttää täällä.
Jos mies ei olisi yhtään kiinnostunut sinusta/teidän kodista niin hän ei todellakaan ehdottelisi tulevansa uudestaan joku kerta.
Parempi varmaan kuin pellit kiinni-kunnossa baaritiskillä tapaaminen?
Kyllä mä olen sitä mieltä, että kannattaa ilmaista kiinnostus jotenkin (ei nyt ehkä sänkyyn hyppäämällä)! Jes et aikaisemmin uskalla, niin sit viimeisenä remppapäivänä.
Jos tuollai "arjessa" kipinöi, niin mielestäni se on hyvä merkki. Ei kannata turhaan jännittää, kaikki menee niin kuin on tarkoitettu...
Jos mies ei olisi yhtään kiinnostunut sinusta/teidän kodista niin hän ei todellakaan ehdottelisi tulevansa uudestaan joku kerta.
Hänellä jää huomiselle vielä tekemättä yksi tapetointi kun mä en ollut tajunnut ajoissa tilata tapettia. Hakee sen aamulla ja tulee vielä laittaan sen. Sitten onkin noi hommat tehty, joihin apua tarttin.
Että sikäli tuntuu tosi kivalle, että hän ehdotti että voisi tulla auttaan pihan kanssa. Se on varmaan sitte sen näköinen, että tarttis apua... Pihan rajalla on iso vaahtera joten lehtiä on kyllä hulluna. Oon mä haravoinut mutta lisää tulee kokoajan...
Tuo oli hyvä vinkki, että ei auta yrittää liikaa. Jos vaan tosiaan tarjois vastapalveluksena ruoan ja viinit niin jos mies niistä innostuu, niin eikö se oo jo aika selvä merkki, että tykkää... ees vähän :o).
Voi taivas. Kiitos teille, on ollut ihanaa purkaa tätä vyyhtiä. En ole ollut näin lääpällään kehenkään ehkä koskaan. Iso ihminen oon ja aivan teiniksi kyllä tunnen itseni!
ap ;D!!!!
jos ehdottaa tulevansa lehtiä puhaltelemaan viikonloppuna!
Ap, EHDOTTOMASTI RAPORTTI viikonlopun tapahtumista heti! Viimeistään maanantaina, jos ei jo su-iltana...
Ai hitsi, tulipa ihan itselle alkurakastumisen ajat mieleen :) Ihanaa viikonloppua ap:lle!
menee kylmät väreet selkää pitkin itsellänikin.
Ehdottomasti samaa mieltä, käytä nyt tilaisuus hyväksesi viikonloppuna ja tarjoat "puolihuolimattomasti" ruoat ja kyselet homman nimeä... Eihän se mitään ota jos ei annakaan :)
Täällä pidetään peukkuja, joten ehdottomasti tarvitaan myös raportti pikaisesti :D
Kuka tulis kippaan sangollisen jäitä mun niskaan... On näiden ajatusten kanssa niin kuuma. Vaikka mies on tuolla alakerrassa niin jotenki tuntuu kuin se ois ihan mun iholla... Me ollaan juotu joka päivä iltapäiväkahvit, joten meen tästä nyt keittään kahvit. Itsellä jo kahvihammasta kolottaa.
Mä lupaan kertoa teille kuulumisia, miten etenee, jos haluutte tietää. Katsotaan nyt ensin miten huominen menee ja saadaanko me aikaan ne treffit kera puhaltimen...
Voi apua! ap
viikonloppu ja lapsi isällään. varmaan nauttii rauhassa olosta..
Ensimmäisenä aamulla katsomaan tänne, eikä mitään vieläkään, oho! :):):)