Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//

Vierailija
22.10.2009 |

Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.

Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.

Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.

Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.

Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.

Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana ketju. =) Lisää kuulumisia ja varsinkin vklopusta!! :DDD

Vierailija
162/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ketju! Toivon sydämestäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ketju! Toivon sydämestäni kaikkea hyvää tälle orastavalle, ihanalle tunteelle!!

Tässä on nyt sellanen kutina, että tästä tulee jotai suurta, karvat nous pystyyn kun luin noita sun viestejä!!

Mukavaa viikonloppua !!

Vierailija
164/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, kirjoitin pitkän viestin ja se katosi jonnekin...

No siis mies tuli aamulla, jokin aika sitten ja aamukahvit juotiin ihan kutkuttavissa tunnelmissa. Vähän on huuma laskenut eilisestä kun oli tuo yö tossa välissä mutta tosi hyvälle tuntuu edelleen.

Aattelin lounasaikaan ottaa puheeksi viikonlopun, että onko tulossa oikeasti puhaltaan niitä lehtiä. Jos on niin syömään sitten kutsun. Aattelin silleen puolihuolimattomasti sanoa, että "kun ei ole lapsikaan kotona niin voisi lasin viiniäkin ottaa...". Oisko hyvä???

Nyt mä koetan keskittyä töihin vaikka jokainen solu mussa aistiikin, että se mies on tuolla alakerrassa ja viheltelee... Hyvällä tuulella hänkin.

Palaan iltapäivällä kertomaan mikä oli miehen reaktio syöminkeihin jne.

Ap iloisena :D!

Vierailija
165/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa lukea viestejäsi. rakkaus on suurinta elämän rikkautta!

musta tuntuu että teidän juttu onnistuu!

tuu kertoo miten teidän lounas meni!

Vierailija
166/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa jotain juttua, josta tulee oikeasti hyvälle tuulelle ja iloiseksi ap:n siivellä. :-)

Vierailija
167/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan hyvä harlequin-tarina.

Vierailija
168/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä joten ei kerkee nyt raportoimaan;)

Vierailija
169/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla jatkoa :)

Vierailija
170/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan pian illan kuulumiset!

Vierailija
171/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotuttaa!

Vierailija
172/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanasti ja ihastus on löytynyt molemmilta.

Vierailija
173/180 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti. Sulla on yksi(maanpäällinen) elämä. elämä on riski sinänsä, mutta sinulla ei ole mitään menetettävää. Sanot, että haluat tutustua enemmän, siitä se lähtee. Onko naistennaurattaja paha asia? Ainakin on mukava tyyppi. Luottamus tulee sitten ajan myötä. Pelkäätkö jo, että miehellä ollut liikaa naisia, et itsetuntos ei kestä. Höpöhöpö, sithän sä oisit jo mustasukkainen =). meillä on erilaiset historiat ja sitä et voi muuttaa. Sen vaan sanon, että anna palaa!

Sen sanon edelleen, et miehillä on ihan luonnostaan tarve päästä sänkyyn.mun mielestä sinne voi ihan hyvin hypätä ja nauttia naimisesta kun on ihastunut. tekee ihan hyvää, intohimoa pitää olla.

Vierailija
174/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana

Vierailija
175/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, nyt sulla on elämäsi tilaisuus, siis jos mies on vapaa!

Mun työkaverille kävi reilu kymmenen vuotta sitten aivan samalla tavalla. Eli hän, yh äiti tarvitsi remppamiestä johonkin kodin pikkuremonttiin.. ja nyt he ovat olleet naimisissa melkein kymmenen vuotta ja yhteinen lapsikin on jo kouluikäinen :) Ja onnellisia ovat edelleen yhdessä!

Vierailija
176/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tarkka raportti viikonlopusta!! :D :D :D

Vierailija
177/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko tulla lukemaa näitä vielä ennen nukkumaa menoa :) tääl pidän myös peukkuja sulle AP!! :D

Vierailija
178/180 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin just lukenut tämän. Mihin aika on mennyt.

Vierailija
179/180 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin just lukenut tämän. Mihin aika on mennyt.

Vierailija
180/180 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko törmäillyt remppamieheen??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän