\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//
Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.
Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.
Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.
Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.
Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.
Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...
Kommentit (180)
Kannattipa avata tää ketju (ekaa kertaa, vaikka jo heti alkuun sen huomasin).
Mä toivon, että tää on totta ja hiljaisuus tarkoittaa ap:n kannalta hyvää! :) Ja tokihan ap kehtaa tulla kertomaan tänne, vaikka olisi pieleen mennytkin, jos on näinkin paljon jo kertonut.
Pakko laitta suosikkeihin että pääsen ap:n mukana fiilistelemään minäkin ;)
Ehdota jo tänään sitä viikonlopun ruoka-juttua, ettei mies kerkeä sopia muuta toisaalle. Ja todellakin miestä ihan varmasti kiinnostaa jos ehdottaa lauantaiksi lehtienpuhallushommaa! Tsemppiä ap ja hyviä päiväkahveja!
Voi vitsit ap ihanalta kuulostaa sun kihinät!
Kun mies tulee viikonloppuna, kysy tietty jääkö syömään. Ota lasi viiniä ja tarjoa miehellekin, sanot vaan että nyt kehtaa juoda kun lapsi on isällään ;).
Sulla on hyvä taktiikka, ei saa ollaliian läpinäkyvä tai päällekäyvä, pikku vihjeet riittävät :).
TSEMPPIÄ!!!!!!!!!!!
AP, raporttia kaivataan!!!
En ole utelias, tiedonhaluinen ainoastaan! XD
mäkin olen jollain tapaa kateellinen, sillä haluaisin itsekin ihastua taas monien vuosien jälkeen :) Tosin olen naimisissa joten se ei olisi hyväksi.
on sitten syytä olla aika yksityiskohtainen, sillä tämä on niin mielenkiintoinen tarina :)
heräsin päiväunilta..
Että tämmönen rakkaustarina.
ap
heräsin päiväunilta.. Että tämmönen rakkaustarina. ap
Kiltti AP, päästä jo meidät hullut jännityksestä :D
Miten stoori tästä voisi edetä?
Antakaa harlekiinin sisällänne lentää, tehdään oma jatkokertomus, ja taas on aihevapaa pian uutisotsikoissa..
Rakkain terveisin wannabeap
Ps. Tsemppiä ja onnea ap:lle, rakkaus tulee kohdalle suhteellisen harvoin, nauti ystäväni.
ja jos oli provo niin ei ole kiva jättää kesken!!
Minua kiinnostais, mitä viikonloppuna ap:lle oikeasti tapahtui remppamiehensä kanssa. ;)
Hidastin vauhtia. Perjanai-iltana vielä myöhään soitin remppamiehen järjestäneille tuttaville, juttelin niitä näitä ja mies tuli puheeksi siinä sivussa. Kuulemma on tosi hyvä tyyppi, mutta aikamoinen naistennaurattaja. Keskustelu avasi silmiäni sen verran, että ihastus hieman laimeni, mulla on kuitenkin jo tarpeeksi ikäviä kokemuksia miehistä.
Remppamies tuli kuten lupaili siivoamaan pihaa, keitin sen jälkeen vaan kahvit, tuntui kaipaavan sitä, oli krapulaisen oloinen. Juttu luisti yhä, mutta hän vaistosi kyllä varautuneisuuteni, ja flirtti oli aikaisempaa vähäisempää.
Olen yhä kovasti ihastunut, mies lähti alkuviikoksi tekemään keikkaa toiselle paikkakunnalle, torstaina tulee jatkamaan hommat loppuun. Mietin kuumeisesti miten edetä, hommia ei riitä enää monelle päivälle. Auttakaa siskot, miten etenen!! Yksi tärkeä remppamiestä puoltava asia on se että hän tulee toimeen lapsen kanssa, moni mies ei osaa kommunikoida lapsen kanssa, saatikka viettää vapaaehtoisesti aikaa vieraan lapsen kanssa. Jos tämä olisi ihan oikeasti hyvä luotettava mies, en halua menettää tilaisuutta!!
Anteeksi että meni näin pitkään ennenkuin vastasin, menin viikonlopuksi maalle vanhempiani tapaamaan ja rauhassa ajattelemaan, pois tutuista ympyröistä. Nyt taas takaisin arjessa, pikkukoululainen nukkuu ja minä mietin, ja unelmoin.
Kiitos kun ajattelitte asiaa, ja kiitos jollekulle ihanasta tarinasta, kunpa se olisikin totta.
ap
eli ei edetty mihinkään... vielä ;)
remppamies teki jo hommat valmiiksi? ja nyt kirjoitti että tulee tekemään loput hommat valmiiksi...
murhannut ap:n.