Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//

Vierailija
22.10.2009 |

Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.

Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.

Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.

Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.

Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.

Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mutta.. rakkausjuttu ei mennyt niinkuin oisin haluunut. Juttu on niin karmiva että peräsuolenikin revittiin melkein ulos minusta.

Nyt menen lapsen kanssa saunaan.

Ap

Vierailija
82/180 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jatka nyt juttua, niin saadaan lisää luettavaa!

Riko jotakin ja pyydä remppamiestä apuun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko käydä kurkkailemassa myös. Miten menee?

Vierailija
84/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattu kohti majavaa...

Vierailija
85/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taitaa todella olla ;)

Vierailija
86/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taitaa todella olla ;)

ap:n tukkeutuneita putkia :)

Ihana juttu! Toivottavasti ap:llä on paras ilta ikinä!

Vierailija
87/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa jutun niin ei saa jättää kesken ;D siis tarkoitin meille mammoille kertomisenn.....

Vierailija
88/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa jutun niin ei saa jättää kesken ;D siis tarkoitin meille mammoille kertomisenn.....

Tarkoittanee sitä, että remppamies on yhä siellä eikä pääse ap pääse AV:n ääreen :DDD

Vierailija
89/180 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee sitä, että remppamies on yhä siellä eikä pääse ap pääse AV:n ääreen :DDD

ja mitä pitempään poissa niin onpahan enemmän kerrottavaa :DD

Vierailija
90/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ajatellut että hän onkin ehkä perheellinen mies?

Vierailija
91/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt liian päällekäyvä ole, mutta jos olette molemmat vapaita, anna ihmeessä suhteelle mahdollisuus! Ihanaa lounastuntia! ;D

Vierailija
92/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole(tai suhteessa muuten), niin anna mennä!

Vierailija
93/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tunteilleen voi mitään. Loppu on MIEHESTÄ kiinni.

Vierailija
94/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään edes haaveilisi perheellisestä miehestä. Mies on näiden häntä suositelleiden tuttavieni hyvä tuttu ja he kertoivat miehestä aika paljonkin kun harkitsin hänen palkkaamistaan.

Sitä en toki voi tietää, että onko jokin seurustelusuhde menossa, mutta yksin asuu.

ap 'lallattelee'

Vierailija
95/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulet sitten kertomaan miten kävi, jooko?

Vierailija
96/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tilanteen edetä omalla painollaan. tilanne kehittyy jos on kehittyäkseen. älä nyt ainakaan ala mitään typerää räveltämään, ole cool.

vaikuttaa ihanalta miehltä, mäkin haluun tommosen remonttireiskan.

kerro sitten jälkeenpäin kävikö kala pyydykseen...

Vierailija
97/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nimittäin oli sellainen :) Minä leijailin ihan pilvissä täällä kun se maalaili seiniä.

Vierailija
98/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panot lounastunnilla, mitäpä sitä ihminen muuta tarvitsee;) Äläkä jeesustele mitään vapaa/varattu-juttuja, anna mennä!

Vierailija
99/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kaksi vuotta sitten vaikeasta, siis tosi kamalasta liitosta, josta ainut hyvä muisto on tuo ihana lapsi. Siksikin pelottaa. Kokemukset miehistä ovat olleet ihan kaameita...

Tekis mieli uskaltaa antaa mennä vaan... Toisaalta pelkään, että jos oikein todellisia tunteita syttyy niin petynkö karvaasti? Sattuuko lujaa? Ja sitten lapsi tietty pitää ottaa huomioon, hän tuntuu tykkäävän miehestä kovasti...

Huhhuh... Tää tunne sisältä ei kuitenkaan tunnu poistuvan minnekään. Kädet hikoaa kun kuulen miehen äänen alhaalta, kuuluu puhuvan puhelimessa.

ap

Vierailija
100/180 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä enää kysy mitään. Pidät ehkäisyn (tai katumuspillerit) kunnossa. Tai sit voit elää loppuelämäs ilman. Tuollainen tilaisuus ei toistu! GO FOR IT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän