\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//
Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.
Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.
Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.
Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.
Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.
Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...
Kommentit (180)
MISSÄ OOOOOOOOOOOOOOOOLEEEEEEEEEET???
Kerro jo!
Mites meni remppamiehen kanssa? :)
täällä niin harva aloitus saa suurta kiinnostusta joten ei kukaan voi noin vaan päättää että aloittaa provoharlekiinin kirjoittamisen... ja sitten lukijoita riittääkin se 3 kpl ;)
Mun veikkaus on se että JOTAIN on tapahtunut, mutta se on ollut niin latteaa tai tylsää tms että ap on ihan lamaantunut tuon odotuksensa jälkeen. Ei saa sanaa "suustaan"...
ei halua enää jakaa sitä julkisesti.
Vaikka kaikki ei oo mennykkään putkeen niin vois tulla kertomaan kun on kerta luvannut ja tänne tämmöisen aloituksen tehnyt!
Tyhmää tämmönen!
Lapsi lähti iltapäivällä ja mies oli täällä vielä kun ex tuli lasta hakemaan. Mulla oli kyllä hymyssä pitelemistä kun tämä remppamieheni ihan viileenä siinä siivoili jälkiään ja kuskasi tavaroitaan autoonsa kun ex-mieheni tuli. Ex vähän kohotteli kulmiaan siinä aivan kuin kysyen, että kukas tuo on... Ei muka muistanut vaikka olin kyllä kertonut, että palkkaan apua remppaan kun kerran en itse täysin osaa enkä ehdi.
Remppamies lähti sitten siinä neljän jälkeen ja lähtiessään heitti, että meinaa käydä kaverinsa kanssa oluella illalla eräässä baarissa... "että oon sitten siellä jos vaikka menee putki tukkoon" sanoi ja nauroi päälle.
Musta tuntui, että aivan kutsui muakin baariin mutta en mä lähtenyt. Päätin panostaa töihin vielä illalla vähän ja sitten siivoilin, kävin lenkillä ja kaupassa ja nyt juon punkkua takkatulen ääressä miettien kulunutta viikkoa. Tää on kyllä ollut yksi elämäni oudoimmista ja ihmeellisimmistä viikoista.
Mutta en tosiaan valita. Ehkä mä olen nyt valmis uuteen suhteeseen -jos tästä sellaista siis tulee. Aion kyllä huomenna pitää jotain rotia enkä sänkyyn lipsahtaa. Mutta toivon kovasti, että mies jäisi vaikka koko illaksi. Olisi ihana jutella ja oppia tuntemaan toista.
Joku kyseli millaista flirttiä on ollut viikolla. No, ainakin miljoonia hyvin merkitseviä katseita. Pitkiä silmäyksiä ja sellaisia hymyjä, että voi apua. Ja osaa tuo mies aika hyvin heittää herjaakin ja se on mun mieleen. Meillä on aika samantyylinen huumorintaju.
Huoh! Nyt meen tekeen iltapalaa ja sitten ehkä vähän nukkua vois -jos näkis kivaa unta :D!
Hyvää yötä teille ihanille!!!!
AP
Hänen poikakin on tullut illalla isältään. On ollu vaan kiireinen remppamiehen kanssa ja sit pojan. Mä ainakin uskon että Ap ei oo meit hyljänny.
jatkuvaksi. Toivottavasti ei ole jekkujuttu koko homma.
suosittelen ap:lle lämpimästi viihdekirjailijan uraa :)
Muistat sitten sen raportin tänne, onnea matkaan! :D
Toivottavasti ei nyt "pelästynyt pois" kun et mennytkään sinne baariin.
Toivottavasti ei nyt "pelästynyt pois" kun et mennytkään sinne baariin.
minusta tuo oli hyvä ratkaisu illan suhteen.
Ei siis liian yltiötyrkkynä rynnätä heti sinne missä tietää miehen viettävän iltansa, mutta hyvä avaus jatkolle tyyliin "mites teillä ilta sujui? mulla otti työt sitten niin paljon aikaa etten päässyt, seuraavan kerran voisin hyvin tullakin mukaan..."
Peukutusta ap vielä jatkon kanssa!
Olisit ollut ihan liian tyrkky, jos olisit mennyt sinne. Nyt se mietti siellä, että ymmärritkö hänen vihjeensä ja saattoi odottaakin sinua vähän. Se on hyvä jos joutuu odottamaan, nyt se tulee nöyränä poikana lehtipuhaltimensa kanssa. Pyydä ihmeessä syömään, mutta ihan arkisesti "kaupanpäälle". Viiniä löytyy sitten vaan kummasti jostakin, tyyliin maistatko yhden lasin..
ja pokas jonkun yhdenillan panon. Tänään se herää sen vosun vierestä krapulaisena ja pahalla mielellä kun et mennytkään. Eikä lähde mitään lehtiä puhaltelemaan.
Ei kai vain ex-miehen reaktiot enää sinua liikuta? Se on huono pohja uudelle suhteelle.
se on jännää, miten ihastuminen on samanlaista hihittelyä ja IIIIIK-meininkiä iästä riippumatta! Ihanaa! Kerro heti, miten meni!
tämmönen harlekiinitarina ja sitten puolessavälissä kirjaa, kirja vedetäänkin pois!!
Samperin AP, toivottavasti torttus jää saunan lauteiden väliin!