Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet saman? (palstan rasismista)

Vierailija
21.10.2009 |

Täällä on yleensä todella rasistisia kirjoituksia keskellä päivää, sekä sitten yöllä pikkutunteina. Yhdistävä tekijä on myös huono oikeinkirjoitus.

Kouluttautumattomat työttömät siis ilmeisesti päivällä melskaavat, sekä yöllä, kun kotiutuvat lähipubista. Pata kattilaa soimaa...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usko pois en ole se pahempi puolisko tässä meidän suhteessa että kyllä se tuo minun herra hallitus on se pahempi. :)

itse inhoan ulkomaalaisia koska muuttavat suomeen ja vievät kirjaimellisesti suomalaisten työpaikat.

saavat paremmin työtä ja tämä meidänkin kaupunki on täynnä ähly ravintoloita joita en voi sietää!!

täällä ulkomaalaisilla on ihan aikuisten oikeasti merkki vaatteet päällä ja näihinkin saaneet rahat sossusta!

kävele itse suomalaisena sossuun ja sano että tarvit vaikka vaatteisiin niin vitut tipu mitään!

itse en huutele neekereille ikkunasta tai kadun toiselta puolelta mitään.

en edes katso heitä kun kävelevät jossain vastaan.

mieheni on yhtä puukottanut ja ajanut melkein yhden perheen päälle kyllä, joten hänellä on vielä pahempi tuo neekeri viha!

Siis teidan kaupunki on taynna "ahlyravintoloita"... Nama ovat siis niita tyopaikkoja, jotka ovat viety suomalaisilta? Siis, etta ovat itse itsellensa kehittaneet nama tyopaikat, puhumattakaan veroista mita maksavat Suomen valtiolle... Aikamoinen ristiriita. Itse olen kuullut, etta ulkomaalaisten on vaikea saada toita Suomessa. Mika lie totuus.

Toisekseen vaatteista. Jos ovatkin aitoja, niin ulkomailla niita myydaan halvemmalla. Ja toisaalta, jos niissa isolla lukee joku merkki, niin eikohan ole feikkeja. Se, etta joku pukeutuu siististi ja hyvannakoisesti ei automaattisesti tarkoita, etta vaatteet ovat kalliita.

Vierailija
22/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usko pois en ole se pahempi puolisko tässä meidän suhteessa että kyllä se tuo minun herra hallitus on se pahempi. :)

itse inhoan ulkomaalaisia koska muuttavat suomeen ja vievät kirjaimellisesti suomalaisten työpaikat.

saavat paremmin työtä ja tämä meidänkin kaupunki on täynnä ähly ravintoloita joita en voi sietää!!

täällä ulkomaalaisilla on ihan aikuisten oikeasti merkki vaatteet päällä ja näihinkin saaneet rahat sossusta!

kävele itse suomalaisena sossuun ja sano että tarvit vaikka vaatteisiin niin vitut tipu mitään!

mieheni on yhtä puukottanut ja ajanut melkein yhden perheen päälle kyllä, joten hänellä on vielä pahempi tuo neekeri viha!

Siis teidan kaupunki on taynna "ahlyravintoloita"... Nama ovat siis niita tyopaikkoja, jotka ovat viety suomalaisilta? Siis, etta ovat itse itsellensa kehittaneet nama tyopaikat, puhumattakaan veroista mita maksavat Suomen valtiolle... Aikamoinen ristiriita. Itse olen kuullut, etta ulkomaalaisten on vaikea saada toita Suomessa. Mika lie totuus.

Toisekseen vaatteista. Jos ovatkin aitoja, niin ulkomailla niita myydaan halvemmalla. Ja toisaalta, jos niissa isolla lukee joku merkki, niin eikohan ole feikkeja. Se, etta joku pukeutuu siististi ja hyvannakoisesti ei automaattisesti tarkoita, etta vaatteet ovat kalliita.

miksi näitä tarvii alkaa enää tarkentamaan sen enempää?

eikö se riitä teille neekerin rakastajat että minä vihaan niitä?!

täällä kun on totta tuo touhu!

meni nekru sossuun ja sano kuinka hän tarvii autoa! anto sossu rahat autoon ja tämä laku marssi sinne autoliikkeeseen ja osti auton!

ei niinkään siitä halvemmasta päästä myöskään.

mutta mene itse suomalaisena ja sano sama niin et varmasti saa yhtään mitään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yrittäisi tarkoituksella ajaa viattomien lasten päälle, todellakin hänellä olisi asiat aika pahasti pielessä. Onko miehesi näitä "laitetaan vahinko kiertämään" -tyyppejä, joka muutenkin elämässään ratkaisee asiat väkivallalta. Kuulostaa joltain linnakundilta.

ja mieheni ei ole laitapuolen kulkija eikä hänellä ole elämässä mennyt mikään pieleen. ihan on syynsä hänellä tällaiseen käytökseen josta en sinulle ala erikseen kertomaan yhtään mitään ap.

Vierailija
24/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun jutut on liian naurettavia. Jos haluat saada keskustelua aikaiseksi, kokeile kirjoittaa ihan tosielämästä eikä sinun pimeistä fantasioista.

Vierailija
25/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille edelleen se ja sama miltä se mieheni kuulostaa sinun korvissasi.

Enkä ala sinulle edelleenkään kertomaan syitä miehestäni miksi hän näin tekee ja miksi ja miten ja millälailla ja milloin...etc.

Asia kun ei sinulle kuulu sen ruskean paskan vertaa!

tai yrittäisi tarkoituksella ajaa viattomien lasten päälle, todellakin hänellä olisi asiat aika pahasti pielessä. Onko miehesi näitä "laitetaan vahinko kiertämään" -tyyppejä, joka muutenkin elämässään ratkaisee asiat väkivallalta. Kuulostaa joltain linnakundilta.

ja mieheni ei ole laitapuolen kulkija eikä hänellä ole elämässä mennyt mikään pieleen. ihan on syynsä hänellä tällaiseen käytökseen josta en sinulle ala erikseen kertomaan yhtään mitään ap.

Vierailija
26/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni nekru sossuun ja sano kuinka hän tarvii autoa! anto sossu rahat autoon ja tämä laku marssi sinne autoliikkeeseen ja osti auton!

kun vaitit, etta tummaihoiset tulevat ja vievat suomalaisten tyopaikat. Sitten kavikin ilmi, etta he ovat itseasiassa luoneet itse nama tyopaikat perustamalla oman yrityksen.

Tunnen muuten monta rasistia, jotka periaatteistaan huolimatta eivat kykene elamaan sita joka lauantaista ja perjantaista kebabiaan baariyon jalkeen. Ei siina mitaan, saavatpahan "ahlyt" rahaa tililleen, jotta voivat sitten ostaa lisaa naita merkkivaatteita.

Vierailija
27/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näitä tarvii alkaa enää tarkentamaan sen enempää? eikö se riitä teille neekerin rakastajat että minä vihaan niitä?! täällä kun on totta tuo touhu! meni nekru sossuun ja sano kuinka hän tarvii autoa! anto sossu rahat autoon ja tämä laku marssi sinne autoliikkeeseen ja osti auton! ei niinkään siitä halvemmasta päästä myöskään. mutta mene itse suomalaisena ja sano sama niin et varmasti saa yhtään mitään!!

Mutta tämä teksti puhuu puolestaan. En ala ketään luokittelemaan, mutta joskus noissa WT-aiheisissa jutuissa ainakin minulle tulee juuri se mielikuva, jonka tämä kirjoittaja herättää.

Pakolaisasioista pitää voida puhua ja niissä on ongelmiakin. mutta eipä ne ainakaan näin ratkea.

Vierailija
28/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikonloppuista kebabiaan.

Vierailija
29/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaitit, etta tummaihoiset tulevat ja vievat suomalaisten tyopaikat. Sitten kavikin ilmi, etta he ovat itseasiassa luoneet itse nama tyopaikat perustamalla oman yrityksen.

Tunnen muuten monta rasistia, jotka periaatteistaan huolimatta eivat kykene elamaan sita joka lauantaista ja perjantaista kebabiaan baariyon jalkeen. Ei siina mitaan, saavatpahan "ahlyt" rahaa tililleen, jotta voivat sitten ostaa lisaa naita merkkivaatteita.

en jalallanikaan ole astunut enkä astu mihinkää ähly raflaan joten ne muut sinun tuntemasi rasistit eivät ole kaikki tai minä tiedoksesi vain.

Vierailija
30/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on toki sille edelleen se ja sama miltä se mieheni kuulostaa sinun korvissasi. Enkä ala sinulle edelleenkään kertomaan syitä miehestäni miksi hän näin tekee ja miksi ja miten ja millälailla ja milloin...etc. Asia kun ei sinulle kuulu sen ruskean paskan vertaa!

Vierailija
31/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiskohtaisesti.

saahan tuota puhua yleisesti ottaen muutamalla sanalla.

sehän on toki sille edelleen se ja sama miltä se mieheni kuulostaa sinun korvissasi. Enkä ala sinulle edelleenkään kertomaan syitä miehestäni miksi hän näin tekee ja miksi ja miten ja millälailla ja milloin...etc. Asia kun ei sinulle kuulu sen ruskean paskan vertaa!

Vierailija
32/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olet jattanyt vastaamatta, vain toteamalla, no mina olen mina. Tama siis sinulle rasisti.

Eli vievatko ne ulkomaalaiset suomalaisten tyopaikat vai eivat? En oikein paassyt selville tasta...

Vierailija
33/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naet esimerkiksi kaupassa tai kaupungilla tummaihoisen perheen, tai vaikka vain puoliksi tummaihoisen (vanhemmat erivarisia) tai vain puolet tasta perheesta (eli sen tummaihoisen vanhemman ja lapsen/lapsia), niin mista tiedat asuvatko he Suomessa? Ja ovatko vieneet suomalaisilta tyopaikan? Huudatko talloin neekeria ja haukut? Vai haukutko vasta silloin, kun olet saanut varmuuden, etta he ovat asuvat Suomessa ja ovat vieneet suomalaiselta tyopaikan? Eli pointtini on haukutko ihmista ihonvarin perusteella, vai sen takia, etta luulet heidan tehneen sinulle jotain pahaa?

Terveisin puoliksi tummaihoinen perhe, joka ei asu Suomessa, mutta joka vuosittain kantaa suurehkon summan rahaa Suomeen lomillaan, nain ollen myos kartuttaa Suomen verokassaa. Mutta eihan sita tieda kuin tuntemamme ihmiset.

Vierailija
34/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sanoit miksi vastailen, sanoin etten vastaile ja niin väitit itsekin äskeisessä että jätän vastaamatta...?

ja kyllä vievät suomalaisten työpaikat nokan edestä.

tästä olen sinulle sanonut jo muutamia kertoja, mutta ehkä olet niin vajaa ettet ehkä tuota tajunnut aikaisemmin.

miksi tästäkin tulee sinulle jankuttaa vaikka kertonut monta kertaa täällä tästä!

etkö ymmärrä suomea?!

Vierailija
35/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ettekö yksinkertaisesti näe lukea noita missä olen vastaillut kyseisiin asioihinne!

Jos naet esimerkiksi kaupassa tai kaupungilla tummaihoisen perheen, tai vaikka vain puoliksi tummaihoisen (vanhemmat erivarisia) tai vain puolet tasta perheesta (eli sen tummaihoisen vanhemman ja lapsen/lapsia), niin mista tiedat asuvatko he Suomessa? Ja ovatko vieneet suomalaisilta tyopaikan? Huudatko talloin neekeria ja haukut? Vai haukutko vasta silloin, kun olet saanut varmuuden, etta he ovat asuvat Suomessa ja ovat vieneet suomalaiselta tyopaikan? Eli pointtini on haukutko ihmista ihonvarin perusteella, vai sen takia, etta luulet heidan tehneen sinulle jotain pahaa?

Terveisin puoliksi tummaihoinen perhe, joka ei asu Suomessa, mutta joka vuosittain kantaa suurehkon summan rahaa Suomeen lomillaan, nain ollen myos kartuttaa Suomen verokassaa. Mutta eihan sita tieda kuin tuntemamme ihmiset.

Vierailija
36/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tähän ketjuun kirjoittaa sinun lisäksesi useampi kuin yksi henkilö!

Vierailija
37/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa ulkomaalaiset opiskelijat saavat opiskella ilman lukukausimaksuja. Meidän pennut joutuvat maksamaan useamman tuhannen euron lukukausimaksut ulkomaisissa korkeakouluissa. Myös EU-maissa, kokemusta on. Meillä hyysätään ulkomaisia opiskelijoita sen vuoksi, että korkeakoulut saavat valtionapuja sillä perusteella kuinka paljon heillä on ulkomaalaisia opiskelijoita. Eurooppalaisia opiskelijoita Suomi ei kiinnosta, vaan ulkomaalaiset opiskelijat tulevat Suomeen etupäässä Aasiasta ja Afrikasta. Sieltäkin se porukka, joka ei pääse Keski-Euroopan ja Amerikan laatuyliopistoihin. Nämä meidän ulkomaalaiset opiskelijat eivät myöskään valmistuttuaan anna omaa panostaan Suomen hyväksi, vaan häipyvät takaisin kotimaahansa. Suomessa ulkomaalaiset opiskelijat saavat nauttia myös meidän ”ilmaisista” sosiaali- ja terveyspalveluista sekä opiskelija-asunnoista."

Vierailija
38/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tänne onnelaan silmät kiiluen tarkoituksenaan viedä Suomesta työpaikat, menee sossuun mistä saa hienot releet ja uuden auton. Tulihan tämä jo selväksi.

Vierailija
39/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tasan olen huomannut ettei ap ole ainoa joka kirjoittaa tänne

Vierailija
40/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sanoit miksi vastailen, sanoin etten vastaile ja niin väitit itsekin äskeisessä että jätän vastaamatta...?

ja kyllä vievät suomalaisten työpaikat nokan edestä.

tästä olen sinulle sanonut jo muutamia kertoja, mutta ehkä olet niin vajaa ettet ehkä tuota tajunnut aikaisemmin.

miksi tästäkin tulee sinulle jankuttaa vaikka kertonut monta kertaa täällä tästä!

etkö ymmärrä suomea?!

Sinun mielestasi on vain kahdenlaisia ulkomaalaisia. Ahlyja ravintoloineen ja sossupummeja. Eli kumpikaan naista ei siis vie suomalaisten tyopaikkoja, koska toinen ryhma on luonut tyopaikkansa itse, ja toinen ei kay tyossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi