Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kyllä ihanaa tämä espoolaisen kotirouvan elämä. :)

Vierailija
27.05.2008 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan täällä "rahvaan" seassa olen surffailllut kohta 10v, mihinkäs sitä av:lta lähtisi ;).

Vierailija
42/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran viitsit tulla tälle palstalle kirjoittelemaan. Olishan noita muitakin lapsettomille sopivia palstoja olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitänee kertoa elämästäni lisää...

En nyt sentään ihan tyhjän panttina ole. Teen yliopistolle jatko-opintoja. Joskus vaan on mukavaa ottaa vähän rennommin. :) Kyllä minulla on elämässä sisältöä ja haasteita tarpeeksi. Minulla on paljon ystäviä, harrastuksia ja kaikenlaista muuta pientä. Enempää en kaipaakaan. En halua mihinkään uraputkeen tai oravanpyörään, suurimpana haaveenani on tällä hetkellä oma perhe.

Mukavaa etteivät kaikki sentään hauku minua lyttyyn. :)

ap

Vierailija
44/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin käytä botoxia ja siivoaa ihan itse niiden paritalon silloin kun siivoaa. Ihana ihminen, vaikka saattaa tietysti sellaisten mielestä jotka ei tunne niin vaikuttaa tuollaiselta turhapäältä kuin ap.

Vierailija
45/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa!

Vierailija
46/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi elättää sinut ja mukava elämäntyylisi paiskimalla pitkää päivää vaativassa työssä, niin eikö koskaan tule sellaisia tilanteita että mies kokisi tilanteen epäreiluksi?

Vierailija
47/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tällä hetkellä "kotirouvana", en tosin asu Espoossa. Suoritan myös yliopistolle opintoja, ja elämäni on muutenkin antoisaa. Miehenkään ei onneksi tarvitse tehdä pitkää päivää, vaan tienaa mukavasti ja ehtii kotiin myös illalliselle. Kauhulla kuuntelen esim. ystäväni juristi-puolison työpäivien pituuksia!

Kaikkea hyvää sinne Espooseen, nautitaan elämän ihanista asioista!

Vierailija
48/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tällä hetkellä "kotirouvana", en tosin asu Espoossa. Suoritan myös yliopistolle opintoja, ja elämäni on muutenkin antoisaa. Miehenkään ei onneksi tarvitse tehdä pitkää päivää, vaan tienaa mukavasti ja ehtii kotiin myös illalliselle. Kauhulla kuuntelen esim. ystäväni juristi-puolison työpäivien pituuksia!

Kaikkea hyvää sinne Espooseen, nautitaan elämän ihanista asioista!

Aika harvoin palstailen täällä av:lla. Tänään on vaan ollut sellainen päivä, etten ole oikein saanut mitään aikaiseksi. :) Lapsiasiat pyörii mielessä, siksi tänne palstallekin eksyin... Nyt lähden salille ja jumppaan. Mukavaa iltaa kaikille!

ap

Vierailija
49/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti teillä ei ole lapsia?

Ei kyl käy kateeks..joillekin tuollainen elämä sopii, joillekin ei.Itse en voisi kuvitella eläväni ilman lapsiani..saatika vanhentua yksinään mieheni kanssa;)

Vierailija
50/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse viihtyisi kotirouvana, kun en viihdy kotiäitinäkään, mutta kotirouvana ehkä kuitenkin paremmin. Kyllähän sitä aina mukavia harrastuksia keksii. Lapset sitovat aika ikävästi siihen kotipiiriin. Vaikeinta varmaan kuitenkin olisi se periaatteellinen ratkaisu, että alkaa kotirouvaksi ja eletään miehen työn ehdoilla. Minulla on useita vanhoja kavereita, jotka sen ratkaisun ovat tehneet. Jotkut ovat virikeopiskelijoita tai -työntekijöitä, mutta vakavammin eivät voi omiin pyrintöihinsä suhtautua, kun esimerkiksi ulkomaan komennukset pilkkovat omia juttuja niin pahasti. Ja varsinkin kehittyvissä maissa se kotirouvana olokin käy ihan kokopäivätyöstä. Tosin käytännössä samanratkaisunhan moni täällä palstaileva kotiäiti on tehnyt lastensa vuoksi, eivätkä he kai koe sitä ongelmalliseksi.

Joka tapauksessa tuo purjehtimaan lähteminen vetää kateelliseksi. Minä en tänä kesänä varmaan veneelle pahemmin pääse. Isommat lapset osaavat jo olla, mutta nuo nyt 10 kk vanhat kaksoset ovat oikeasti ehkä liian iso turvallisuushasardi tänä ja ensi kesänä.

Vierailija
51/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko lukea viestit ennen kuin kommentoi?

Ap:n lapsista tulee varmasti hemmoteltuja kermaperseitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi