Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kyllä ihanaa tämä espoolaisen kotirouvan elämä. :)

Vierailija
27.05.2008 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksilla tietysti suhautan stadiin shoippaileen....ei jaksa pysäkeillä seisoksia....

jagge voi mennä ryttyyn jos lähden sillä sompaileen

Vierailija
22/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla toyboy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kirjoittelit tänne pitkät sepustukset elämästäsi jo muutama kuukausi sitten. Kiva kuulla että sulla menee noin hyvin.

Vierailija
24/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... monet tutut on luopunut matkusteluaikeistaan ympäristösyistä. Mulle tulee huono omatunto jos vaan huviskeni lentokoneella päryyttelen. Nauti nyt... jos onnistutte saamaan lapsia (ikä...) niin kaikki muuttuuu!

Vierailija
25/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla toyboy

Vierailija
26/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vuosikausia muka turvallisena käytetty botox uusien rottakokeiden mukaan ei olekaan niin turvallista... se ei jääkkään paikoilleen vaan hiipii hiljalleen muualle kehoon, esim aivoihin. ja hermomyrkkyhän se on.

että terve vaan ja onnee... tai sairas vaan.

Vierailija
27/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla autolla ajelen stadiin shoppaamaan. Ja ei, minulla ei ole Jaguaria vaan Audi. Voi tosin olla että sen joutuu kohta vaihtamaan lasten tulon myötä citymaasturiin.

En usko noita botox-pelottelupuheita. Sillä, lennänkö minä, ei myöskään ole merkitystä ympäristön kannalta niin kauan kuin kiinalaiset saavat rauhassa saastuttaa... valitettavasti asia on näin.

Nyt pitää lähteä gynelle. Toivottavasti kaikki on hyvin, niin voimme alkaa yrittää lasta! :) Mukavaa päivää kaikille! ap

Vierailija
28/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai "valvotko" omia juttujasi puuhaillen? Minä en ole uskaltanut jättää... Keräilyesineitä, joilla tunnearvoa. Myymällä yhdenkin niistä hän tienaisi vuoden palkkansa

Ehkä ylireagoin, mutta saahan sitä omaisuuttaan suojata

Vai onko teillä valvontakamerat?

Vierailija
29/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun saat niitä omia lapsia, tiedät mitä tarkoitan!

kiva kuitenkin, että yrität edes jollain täyttää tyhjää aikaa !

Vierailija
30/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitetä noista panettelijoista..olisi kiva jatkaa keskustelua..Me asutaan Lauttasaaressa.

Itse opiskelin ranskaa ja italiaa

Vierailija
31/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä tylsältä ajantappamiselta...

Järjettömän tylsää elämää, jollaista en haluaisi viettää. Elämässä pitää olla tavoitteita ja mielekästä tekemistä.

Vierailija
32/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole kateellinen. Voisin sen ihan reilusti myöntää, jos olisin. Mä pitkästyisin varmaan kuoliaaksi, jos mun pitäis alkaa harrastaa jotain seurapiiririentoja jne. :D

Vierailija
33/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse nyt kuule _tarkkaan_ meinaatko yrittää lisääntyä. Siinä nimittäin menee päiväjärjestykset ihan uusiksi. Mitenköhän kestät sen, kun et pääsekään jatkuvasti omiin menoihisi?? ;P

Vierailija
34/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamassa lapsiaan 24/7, vaikka kotirouva olisikin? Joten valitettavasti saatte vaan kadehtia ap:ta!

Vierailija
35/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin vietin hieman ap:n elämän kaltaista elämää ennen, tosin en ehkä ihan noin stereotypian mukaista... Vaikka Espoossa asummekin. Oli shoppailureissut monta kertaa viikossa, viinilasilliset patiolla iltapäiväauringossa, sunnuntai/viikonloppupurjehdukset jne. Nyt lasten myötä elämä on muuttunut, ja totta puhuen on välillä helevetin kova ikävä tuota entistä elämää. Ne jotka haukkuvat sitä tylsäksi eivät ole sitä itse kokeneet.

Ap:lle tsemppiä, nauti elämästäsi minunkin puolestani!

Vierailija
36/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meitä on niin moneen junaan.

Vierailija
37/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat Naurettavia isolla N:llä.

Vierailija
38/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tekisin juuri noin, jos olisi rahaa ja vapaus tehdä mitä vain. Ehkä kuitenkin jotain työtä tekisin ainakin joskus. Muuten olisi vähän turha olo. Kouluttautuisin ehkä muotoilijaksi tai sisustussuunnittelijaksi. Ja lapsethan olisivat vain tervetullut lisä: niille voi shoppailla ihania vaatteita ja tavaroita. Tietysti lastenhoitaja täytyisi palkata.

Vierailija
39/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko elämä kuulosti turhanpäiväiseltä ajantappamiselta. Se olisi MINUSTA tylsää, toki tiedän että toisille se olisi unelma, mutta minulle ei. Nautin enemmän nykyisestä, jossa ajan vie sekä mielenkiintoinen työ että pienet lapset. Ei jää juurikaan ns. omaa aikaa mutta minä olen tyytyväinen.

Vierailija
40/51 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toki kiva ottaa välillä rennosti, mutta kyllä ainakin oma elämäni tuntuisi tyhjältä ilman lapsia ja työtä (tai välillä jatko-opintoja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä