Usein se on näin: hoikka ihminen on ruma kasvoistaan.
Kommentit (46)
näyttää vanhalta ja lihava vanha näyttää nuorelta. Esim. nelikymppinen läski tuttavani on ainoa tietämäni nelikymppinen, jolla ei ole rypyn ryppyä. Toisaalta taas se kauneus on sellaista potentiaalista. "Hän voisi olla nätti jollei olisi niin lihava". Paitsi että laihtuminen toisi myös sitten ne rypyt.
Toisaalta taas Suurin pudottaja ohjelmassa on hämmästyttänyt monta kertaa se miten nuoria lihavat ovatkin olleet. Heidät on automaattisesti olettanut pitkästi keski-ikäisiksi ja todellisuudessa he ovatkin olleet suht. nuoria ja kotona esim. vuoden parin ikäinen lapsi.
hyvin hoikalla / laihalla ihmisellä on taipumus muuttua sellaiseksi kuivakan näköiseksi vanhetessaan tai väsymyksen / elintapojen seurauksena. Itse olen hyvin hoikka ihminen ja kun nyt olen valvonut noin kaksi vuotta öitä, niin kyllähän naamani on sellainen - miten sen nyt sanoisia - kuivakka. En nyt varsinaisia ryppyjä ole huomannut. Mutta sitten taas kun mietin lihavia ystäviäni, niin en kyllä vaihtaisi osaa - ei se vanheneminen totisesti lihavaakaan helli. Monella ikäselläni alkaa olla jo selkä ym. vaivoja ja he ovat helposti hengästyviä ja hikoilevia. Naaman iho on kyllä tosiaan sellainen punakampi ja ehkä kimmoisampi juu. Mutta sanoisin itse, että kauneinta lienee se, että ihminen on normaalipainoinen. Jos pitää itseään liian laihana (eli laihduttaa sairaalloisesti) kasvot kärsii ja niin myös jos lihoo liikaa. Normaalipaino ja terveys kaunistaa. Näin se on.
Useimmat hoikat mallit ovat kyllä aika nättejä myös naamastaan. Ja missit samoin.
läskiposkinen ei ole kaunis. Voi olla kauniit silmät tai kauniit huulet tms. mutta ne kasvot kokonaisuutena eivät voi olla kauniit koska ovat läskin turvottamat.
Hoikalla kasvojen muoto tulee paremmin esille ja kokonaisuus on sopusuhtaisempi ja näin kauniimpi.
Toki poikkeuksia suuntaan ja toiseen on, en tarkoita että kaikki hoikat olisivat kauniskasvoisia.
Ruma on ruma oli se lihava tai hoikka.
kuikelot ovat luonnostaan rumia koko elämänsä ajan. Ei ole mitään puistattavampaa kuin laiha ihminen, jolla ei ole nahan alla muuta kuin luuta.
ovat kauneimpia! Normaalipainon haitari on kuitenki aika laaja.
Alipainoiset eivät miellytä minun silmää eivätkä ylipainoisetkaan.
Muistakaa nyt hyvät kanssaihmiset, ettei missien mitat ole yhtäkuin normaalipaino, eivätkä kaikki missit ole edes aikuisia vielä, vaan teinejä "varsoja"