Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Usein se on näin: hoikka ihminen on ruma kasvoistaan.

Vierailija
19.10.2009 |

Ja ylipainoinen on kaunis kasvoistaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten missikisoissa ei koskaan näy läskitursakkeita (anteeksi, piti sanomani pulleita tai ylipainoisia)???

Vierailija
22/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten missikisoissa ei koskaan näy läskitursakkeita (anteeksi, piti sanomani pulleita tai ylipainoisia)???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi heistä on mielestäsi kaunis kasvoiltaan?

Vierailija
24/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on 90kg ja pituutta 170cm. Paino on jakautunut aika tasaisesti, kasvoissa ei kuitenkaan ole ylimääräistä joten myös poskipäät korostuvat. Kasvokuvissa näytän normaalipainoiselta, mutta kokovartalokuvissa totuus tulee ilmi... Ei ne pelkät kauniit kasvot riitä jos on laiska luonne.

Vierailija
25/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei se taida ihan noin olla... :DDDD

Vierailija
26/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse olin tosi laiha. En mitenkään ollut laihduttanut vaan liikuin vaan niin paljon ja ei tullut ilmeisesti syötyä tarpeeksi. En kuitenkaan ollut sairaan laiha.

Vihasin kasvojani, koska poskenpäät törröttivät ruman näköisesti. Se oli isoin syy miksi lihottamalla lihotin hieman itseäni ja nyt olen tyytyväinen kasvoihini. Painoindeksini on ihan normaali.

Vierailija
27/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ap ajatella noin jos se sua helpottaa,

Pimu - 19.10.09 06:04 (ID 9383777)

mut ei se taida ihan noin olla... :DDDD

Vierailija
28/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että laiheliineilla on enemmän ryppyjä ja iho kuiva sekä piirteet kolsot. Ylipainoisilla on usein ongelmana kaksoisleuka ja roikkoposket vaikka iho hehkeempi.

Vierailija
29/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisäinen kauneus on tärkein. Rumien ihmisten puhetta...

Vierailija
30/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipainoinen on kaunis kasvoistaan.

pätee keski-iän ylittäneisiin.

Vierailija
31/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen laihuus ei kieltämättä ole kasvoissakaan kauhean kaunista. Mutta riippuu tosi paljon luustosta ja siitä, että onko kyseisellä henkilöllä taipumus olla kasvoistaan laiha.

Itse olen hoikka ja kasvonikin ovat aina olleet tosi hoikat (vaikkakin ihan kauniit) ottaisin mielelläni lisää kiloja kasvoihini ja vaikka samalla myös muuhunkin kroppaan, mutta vaikka kuinka lihottaisin niin kasvoni eivät muutu mihinkään. Laihat ovat edelleen. Joten turha lihottaa itseäni tästä isommaksi kun ei siitä ole kasvoilleni mitään hyötyä.

Jokatapauksessa minun kohdallani väite ei ainakaan pidä paikkaansa, sillä kasvoni ei muutu mihinkään vaikka olisin 10kg painavampi. Ja sitä suurempi painonkasvatus olisi jo terveydelle haitallista.

Vierailija
32/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varsinkin yli kolmekymppisinä kasvot tosiaan kärsivät, jos rasvaprosentti on kovin alhainen.

Mutta, älä ap puhu li havista, sillä tuskinpa kenenkään kasvot ovat parhaimmillaan Lihavina, vaan normaalipainoisina tai vähän pullukkoina:)

kauniskasvoinen, normaalipainoinen ex-malli

Vierailija
33/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on joo, jos sattuu pitämään pyöreistä poskista ja pulleroisesta ulkonäöstä.

Vanhemmilla ihmisillä läski toki siloittaa ryppyjä, mutta en siltikään ole sitä mieltä, että pulleat kasvot päihittävät hoikat yksilöstä riippumatta ;) Ryppyjä saakin olla vanhemmilla, ja kauniskin kasvojen luusto jää usein kivasti piiloon ihrakerroksen alle.

Vierailija
34/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varsinkin yli kolmekymppisinä kasvot tosiaan kärsivät, jos rasvaprosentti on kovin alhainen. Mutta, älä ap puhu li havista, sillä tuskinpa kenenkään kasvot ovat parhaimmillaan Lihavina, vaan normaalipainoisina tai vähän pullukkoina:) kauniskasvoinen, normaalipainoinen ex-malli

Vierailija
35/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavilta.

Vierailija
36/46 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaa tuskin koskaan. Liian pyöreisiin kasvoihin tulee kaksoisleuka ja kasvot alkavat myös läskistyä.

Kyllä sellaisia lihavia naisia näkee, joista ajattelee, että voi kun toi laihduttais 30 kiloa, niin olis tosi nätti.

Mutta hyvin paljon useammin tulee ajateltua jostain hoikasta, että onpa kaunis nainen.

Ylipaino ei kaunista ketään, eikä esim. rintojen koko erotu muusta massasta, vaikka moni ylipainoinen esittelee itsensä ns. muodokkaana. Ne vyötärön, lantion ja rintojen kaaretkin katoaa makkaroiden sekaan.

Vierailija
37/46 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, vaakaa ei ole, mutta luultavasti jopa hieman alipainoinen.Imetys vienyt mennessään kaiken ylimääräisen.Olen tosiaan ryppyisempi kuin sitten raskaana ollessani, posket on lommolla, ja sanoi kuka mitä tahansa, niin mulle se ei ainakaan sovi.Voin vaittää olevani hyvännäköinen näinkin, noin niinkuin keskimääräistä paremman, mutta pulskempana kasvot oli huomattavasti kauniimmat

Vierailija
38/46 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaessani 26kg enemmän kuin nyt. Oli liikaleukaa ja muutenkin pallopää. Nyt hyvässä kunnossa ollessani olen ihan erimallinen, mutta myös kasvot ovat kapeat ja kauniimmat. Eli ap:n väite ei kyllä pidä paikkaansa,kuten yleistäminen yleensäkään.

Vierailija
39/46 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkö taas paikalla. :DDD

Vierailija
40/46 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti hoikistuminenkin näkyy ensin kasvoissa, kun ylimääräinen turvotus ja pullotus on laskenut.