Noh niin mammat! Siivoamaan kanssani!!! Hep...
Syön tän suklaan loppuun ja juon cokista, sitten rupean siivoamaan yläkerran (oh, rt, k, wc, eteinen) Huoh, tsempatkaa!
Mistä aloittasin??
Kommentit (196)
Jes! Minä sain pyyhittyä kaikki seinäpinnat tänään ja putsasin liesituulettimen.
Ei tarvi siivota kun mies oli tänään siivonnut koko asunnon :)
Minä puhdistin viimeviikolla uunin ja pesin ikkunat ulkopuolelta kun ei vielä ollut pakkastakaan. Mitähän keksisi huomiseksi?
Taidankin pestä vielä tänään pesukoneen. Siis pyörittää siinä puhdistusohjelman ja lopuksi irrottaa ja pestä pesuainelokeron + pyyhkiä lukun tiivisteet yms.
Risat petivaatteet ym liinavaatteet menee varmasti myös eläinsuojeluyhdistysten käyttöön esim. hesy
Ensimmäinen koneellinen pyykkiä on jo käynnissä :) Mutta nyt seuraavaksi itse suihkuun ja siistiytymään, ettei taas käy niin, että koko vapaapäivä kuluu yöpaidassa tukka takussa... Sitten tarkoitus tehdä flyladyn home blessing hour ja alkuviikon 15 minuutin tehtäviä, sillä ne on jääneet juhannusreissun takia väliin. Ihana energinen ja tehokas päivä tulossa!!
Kai se on pakko... Vessan ja kylppärin pesuun siis! Sitten olohuoneen järjestely.
Olohuoneen ja pikkuvessan siivous. Olisi pitänyt tehdä jo viime viikolla.
Ilma on onneksi ihan p*ska, joten ei mahdollista livetä ottamaan aurinkoa.
Tsemppiä!!!
Oi ihana ketju! Tekeepä mieli siivota :)
Oon siivonnu koko alkukesän useammassa huushollissa: oma koti, äitin koti(ei itse pysty) ja kesämökki. Nyt alkaa lepo ja varsinainen loma!
Paperikasan kimppuun. Viheliäistä hidasta perkausta, mutta tuossa on 95 % turhaa ja tuntuu sitten erittäin hyvältä mapittaa lopuksi se säästettävä 5 %.
Kylppäri ja vessa pesty \o/ nyt välipalaa ja sitten olohuoneen kimppuun...
Täällä vietetty ensimmäinen lomapäivä siivotessa. Kyllä nyt kiiltää ja miehellä kiva tulla töistä kotiin! :)
Tämä on erinomainen ketju, olen lukenut tätä pitkin päivää aamusta lähtien aina kun koneella käyn :) Siivouslistat ovat hyvin tsemppaavia, pitää ottaa ne käyttöön!
Joko into loppui? Löytyykö vielä lisää vinkkejä vai olivatko ne kaikki tässä?
Oi ihana blogi, inspiroi kivasti!! :)