Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten sinä sanot nämä? (vastatkaa pöhköön murrekysymykseen) ;D
19.10.2009 |
'oletko sinä' 'olenko minä' 'oletteko te' 'onko tuo' 'onko nuo' missäpäin asut?
Mää sanon ookko nää, oonko mää, 'ootteko te' onko tuo, onko nuo. Asun Oulusa päin.
Muutki voi kysellä kaikenlaisia murrekysymyksiä täsä ketjusa. =)
Kommentit (69)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ooksää
oonksmää
oottekote
onkstoi
onksnoi
Vammalassa. Tyrvään murretta.
ootko sä, ootko sää tai ootko siä?
oonko mä, oonko mää tai oonko miä?
ootteko te tai ootteko työ?
onko toi?
onko noi?
olen syntyjäni savolainen, mieheni syntyjään helsinkiläinen ja asumme keski-suomessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oot sää/nää, oonko mää, ootteko te, onko tuo, onko nuo.