Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Holby Cityn sairaala- mihin se vauva kuoli??
30.07.2009 |
En nähnyt jaksoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sydämen läppävika ja sepsis. Jess tuli näyttämään Parisia kun tämä oli pitkään itkenyt ja yht äkkiä sitten lopettanut. Lääkäri huomasi sormenpäämustelmat ja epäilivät rajua ravistelua. Jessin isä käski ottamaan hyytymistekijäarvot ja ne huomattiin erittäin huonoiksi. Paris sai epileptisen kohtauksen ja huomasivat sivuäänen sydämessä. Arpoivat kovasti, leikataanko vai ei (sepsiksen vaara). Jess päätti, että leikataan. Ensin kaikki näytti menneen hyvin, mutta sitten Paris kuitenkin kuoli.