Mua hävettää, että olen maannut julkkiksen kanssa, jonka kanssa joka toinen
suomalainen nainen on ollut. Ja vielä useammin kuin kerran. Aina, kun se soitti.
Kommentit (30)
Mielestäni sanan "julkkis" kohdalla voisi lukea vaikkapa vain "miehen". Eli siis aina olet tyhmänä antanut, kun mies on vaan tajunnut pyytää! Jos se on "kaikkien muidenkin" kanssa ollut, niin miksi sinun toisaalta pitäisi hävetä enempää kuin muidenkaan?
En vaan tajua.
Ja miksi ihmeessä miehesi pitäisi tietääkään, ketä olet nusaissut?!
Nythän on ihan kuluneen näköinen, mutta silloin ennen kun säkin ilmeisesti sen kanssa paneskellu. Ja varattuhan Tauski on ollut lähes, joten aviorikos :)
Sinuna unohtaisin koko jutun.
Tietääkö kukaan sun tuttusi tästä? Jos ei, niin unohda koko juttu. Mieskään sinua tuskin muistaa, jos kerran on joka toisen suomalaisen naisen kanssa maannut... Eli anna itsellesi anteeksi, ja anna koko homman painua unholaan...
tikulla silmään, joka vanhoja kaivaa ja etiäpäin, sanoi mummo lumessa :D
kun en ole kenellekään julkimolle antanut :)
kerro nyt edes kuka on kyseessä?
Vaikka seksi olikin hyvää, mutta silti. Tutut tietää kyllä ja vähän tuntemattomammatkin. ap
Ja mä vaan mietin, että hyvä kun en saanut mitään tautia tai tullut raskaaksi. Juttu värittää menneisyyttäni ja minua. Ajattelisin itsestäni enemmän, jos olisin sanonut silloin ei. ap
Mitä väliä sillä on, onko se julkkis, joka on pannu joka toista suomalaista naista vai onko se vaan naapurin Pena, joka on pannu joka toista suomalaista naista?
En tajua. Mä oon pannu julkkiksia ja naapurin Penaa ja varmaan viittäkymmentä Penan kaveria ja ihan se ja sama, samoilla fiilareilla muistelen. Jos ennätän vanhoja muistella, kun uusien muistojen luominen pitää kiireisenä. ;D
Tony Halme?
tai joku muu taiteellisempi tyyppi, veikkaan Pate Mustajärveä, Dannyä... niin tai voishan olla joku jääkiekkoilijakin - Jere Karalahti esimerkiksi!
jotain mielihyvää kun kuvittelee toisten kateellisina arvailevan...
että halusit jakaa tämän asian kanssamme :D
Mitä väliä sillä on, onko se julkkis, joka on pannu joka toista suomalaista naista vai onko se vaan naapurin Pena, joka on pannu joka toista suomalaista naista?
Vastaisitko, kiitos, kun en näköjään ole ainoa, joka tätä ihmettelee.
En halua olla se "pantu nainen". Jos kyse olisi tuntemattomasta ihmisestä, harvempoi olisi kiinnittänyt asiaan huomiota. ap
Se, että on maannut jonkun julkkiksen kanssa vielä useammankin kerran, jää helposti ihmisille mieleen.
Perhekerhossa oli yksi puolituttu rouva, jolla oli monta vuotta sitten suhde sinisankaisia silmälaseja käyttäneen julkkiksen kanssa. Siis ainakin juorujen mukaan.
Itse asiassa en edes ollut varma, oliko tuo totta, mutta juttu tuli aina mieleen, kun näin tämän rouvan. Jos hänellä olisi ollut suhde naapurin Penaan, tuskin olisin siitä koskaan kuullut.
Katseli myös ystävääni sillä silmällä.
Se, että on maannut jonkun julkkiksen kanssa vielä useammankin kerran, jää helposti ihmisille mieleen. Perhekerhossa oli yksi puolituttu rouva, jolla oli monta vuotta sitten suhde sinisankaisia silmälaseja käyttäneen julkkiksen kanssa. Siis ainakin juorujen mukaan. Itse asiassa en edes ollut varma, oliko tuo totta, mutta juttu tuli aina mieleen, kun näin tämän rouvan. Jos hänellä olisi ollut suhde naapurin Penaan, tuskin olisin siitä koskaan kuullut.
ehkä tämä julkkis on lapseni isä?