Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paras näkemäsi teksti t-paidassa?

Vierailija
26.09.2009 |

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paita jossa yksi viivottimen mittainen ohut raita: pystyraita hoikentaa.

Vierailija
2/148 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit naurattaa Käynkö usein täällä?, Asystole on stabiili rytmi ja Florence is dead, I´m here instead. Hoitoalalla kun olen niin nuo kaks viimeksimainittua vetoaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutama on uponnut!

Pitkä sekainen tukka ja muutenkii karvasen kaverin päällä paita ''Mä tulin viidakosta''

Ja yhen kaverin päällä oli paita missä luki että ''Hätä on tämän näkoinen''(meniköhän se ihan noin vai?) ''Tämän näköinen on hätä''

Tyttö sai lahjaksi sen bodin missä lukee englanniks se että ''tekeekö vaipat pepustani suuren näköisen''tai jotain muuta vastavaa! On ihan hauska..käytetyä tulee:)

Vierailija
4/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tuo "Murra valta mammonan" että varsinkin "Olen syyllinen kaikkehen" ja "Nyt ihmettelen tässä." Näissä toki pitää tuntea virsitekstejä, että avautuvat kokonaan.

Vierailija
5/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myöskin körtti- (eli herättäjäyhdistyksen) vaatteita. Vauvojen body, jossa lukee "Herättäjä"

Kerran näin myös äidillä ja pojalla mentalwaren paidat. Äidillä tuo "Aina saa kärsiä ja hävetä" ja lapsella "Aina saa kiljua ja riehua." Pisti hymyilyttämään.

Sekä tuo "Murra valta mammonan" että varsinkin "Olen syyllinen kaikkehen" ja "Nyt ihmettelen tässä." Näissä toki pitää tuntea virsitekstejä, että avautuvat kokonaan.

Vierailija
6/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun löydän jotain tummempaa pukeudun siihen

Vierailija
7/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että

"kihloissa ja kännissä on kiva olla, naimisissa ja krapulassa yhtä helvettiä":)

Vierailija
8/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 30 v nuori nainen oli kaupassa kolmen pienen lapsen kanssa ja t-paidassa näkyi lukevan:

En ole raskaana- olen vain lihava.

Musta toi oli niin hauska, koska nainen oli oikeasti aika lihava vyötäröltä ja olis voinut vaikka joku luullakkin että olis raskaana.

Hauska teksti, mutten kyllä itse laittais päälle, vaikka tukevahko se minäkin olen ja vihaan niitä kaikkia mammoja ja mummoja jotka tuijottelee mahanseutua hymyillen...

Vierailija
9/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teepparissa: "Turpa kiinni ja suu auki!"

Vierailija
10/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se "Saatanaako tuijotat?" Onkohan se Tuska-festareitten paita? Hauska joka tapauksessa. :)

Vierailija
11/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon valkoisia kirjaimia ja vähän punaisia kirjaimia. Paidassa luettelo huumeiden nimiä ja punaisista kirjaimista muodostui "en käytä". Tästä tykkäsin.

Vierailija
12/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan tekstillä:

"Talk to my face, my breasts can't hear you" (suom. "Puhu kasvoilleni, tissini eivät kuule sinua")

Esikoista imettäessä olisin tarvinnut tuota paitaa, kuppikoko oli vaatimaton FF ja kyllä jotkut miehet (ja naisetkin) tuijotti ihan häpeilemättä.

Vierailija
13/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa luki englanniksi: Näyttääkö peppuni isolta näissä vaipoissa? Meidän perheen tajuntaan tämä upposi :)

ne Fast Show'n "Does my bum look big in this" -sketsit. Musta vauvan päällä mitkään tekstibodyt ei oo hauskoja vaan jotenkin noloja (äiti on muka hauska ku pukee vauvansa sellaseen). Mutta mä oonki tällanen tosikko.

meidän neidiltä löytyvät bodyt tekstein " i can make you smile " ja " little superstar". ja mammalta, siis minulta :D t-paidat "ihan pihalla" (normimalli), "ad/hd" ( ladyfit, jäljittelee ac/dc bändipaitaa ) ja "äiti on vähän väsynyt" (ladyfit). niin ja musta tiukka "hot stuff" teeppari ( itseironiaa :D )

Vierailija
14/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

remppamiehellä "Meidän iskä tekee teidän äitien lapset"

Vierailija
15/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo "minulle vittuillaan" on aika hauska.

Repesin myös tuolle "ei kaikkein paskin mutta heikoimmasta päästä" :D

Itselläni on Mentalwearin paita, jossa lukee selässä "Tiedän, että puhutte selkäni takana". En kyllä sitä usein käytä. Miehelle olen ostanut hupparin, jossa on hihoissa liekit ja teksti "hihat palaa" :D

Vierailija
16/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Mentalwearin paita, jossa lukee selässä "Tiedän, että puhutte selkäni takana". En kyllä sitä usein käytä.

toinen mitä olen itse miettinyt joskus hankkivani on "Ärsyttävä Irriterande" jossa tais olla se pesuaine- jne. purkeista löytyvä varoitusmerkkikin painettuna.

Vierailija
17/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

remppamiehellä "Meidän iskä tekee teidän äitien lapset"

se "näyttääkö mun peppu isolta tässä vaipassa?" on hyvä ja tuo "Käynks mä usein täällä?" on myös hyvä.

Loput ei edes hymähdyttänyt.

Vierailija
18/148 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen sai kummeilta lahjaksi mp-paidan, jossa oli pyörän logo ja teksti "I'm here because my mom lost her cycle"

Vierailija
19/148 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta repesin kun näin kesällä mummon, paksun vanhan mummon jonka tissit roikkui vyötäröllä, paidassa luki LUOMUT:)

Vierailija
20/148 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein nappaa nämä huumoripaidat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi