Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät tykkää sisustaa kotia valkoiseksi?

Vierailija
29.07.2009 |

Nykyään niin monen koti on valkoisen ja mustan sävyiseksi sisustettu.

Itse tykkään väreistä ja meillä onkin kaikkia värejä esillä. Varsinkin lastenhuoneet ovat väriläiskiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään valkoista vastaan ole. Saahan sillä puhtaan, valoisan kodin, jos tahtoo.

Itse pidän tummasta puusta ja väreistä - en kuitenkaan kirkkaista, räikeistä, vaan hillityistä vihreistä, ruskeista yms.

Varmaan jonkun muun mielestä meidän kodissa olisi "tunkkaista"?

Vierailija
2/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen varsinkin sitä, että aika moni sisustaa nimenomaan maalarinvalkoisella. Mukava toimisto-look kotona ;-)

Monella menee tosiaan pieleen valkoisessa se, että valaistus on huonosti suunniteltu. Valkoinen näyttää likaiselta.

Me tykätään myöskin väreistä. Just tilasin olohuoneesen punaisenkirjavat verhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä visioita riittäisi väritykseen.

Esim. makkarista punainen, keittiöstä vaaleanruskea, lastenhuoneesta vaaleanvihreä.

Kunhan vain saisin aikaiseksi...

Vierailija
4/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mustalla...

Meillä valkoista on sohva, verhot, seinät. Muut onkin sitten tummaa puuta ja väriä löytyy pikkujutuista. JOka ikinen ilta kun lapset ovat menneet nukkumaan, istun ihalailemaan valkoisuutta. Se tuo puhtauden ja raikkauden kotiin. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
5/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huone valkoisesta poikkeava väritykseltään, tässä uudessa ei ole yhtään valkoista seinää. Off-whitea sensijaan on, ja paljon ihania murrettuja värejä:) Taulutkin näyttää paljon paremmilta värillistä taustaa vasten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi