Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katunut sitä että et tehnyt aborttia?

Vierailija
16.10.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo ettei kadu aborttia, mutta eipä taida olla montaa joka sanoisi päinvastoin.

Vierailija
2/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kadun että olen tehnyt 2 aborttia. Kadun niitä koko loppuelämäni ajan.. Tuska ei vuosienkaan jälkeen hellitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien lasteni kohdalla panikoin aluksi ja meinasin jo hakeutua aborttiin mutta onneksi en saanut sitä tehtyä. molemmat muuttuivat raskausaikana toivotuiksi.

Vierailija
4/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken vieläkään ole saanut lasta syliini, niin lääkärien alkuvaiheen arvioista huolimatta tässä voi käydä vielä hyvin! Siltä ainakin näyttää! Eikä raskaus riistänyt terveyttäni tai henkeäni. Onneksi en suosituksesta huolimatta pyytänyt aborttia.

Vierailija
5/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe, kiinnostaisi kuulla lisää.

(ja anteeksi vanhan topicin nosto)

Vierailija
6/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Päinvastoin, oikein itkettää ja alkaa oksettaa kun mietinkin, miten vähällä oli että olisin peloissani ja yksin taipunut miehen painostuksen ja uhkailun alla ja tehnyt sen :( Olisin jättänyt ottamatta vastaan parhaan ja ihanimman asian elämässäni. Mamin aurinko täyttää kohta 9v <3

Vierailija
7/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana peloissani ja ahdistuneena pari kertaa, lapsen synnyttyä en kertaakaan. Luojan kiitos en tehnyt aborttia.

Vierailija
8/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emn ole katunut kun annoin luvan lääkärille joka teki abortin ja en ole katunut kun sain lapsen joka on kohta täysi-ikäinen.

Vierailija
9/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin henkilöä, jotka ovat tunnustaneet minulle katuneensa tai katuvansa yhä. Tältä palstaltakin saa välillä lukea vastaavista tapauksista. Sellaiset kirjoittajat vain saavat niin kammottavan paskamyrskyn niskaansa, että ei varmasti tee mieli kertoa asiasta enää ikinä kenellekään.

Vierailija
10/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kadu, mutta tunteeni ovat erittäin ristiriitaiset edelleenkin kun lapsi 1v3kk. Kyseessä kolmas lapsi. Kaksi aikaisempaa jo paljon vanhempia, tämä tuli 'yllätyksenä', mies oli jo päättänyt mennä vasektomiaan. Huomasin raskauden aika myöhään (elettiin hyvin kiireistä aikaa ja mulla jäänyt aikaisemminkin kuukautiset stressin takia pois), emme pystyneet kumpikaan aborttiin. Lapsi tuli kuitenkin hyvin vaikeaan elämäntilanteeseen ja lapsen johdosta se vaikeutui entisestäänkin. Olen hyvin kovilla psyykkisesti ja koen, että olen joutunut 'uhraamaan' hieman liikaa. 

Juuri viimepäivinä olen herätellyt itseäni etten antaisi katkeruudelle enää yhtään tilaa, vaan hyväksyisin tilanteen tällaisenaan. Pitää keskittyä näkemään ne olemassa olevat hyvät asiat sen sijaan että märehtisin huonosti olevia asioita, tai menetettyjä mahdollisuuksia. Ja lasta siis vilpittömästi rakastan, mutta stressitaso on kieltämättä liian korkea.

Vierailija
11/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin silloin 16v. Olisi aika eri mallilla elämä, jos olisin pitänyt lapsen.

Vierailija
12/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin aikoinaan raskaaksi yli 40 v ja en todellakaan ole katunut. Ainoastaan sitä että olisin voinut aiemmin ottaa kierukan pois enkä kuunnella miestä. Loppupeleissä sekään ei ole merkityksellistä. Kiitos Taivaan Isälle.

Vierailija
13/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:19"]

Tulin aikoinaan raskaaksi yli 40 v ja en todellakaan ole katunut. Ainoastaan sitä että olisin voinut aiemmin ottaa kierukan pois enkä kuunnella miestä. Loppupeleissä sekään ei ole merkityksellistä. Kiitos Taivaan Isälle.

[/quote]halusin lapsen mutta meni aikaa ennenkuin tärppäsi

Vierailija
14/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:12"]En. Olin silloin 16v. Olisi aika eri mallilla elämä, jos olisin pitänyt lapsen. [/quote]

Olisit esim. käynyt koulut loppuun ja opetellut lukemaan?

Vierailija
15/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa. Tuo pikkuinen on rakkainta maailmassa.

Vierailija
16/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olisin katunut, jos en olisi tehnyt.

Vanhemmuus on vankila, ja minä vältin elinkautisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä