Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te surkeat laiskajaakot ette rupea yrittäjiksi kun olette niille niin kateellisia yrittäjille ja kuinka helppoa niillä on?

Vierailija
17.06.2023 |

Siitä vaan rahaa vuolemaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän että minusta ei ole yrittäjäksi, en pysty käsittelemään kaikkea mitä yrityksen ylläpitoon täytyy tehdä. En lainkaan ole kateellinen yrittäjille, ainoa mistä olen kateellinen olen vastikkeettomat yritystuet, ja pienyrittäjät jäävät niistäkin paitsi, varsinkin suuremmista summista.

Vierailija
2/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjäksi ei niin vaan ruveta, daiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En mä ole kateellinen kenellekään.

Vierailija
4/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä suusi t a u n o e e t v a r t t i kiinni.

Vierailija
5/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kaikki ei ole niin rahan ahneita idi ootteja kuten sinä.

Vierailija
6/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä vaikea sitä on ryhtyä yrittäjäksi kun ei ole pesämunaa ja ulosottovelkaakin on. Maksuhäiriömerkintäkin on taakkana.

Vierailija
7/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, että niillä on helppoa. Ei tässä maailmassa kenelläkään ole helppoa.

Vierailija
8/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille? Mikä itse olet? Eläketukiainen?

Vierailija
9/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oo ikinä kuullu et joku ois kateellinen yrittäjille koska niil on niin helppoa. Nyt taitaa aloittaja kuvitella omiaan. Ei tuo ainakaan mitenkään yleistä ole.

Vierailija
10/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäminen on täysin mahdotonta Suomessa, pitää olla ennestään varakas perhe jotta pääsee edes alkuun... ja 2023-2024 tulee kaatumaan valtava määrä yrityksiä kiitos 4 vuotta jatkuneen köyhdyttämisen agendan - eli ei kannata alkaa yrittäjäksi ilman valmista rikasta taustaa...

Vierailija
11/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä "pitäkää tunkkinne"ajatusvirtaa.

Vierailija
12/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yritystukea saava yrittäjä eroaa työttömyystukea saavasta? Tämä yhteiskunta ei ole kannustava, vaan on kyyninen, kateellinen, pahansuopa ja katkera kaikelle, mikä poikkeaa vähänkään omasta suppeasta ajatusmaailmasta.

Olisi hyvä pitää mielessä, että yhteiskunta on juuri sellainen, millaiseksi sen itse teemme.

Vierailija
13/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kommari voisi alkaa maanviljelijäksi. Mitäön ei tarvitse kuulemma tehdä. Vain nostaa tukiaisia. Kommari ei pysty edes siihen. Laiska anepas*a

14/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sossusta tai sitten ne juo kahvia ja syö pullaa Ay liikkeen turvatyöpaikassa.

Vierailija
15/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdellä rikkaalla tapahtuma alan yrittäjällä töissä monta kertaa. Se maksoi pimeesti palkkaa useille työntekijöille samaan aikaan se sai valtiolta 200 000 euroa avustuksia investointeihin. Kysyin monta kertaa työsopumusta niin ei saanut. Sitten se kerran haukkui yhden naisen työpaikalla joka oli tehnyt 12 tunnin työvuoroja 1500 euron kk palkalla ja nainen oli tosi väsynyt kerran ja se yrittäjä haukkui sen. Nainen naisen itkemässä sitten nurkan takana.

Vierailija
16/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä vaikea sitä on ryhtyä yrittäjäksi kun ei ole pesämunaa ja ulosottovelkaakin on. Maksuhäiriömerkintäkin on taakkana.

Tilanteesi on ihan omaa syytäsi.

Vierailija
17/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mammat lukeneet keskusteluja joissa puhutaan yrittäjistä. Puolet viesteistä on juuri sellaisia "mitään tarvi tehdä ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista".

Vierailija
18/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heille? Mikä itse olet? Eläketukiainen?

Itse olen pikkudirika isossa firmassa. Pieni vastuu ja iso palkka. Ihanteellinen tilanne.

Vierailija
19/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ja missä on kateellinen yrittäjille? On muuten hyvä että yrittäjien kohdalla jatkossa katsotaan myös asumistuki tulon mukaan eikä eläkemaksujen.

Vierailija
20/23 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhäkkäästä aloituksesta päätellen yrittäjä on pirun kateellinen työttömille? Taidat itse oikein nauttia työttömien kurmoottamisesta. Tietäisin kiertää hikisen yrityksesi kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi