Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meiltä katkesi sähköt aamupäivällä

Vierailija
15.10.2009 |

Olen nyt maksanut sen laskun + katkaisumaksuja ja 14 jälkeen pitäisi avautua, muttei oo avautunut. Aika on 14-19 välillä.

Koetin puhua, että jos saataisiin, kun on pieniä lapsia - > ei lämmintä ruokaa, mutta näemmä ei auttanut.

Meillä vaan tulee vieraita klo 17, ja sähköttömään kotiin en voi ottaa ketään. Täytyy perua, koska kohta on jo myöhäistä, jos ne sähköt ei kohta tuu.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen voi ottaa vieraita sähköttömään kotiin. Syötiin juuri, tein pikaista kanapastaa, eipä oo monesti ruoka maistunut näin hyvälle. Tietääkö joku sainko nyt jonkun maksuhäiriömerkinnän?

ja jääkaappi kun tarvii sähköä.

Vierailija
22/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on puhunut itsensä pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti meni muutama kk ennen kuin se ansiosidonnainen alkoi juosta. Hirveä ruuhka kassassa. Eli vasta syyskuussa sain rahaa. Sossuun en mennyt, koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa (olen perinyt tämän mummoltani) ja se pitää myydä, jos saa toimeentulotukea.

Kun ei tiennyt etukäteen irtisanomista + kustannukset lisääntyivät, kun yksin maksoin kaiken, niin ei jäänyt mitään puskuria. Mieheltä ei vieläkään saa elareita muuten kuin ilmeisesti kunta vai kela perii häneltä ja kela maksaa 2 lapsen elarit.

ap

Varmaan tajuaa että työtä ei menetä samantien vaan on yleensä irtisanomisaika ja sen jälkeen alkaa ansiosidonnainen juosta.

Vierailija
24/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti meni muutama kk ennen kuin se ansiosidonnainen alkoi juosta. Hirveä ruuhka kassassa. Eli vasta syyskuussa sain rahaa. Sossuun en mennyt, koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa (olen perinyt tämän mummoltani) ja se pitää myydä, jos saa toimeentulotukea. Kun ei tiennyt etukäteen irtisanomista + kustannukset lisääntyivät, kun yksin maksoin kaiken, niin ei jäänyt mitään puskuria. Mieheltä ei vieläkään saa elareita muuten kuin ilmeisesti kunta vai kela perii häneltä ja kela maksaa 2 lapsen elarit. ap

Varmaan tajuaa että työtä ei menetä samantien vaan on yleensä irtisanomisaika ja sen jälkeen alkaa ansiosidonnainen juosta.

ja nyt asutte kuitenkin yhdessä......

Vierailija
25/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina senkun saa huvittavampia piirteitä vaan. Ennen sentään keksittiin vähän kauemmin uskottavia provoja, mutta nykyään tarina lässähtää alkuunsa.

Vierailija
26/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin silti jääkaapissa. Olis muuten ehkä kannattanut ottaa parvekkeelle, ulkona on kylmempi kuin siellä. En tullut ajatelleeksi kunnolla sitä.

En avannut koko ajan kaappia. En tiedä menikö ruoka pilalle, mutta broitsunsuikaleet olivat eilen illalla myöhään pakkasesta otetut ja ihan aamulla olivat vielä vähän kohmeessa.

ap

Vierailija
27/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä oon puhunut pussiin=?

Ap on puhunut itsensä pussiin.

Vierailija
28/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen voi ottaa vieraita sähköttömään kotiin. Syötiin juuri, tein pikaista kanapastaa, eipä oo monesti ruoka maistunut näin hyvälle. Tietääkö joku sainko nyt jonkun maksuhäiriömerkinnän?

ja jääkaappi kun tarvii sähköä.

Kai ap nyt saattoi sitä paitsi käydä kaupassa;)

- ei ap

Vierailija
29/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti meni muutama kk ennen kuin se ansiosidonnainen alkoi juosta. Hirveä ruuhka kassassa. Eli vasta syyskuussa sain rahaa. Sossuun en mennyt, koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa (olen perinyt tämän mummoltani) ja se pitää myydä, jos saa toimeentulotukea. Kun ei tiennyt etukäteen irtisanomista + kustannukset lisääntyivät, kun yksin maksoin kaiken, niin ei jäänyt mitään puskuria. Mieheltä ei vieläkään saa elareita muuten kuin ilmeisesti kunta vai kela perii häneltä ja kela maksaa 2 lapsen elarit. ap

Vierailija
30/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin pihalle totta kai, asunto on mun. Lapset ja mä ollaan nykyään me. Eli me jäätiin tähän asumaan, ennen siis mieskin asui tässä. Mä oon perinyt tämän jo kauan sitten ennen miestä. otin onneksi avioehdon, mutten tän asunnon takia aatellut vaan kun mulla on osuus kesähuvilaankin, niin mua neuvottiin suojaamaan se.

Vierailija
31/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut tulla joskus muistutus

mutta mulla on mennyt se ohi/muistutuksen olen saanut.

Lisää

ensin kävi ilmi että mies petti, heitin pellolle/koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa

Vierailija
32/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun sulla ei ollu sähköjä??

Vierailija
34/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa jokaisella on retkikeittimet kaapissa sähköjen katkaisun varalta...

Vierailija
35/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on voinut tulla muistutus, mutta se on mennyt ohi. En oo tuota laatikkoa purkanut ja hakenut. Mutta mitään sellaista kirjettä/laskua ei oo tullut, että maksa x päivään mennessä tai sähköt katkeavat.

Me ollaan nykyään mä & lapset. Mies lensi kuin leppäkeihäs pihalle, kun sain selville mitä peliä se oli pitänyt. Oli siis jo pidemmän aikaa pettänyt.

ap

On voinut tulla joskus muistutus

mutta mulla on mennyt se ohi/muistutuksen olen saanut.

Lisää

ensin kävi ilmi että mies petti, heitin pellolle/koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa

Vierailija
36/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on voinut tulla muistutus, mutta se on mennyt ohi. En oo tuota laatikkoa purkanut ja hakenut. Mutta mitään sellaista kirjettä/laskua ei oo tullut, että maksa x päivään mennessä tai sähköt katkeavat. Me ollaan nykyään mä & lapset. Mies lensi kuin leppäkeihäs pihalle, kun sain selville mitä peliä se oli pitänyt. Oli siis jo pidemmän aikaa pettänyt. ap

On voinut tulla joskus muistutus mutta mulla on mennyt se ohi/muistutuksen olen saanut. Lisää ensin kävi ilmi että mies petti, heitin pellolle/koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa

edelleen sun omistamassa kämpässä.

Vierailija
37/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa jokaisella on retkikeittimet kaapissa sähköjen katkaisun varalta...

Vierailija
38/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuun en mennyt, koska asuttiin miehenkin kanssa ja me asutaan edelleen mun omistamassa asunnossa (olen perinyt tämän mummoltani) ja se pitää myydä, jos saa toimeentulotukea.

Vierailija
39/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi asua yhdessä. En ole tiennytkään...

Vierailija
40/51 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis läppäri eikä mitään pöytäkonetta ollenkaan (miehen kone, mies vei sen). Heti kun ne sähköt tulivat näyttöön tuli kyllä että akku vähissä, joten kauaa ei ollut enää aikaa.

Ruokaa tein heti kun sähköt tulivat, eli jotain vähän vaille puoli neljä ne tulivat kyllä.

Keitin kattilassa pastat ja ruskistin suikaleet, sipulit ja heitin sekaan mausteita, tomaattimurskan ja maissipussin pakkasesta. Ei mennyt kauaa, mutta maistui tosi hyvälle.

Päivällä syötiin muroja ja hylamaitoa (se säilyy huoneenlämmössäkin ja on mua varten) ja voileipiä.

Lapset onneksi söi 4-viljan puuron ja keitettyjä kananmunia ennen kuin nuo sähköt katkesivat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä