Mitä ajattelet jos olet sairaalassa potilaana ja käytävällä kuoro laulaa hengellisiä lauluja?
Kommentit (36)
"Jos on jumala, miksi minä ja muut makaamme täällä?"
Vierailija kirjoitti:
mikä tahansa ohjelmanumero toisi vaihtelua. Hienoa että uskovaiset viitsivät käydä sairaaloissa laulamassa, ateisteilta ei taida irrota.
Koetko jotain katkeruutta kun toiset osaavat ajatella ilman aivopesua kun on pakko mollata muita? Hyvin kristillistä.
Pitää pyytää lähtemään pois. Mielellään nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi, mutta voihan sen oven pyytää laittamaan kiinni, jos ei jostain syystä jaksa luunnella. Tuo joidenkin nillitys laulujen hengellisyydestä ja kuinka se häiritsee, on aika lapsellista. Jos se on ainut syy, niin on typerä syy kieltää laulut niiltä jotka niitä haluaisi kuulla. Ne on kuitenkin meille kaikille suomalaisille tuttuja lauluja.
Ei niitä kukaan kiellä. Kuulokkeet päähän ja voi älylaitteen avulla kuunnella ihan niin hihhulimusiikkia kuin haluaa.
Tai vaihtoehtoisesti niistä kuulokkeista voi kuunnella niin saatanallista kirkonpolttoheviä kuin haluaa, sillä aikaa kun muut nauttivat livemusiikista joululaulujen muodossa.
Jos oma terveys ja jaksaminen antaisi, varmaan laulaisin hiljaa mukana. Olin kirkkokuorossa lapsena vaikken mikään uskovainen ikinä ole ollutkaan, se vaan oli halvin lauluharraste silloin. Alaäänen osaankin kaikkiin tyypillisiin "henkisiin" joululauluihin.
Jos taas pitäisi voida nukkua, soittaisin sairaanhoitajan paikalle pyytääkseni korvatulppia, niitä kun sairaaloissa jaetaan potilaille muutenkin, ettei tarvitse naapurisängyn kuorsaajasta ärsyyntyä.
Entä jos vieressä makaavalle mummolle omaiset veisaa virsiä?
Kurottuisin viimeisillä voimillani sammuttamaan hengityskoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi, mutta voihan sen oven pyytää laittamaan kiinni, jos ei jostain syystä jaksa luunnella. Tuo joidenkin nillitys laulujen hengellisyydestä ja kuinka se häiritsee, on aika lapsellista. Jos se on ainut syy, niin on typerä syy kieltää laulut niiltä jotka niitä haluaisi kuulla. Ne on kuitenkin meille kaikille suomalaisille tuttuja lauluja.
Ei niitä kukaan kiellä. Kuulokkeet päähän ja voi älylaitteen avulla kuunnella ihan niin hihhulimusiikkia kuin haluaa.
Tai vaihtoehtoisesti niistä kuulokkeista voi kuunnella niin saatanallista kirkonpolttoheviä kuin haluaa, sillä aikaa kun muut nauttivat livemusiikista joululaulujen muodossa.
Kuka sitälive musiikkia sairaalaan tulee esittämään?
Minä en juuri kuuntele radiota enkä katso televisiota. En kaipaa mitään ylimääräistä mökää. En tosin ole uskonnollinenkaan joten kirkkokuorot pysyköön pois sairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset kuorot, tai ainakin ennen tuli. Nyt sekin on ilmeisesti mielensäpahoittajien toimesta kielletty, muka uskonnollisuuden tasa-arvoisuuden nimessä. Todellisuudessa ateistit vain nauraa partaansa kun saivat kiusata.
Olisi ihanaa,olisin kiitollinen ja onnellinen. Musiikki on parasta sielun lääkettä <3
Ihana ajatus, että jollain on tullut mieleen käyttää omaa aikaansa tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorot. Satasairaala on kieltänyt kuorovierailut potilaiden valitettua asiasta.
Ihanaa, joululauluja, näitä kuunneltiin ja laulettiin lapsena koulussa. Kiva että perinteet pysyvät yllä eikä ihan kaikkea ole vielä kielletty.
T. Ateisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset kuorot, tai ainakin ennen tuli. Nyt sekin on ilmeisesti mielensäpahoittajien toimesta kielletty, muka uskonnollisuuden tasa-arvoisuuden nimessä. Todellisuudessa ateistit vain nauraa partaansa kun saivat kiusata.
Jos "mielensäpahoittajat" eivät halua kuunnella sairaana ollessaan kuorolaulua, niin hehän siinä k###päitä ovat???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai jaa nyt ne tuli." Jos en jaksaisi kuunnella pyytäisin hoitajia sulkemaan oven jos olen niin huonossa kunnossa että en itse siihen pystyisi.
Ja sinäkin luulet olevasi yksityishuoneessa?
Monen hengen huoneessa ovea ei voi sulkea?