Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhe erään toisen aviomieheen kestänyt jo 22 vuotta

Vierailija
07.10.2009 |

Välillä oli taukoa kymmenen vuotta ja nyt taas tapaillaan.

Tapaamisten tarkoitus on hyvä seksi ja kyllä pidetään toisistamme muutenkin.

Mies on ollut tahollaan naimisissa saman naisen kanssa koko ajan, vaimo ei tiedä meidän touhuista mitään.

teinkö enkat, vai miten pitkiä avioliiton ulkopuolisia suhteita muilla

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oli taukoa kymmenen vuotta ja nyt taas tapaillaan.

Tapaamisten tarkoitus on hyvä seksi ja kyllä pidetään toisistamme muutenkin.

Mies on ollut tahollaan naimisissa saman naisen kanssa koko ajan, vaimo ei tiedä meidän touhuista mitään.

teinkö enkat, vai miten pitkiä avioliiton ulkopuolisia suhteita muilla

Vierailija
2/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järki ei lisäänny ikääntymisen myötä sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ja lesken yllätykseksi perunkirjoituksessa paljastui kolmas, tunnustettu lapsi, jolla oli ikää jo 28. Avioliiton lapset yli kolmekymppisiä, joten siinä oli sivussa ollut koko ajan salaisuutena. Oli loppuun asti tapaillut tätä toista naista... Eli salasuhde oli kestänyt ainakin 29 vuotta.

MÄ en tajua sitä toista naista. Kuinka se on voinut kestää tilanteen? Pakkohan tuon on ollut välittää ja rakastaa miestä. En kestäisi itse sitä, että minä lapseni kanssa olisin jossain piilossa... Se loukkaisi niin paljon, että käräyttäisin miehen ja sen jälkeen jättäisin.

Vierailija
4/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän vastaavan tapauksen. Suhde kestänyt 15 vuotta ja on ollut ihan säännöllistä. Hoitavat sitä aika paljon naisen työmatkojen mukaan. Eli treffaavat ympäri Suomen ja muuallakin maailmalla. Molemmilla ihan ok perhe (kuka sitä tietty tietää) ulos päin. Tunnen siis tämän miehen ja en paheksu, jokainen tekee omat valintansa ja elää niiden kanssa. Aika todennäköistä kyllä, että ero voi tulla kun lapset lähtee pesästä. Nää on näitä kulissiliittoja, onko sullakin tai tolla sun "suhdemiehellä"?

Vierailija
5/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei teillä ole niin paljon viestintää (ÄO:t vaikuttavat erittäin alhaisilta) että kannattaisi lähempää suhetta harkitakaan. Sekssiihä sitä suhtteessa vuan pittää olla.

Vierailija
6/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ja ei se mikään kulissi liitto ole kyllä heillä on seksiä, useita lapsia.

Vierailija
7/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ja ei se mikään kulissi liitto ole kyllä heillä on seksiä, useita lapsia.

Vierailija
8/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tod näk neljissäkymmenissä oleva nainen kirjoittaisi tänne tuollaisesta suhteesta? Miksi aikuista ihmistä kiinnostaisi muiden ihmisten sivusuhteiden pituudet? "Meidän touhut", "teinkö enkat", please! Avauksessa ei ole pointtia lainkaan.

Vierailija
9/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua eikä häntä haittaa hänen vaimonsa. Heillä on omat juttunsa ja meillä omamme.

Mitä hittoa sinä haahuilet sitten sen ukon kans??

Vierailija - 07.10.09 12:13 (ID 9324649)

Vierailija
10/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäuskottavaa.

Olin kai 10

Vierailija
11/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tod näk neljissäkymmenissä oleva nainen kirjoittaisi tänne tuollaisesta suhteesta? Miksi aikuista ihmistä kiinnostaisi muiden ihmisten sivusuhteiden pituudet? "Meidän touhut", "teinkö enkat", please! Avauksessa ei ole pointtia lainkaan.

Vierailija
12/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit toivoa toiselle samanlaiselle.Mulla suhde varattuun,itsekin olen varattu.Ja en aijo lopettaa avioliittoani.Näin on hyvä.On se vaan hienoa ,kun muitakin ,jotka uskaltavat elää muutakin,kuin perhe-elämää.

Vierailija
13/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on säälittävää, että toiset naiset ei tajua, että ne aviomiehet käyttää teitä vain koska ovat kyllästyneitä omaan vaimoon.. Ettekö te saa sinkkuja? Tai sitten te tosiaan haluatte vaan jakaa itseänne ympäri kyliä.. Yök!

Vierailija
14/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaahan tuo on toiselle, mutta nautittavaa suhteen osapuolille!

Vierailija
15/15 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oli taukoa kymmenen vuotta ja nyt taas tapaillaan. Tapaamisten tarkoitus on hyvä seksi ja kyllä pidetään toisistamme muutenkin. Mies on ollut tahollaan naimisissa saman naisen kanssa koko ajan, vaimo ei tiedä meidän touhuista mitään. teinkö enkat, vai miten pitkiä avioliiton ulkopuolisia suhteita muilla

Ole hyvä ja pidä hyvänäsi!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi