Tykkäättekö Espoon Sello-kauppakeskuksesta?
Se on aika mukavan kokoinen - ei liian iso eikä liian pieni. Lisäksi se on uusi ja tilava.
Kommentit (11)
mutta nykyään harmittaa se, että kaikissa kauppakeskuksissa on tasan ne samat kaupat. Mitään erilaista on vaikea löytää.
sais olla muutamia liikkeitä mitä kaipaan mutta sitte mennään muualle.... :D kiva ku on uus, helppo lasten kans!
Itäkeskus Kakkoseksi.
Laatukaupat eivät pärjänneet ja lähtivät pois, enkä ymmärräkään miten ne Lintuvaaran ja Leppävaaran liepeillä pärjäisivätkään.
Vessat ovat epäsiistit ja haisevat homeelle.
mun mielestä Sellon pudot on suht samat mitä "alussakin", onko sieltä joku muka lähtenyt...
ihan kiva ostospaikka, ja meidän lähin kauppakeskus. Tosin mulle riitti kyllä varsin mainiosti se vanha Maxi-marketkin - sieltä sai kaiken olennaisen :)
kauppakeskuksia rakennetaan ihan liikaa ja tosiaan samat ketjun on niissä edustettuina, että siinä mielessä hanurista koko kauppakeskus-ajattelu
Tykään joo. Kahvilat sais olla laadukkaampia ja samoin ruokapaikat, mut muuten tosi kiva. Nautin kovasti kulttuuripalveluista, joita siellä on.
espoon keskuksessa. yleensä en kauppakeskuksista tykkää, mutta entresse kiva
enpä juuri enää Hesassa käy, olen tyytyväinen kauppoihin siellä.
Ei se Entressekään huono ole, mutta minusta oli kammottavaa kävellä siellä ämpäreiden keskellä. Tuli jotenkin surullinen olo taas suomalaisesta rakentamisen tasosta. Kauppakeskus alle puoli vuotta vanha ja katto vuotaa kuin seula ja saa kierrellä ämpäreitä.
mutta kaipaisin vähän erilaisia kauppoja.