Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala nainen totuuden hetkessä :(

Vierailija
02.10.2009 |

Ei antaisi miehensä lapselle toista munuaistaan, vaikka lapsen henki riippuisi siitä... Hyvää äitipuoliainesta :(

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka juuri ja juuri vuoden olleet yhdessä. Paljon töissä ja töitä työajan ulkopuolellakin.

Plus tutustuminen jne siinä samaan syssyyn. Paljonko uskot, että tämä nainen on ollut sen lapsen kanssa tekemisissä?

Epäilen, että ehkä ohi mennen nähnyt kerran pari.

Vierailija
22/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastasi kyllä. Sitten tuli kysymys perinnöstä. Ihan loogista, että mies ostaa isomman asunnon (saa se lapsikin oman huoneen) kun saa perinnön. Eli helpottaa myös naisen elämään vaikkei hän omista asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen vahvasti siinä käsityksessä, ettei äiti tai isä yleensä edes kelpaa luovuttajaksi. Kun lapsihan on sekoitus molempien geeneistä. Voi olla että olen väärässä.

Minä luultavasti luovutttaisin. JOS siis olisi lapsipuoli joka tarvitsisi sitä. Elän kylläkin ydinperheessä, eikä minulla ole tietojeni mukaan lapsipuolia, joten vaikea sanoa mitään.

Vierailija
24/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään valtakunnan munuaisia tuollaisessa kuvitteellisessa tilanteessa.

Tämä pariskunta on seurustellut nippa nappa vuoden, ties kuinka vähän nainen on ollut miehen lapsen kanssa tekemisissä.

Naisen mieli voi vielä muuttua lapsien suhteen, ja silloin hänen munuaisensa ovat enemmän niille lapsille, kuin jonkun tulevan ex-miesystävän lapselle.

Jokainen tekee kropallaan mitä lystää, tietenkin, mutta halusin vain tuoda esille sen, kuinka vähän aikaa nämä ihmiset ovat vasta olleet yhdessä, ja kuinka paljon se vaikuttaa aika moneenkin asiaan.

Vierailija
25/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hyppäisi perään pelastamaan häntä?

Okei. Hyvä tietää, että sinunkin kaltaisiasi ihmisiä on. :(

Vierailija
26/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää nainen ollut jotakin tyyliin 34v?

Vierailija
27/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi kun ihmetellä joitakin täällä lauottuja "totuuksia".

Jos mä olisin seurustellut vuoden kundin kanssa, en todellakaan lähtisi munuaistani noin vaan luovuttamaan...ja sanotte te mitä sanotte, ei suurinkaan osa teistäkään sitä tekisi tuossa tilanteessa, tuon ikäisenä, vaikka kuinka täällä paasaatte.

No entäs se perintökysymys. Siinähän vaan kysyttiin, että helpottaisko se tämän naisen rahallista tilannetta. Totta helvetissä se helpottaa vaikka nainen ei saisi penniäkään. Mies voi ostaa asunnon velattomaksi yms. niin kyllähän sen luulisi vaikuttavan naisen menoihinkin. Eihän siinä kysytty että oletko ajatellut haluavasi pian perinnön tai suunnitellut perinnön käyttämistä. Eikä se tarkota että se nainen olisi sen perinnön takia suhteessa.

Ja mitä sitten jos yritys ona tärkeämpi kuin puoliso. Mulle ainakin oma lapseni on tärkeämpi kuin oma puolisoni jos pitäisi vasta kyllä tai ei. Ja jos tämä nainen ei halua lapsia niin suotakoon hänelle kiintymys yritykseensä (omaan elämäntyöhönsä). So what......

Kyllä ihmiset sitten vaan arvostelee muita kun itse on niin pirun täydellinen...

Vierailija
28/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksen oli taas tehty niin että eipä noihin mitenkään muutenkaan olis voinut vastata. tuon ikäinen ei kyllä ole enää nuori vaan aika vanhakin aikuinen. monella on jo monta lasta tuon ikäisenä, käynyt yliopistot ja työssä jo ollut monta vuotta esim. lääkärinä.

Vierailija
29/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään valtakunnan munuaisia tuollaisessa kuvitteellisessa tilanteessa. Tämä pariskunta on seurustellut nippa nappa vuoden, ties kuinka vähän nainen on ollut miehen lapsen kanssa tekemisissä. Naisen mieli voi vielä muuttua lapsien suhteen, ja silloin hänen munuaisensa ovat enemmän niille lapsille, kuin jonkun tulevan ex-miesystävän lapselle. Jokainen tekee kropallaan mitä lystää, tietenkin, mutta halusin vain tuoda esille sen, kuinka vähän aikaa nämä ihmiset ovat vasta olleet yhdessä, ja kuinka paljon se vaikuttaa aika moneenkin asiaan.

Vuosi on kuitenkin kovin lyhyt aika. Eikä missään kerrottu kuinka usein tämän nainen miehensä lasta tavannut. Jos vain muutaman kerran nähnyt, niin se olisi sama kuin antaisi jollekkin naapurin Nico-Petterille munuaisensa. Vaikka teille av-mammat omat lapset ovat kaikki kaikessa ja tekisit heidän puolestaan mitä tahansa(aivan kuten pitääkin), niin ette kait aivan tosissanne oleta kaikkien muidenkin niin toimivan?

Ja ihan rehellisesti, jos oma puolisosi saisi perinnön, niin uskoisitko sen helpottavan omaa elämääsi? Aivan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olisit kumppanisi takia vain tämän tulevan perinnön takia.

Vierailija
30/60 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se vaatisi hyvin perusteellista harkintaa. Myös oman miehen asenne ratkaisisi.

Vierailija
31/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi isälle, kun tuolainen naikkonen on siellä, joka ei tykkää yhtään lapsista.

Vierailija
32/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nainen miettii myös omaa terveyttään mahdollisen raskauden osuessa kohdalle. Harva olisi valmis luovuttamaan munuaistaan.

Vierailija
33/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi minäkään.

Kuka antaisi?

Ajatelkaa tilanne: lapsipuolenne tarvitsee uuden munuaisen ja sinä olisit sopiva luovuttaja. Luovutat munuaisesi. Kymmenen vuoden kuluttua oma biologinen lapsesi on samassa tilanteessa - hänkin tarvitsisi munuaisensiirtoa. Sinä et voi enää pelastaa lastasi koska pelastit miehesi lapsen.

Minun joka ikinen elin on varalla tasan omia lapsiani varten enkä luovuta niitä muiden lapsille vaikka mitä olisi.

Vierailija
34/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo mies älyää moisen horatsun heivata mäkeen, ennen kuin ämmä pääsee perintöön käsiksi yms yms... Säälittää se sen miehen pieni poika, kun tuollainen todellinen PAHA äitipuoli =(.

Vierailija
35/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi minäkään.

Kuka antaisi?

Ajatelkaa tilanne: lapsipuolenne tarvitsee uuden munuaisen ja sinä olisit sopiva luovuttaja. Luovutat munuaisesi. Kymmenen vuoden kuluttua oma biologinen lapsesi on samassa tilanteessa - hänkin tarvitsisi munuaisensiirtoa. Sinä et voi enää pelastaa lastasi koska pelastit miehesi lapsen.

Minun joka ikinen elin on varalla tasan omia lapsiani varten enkä luovuta niitä muiden lapsille vaikka mitä olisi.

Toivottavasti nainen ajatteli näin.

Vierailija
36/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko itse valmis antamaan munuaisen lapselle, joka ei ole sinulle mitään sukua?

Mä en ainakaan olisi, ainakaan tällä hetkellä. Omalle lapselle joo, omalle puolisolle ehkä, hyvälle ystävälle ehkä, oman perheen jäsenelle ehkä.

Se on hyvä jeesustella, jos on itse "vain" bioäiti... Ja muutenkin, tuollaistaohjelmaa ei kannata niin vakavastiottaa.

Vierailija
37/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nuorukaiselle, joka pitää yhteyttä vain kun on vailla rahaa tms. Ja kyllä, olemme yrittäneet pitää yhteyttä yllä, jäppistä ei vaan ole koskaan kiinnostanut. Samanlainen laskelmoija, kuin äitinsä.

Vierailija
38/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi minäkään.

Kuka antaisi?

Sitten olisi tuo toinen lapsi kuollut turhaan...

Vierailija
39/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos tämä nainen luovuttaisi elimiään lapsipuolilleen.

Tottakai jokaisen pitää pitää ensisijaisesti huolta omasta jälkikasvustaan. Nainen voi hyvinkin olla erinomainen äitipuoli mutta elimenluovutus on rankka homma fyysisesti luovuttajallekin ja tarkoittaa heikompaa terveyttä jatkossa. Onko se sitten oikein omaa jälkikasvuaan kohtaan? Ei omaa elämäänsä sentään hyvänen aika täydy riskeerata lapsipuolen hyväksi. Jotain rotia sentään ex-vaimot!

Vierailija
40/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nainen ei selvästikkään pidä lapsista, eikä kyse ole vain tästä munuaisen luovuttamiseta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä