Intersektionaali Ojala
Määrää mitä muut saa laulaa, ja vetoaa ihmisoikeuksiin. Ei hyvää päivää😂
Kommentit (19)
Eihän määrää! Viranomaiset määräävät uhkasakon kanssa. Yrittäkää ymmärtää. Oletteko hieman yksinkertaisia?
Kysehän oli siitä, että koulu ei ollut tiedottanut. Ei hän ole kieltänyt mitään, mutta koulu oli toiminut väärin.
Pikku persu huutamassa isoja sanoja. Aina yhtä söpöä. Vähä ku apina ajais ykspyörästä.
jätkä kyttää virheitä kun on vuosikausia niitä kytännyt.
Kommarit on aina ollu katkeraa sakkia. Totalitarismin kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Pikku persu huutamassa isoja sanoja. Aina yhtä söpöä. Vähä ku apina ajais ykspyörästä.
apinat ei puhu paitsi teiän lemmikit.
No, eipä mitään uutta. Karl Marx oli saatananoalvoja.
Ei, vaan vaatii ilmoittamaan etukäteen, jos julkisen oppilaitoksen toiminnassa on uskonnollista sisältöä.
Täysin perusteltua ja kohtuullista.
Ihan täysi sekopää, toivottavasti työnantaja on hereillä ja hankkiutuu eroon mokomasta hullusta.
Ap:lla menee taas sekaisin kaikki mahdolliset eri asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne persut taas tähän kuuluvat? Tiedätkö edes mistä on kyse?
Olen kokoomuslainen ja mielestäni Ojalan kuuluisi pakkohoitoon ja lapsista tulisi tehdä huoli-ilmoitus.
Kommareille omat koulut. Suvivirsi soikoon muissa kouluissa. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla menee taas sekaisin kaikki mahdolliset eri asiat.
Juot hopeavettä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apinat ei puhu paitsi teiän lemmikit.
Ai sellanen mitä on näillä persuilla: Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Kaisa Garedew, Olli Immonen, Mika Raatikainen, Sakari Puisto unohtuko noi persujen maamupatjat Suvivirsi kiimassa? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoomuslainen ja mielestäni Ojalan kuuluisi pakkohoitoon ja lapsista tulisi tehdä huoli-ilmoitus.
Eli oot persu jolla on puku.
Suvivirren takia maalitat ihmisiä täällä? Ok, sairas paska.
Vierailija kirjoitti:
Kommareille omat koulut. Suvivirsi soikoon muissa kouluissa. Kiitos!
Persuille omat koulut.
Teidän persujen mielestä kaikki muut on meinaa kommunisteja niin päästää näin helpommalla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas esitellään kokoomuksen arvomaailmaa.
Lukekaa itse.
Vasemmiston ihmisoikeudet🤦🏻