Seksuaalinen hätätila yllätti hotellihuoneessa
HELSINGIN käräjäoikeus tuomitsi 30-vuotiaan Suadad Adnan Jameel Al-Juaifarin kahden vuoden ja kolmen kuukauden ehdottomaan vankeuteen 18-vuotiaan naisen yllätysrakastelusta hotellihuoneessa. Mies on jo vuonna 2018 tuomittu Helsingin käräjäoikeudessa yllätysrakastelusta ja törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010703509.html
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole karkotettu?
Rasisti. =O
Tuossa luki ettei ollut ensimmäinen kerta, luulen ettei ollut myöskään viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa luki ettei ollut ensimmäinen kerta, luulen ettei ollut myöskään viimeinen.
Olikohan siitä ensimmäisestä kerrasta yhtä vankat ja aukottomat todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Se onkin rikkaussaarnaaja joka sanoo naisille:
Totisesti sina rikastut, tai itket ja rikastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He harrastivat seksiä miehen autossa, vaikka juuri täysi-ikäistynyt nainen ei olisi kertomansa mukaan halunnut. Sen jälkeen tapaamiset ja seksikerrat lisääntyivät.
🤣
Yritätkö vihjailla, että totena pidetyssä uhrin kertomuksessa on jotain epäloogista?
Ei kai tuossa logiikasta ollut kysymys, mutta tarina meni siis niin, että he olivat harrastaneet semivapaaehtoista autoseksiä ym. useita kertoja aiemmin, mutta nyt nainen oli alkanut seurustelemaan eikä olisi enää ollut suostuvainen. Vähän jäi mietityttämään miksi sitten lähtee entisen hoidon ja tuomitun s-rikollisen kanssa hotelliin tuossa tilanteessa...
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan puolusta tuota mulqqua, mutta kun nainen oli mennyt sinne hotellihuoneeseen vapaaehtoisesti, niin mitähän se ajatteli, että siellä tehtäisiin?
Hotellihuoneissa on usein ihan kelvolliset televisiot. Ehkä tarkoitus oli katsoa Urheiluruutua.
Nainen on oksentamassa ja mies tulee työntämään k rpää suuhun.
Maasta poistaminen ehdottomasti - myös ns toisen sukupolven maanmutaajien kohdalla, niin on tehty mm. Norjassa, Tanskassa ja Kanadassa eli palautettu isien maahan Somaliaan tms.
Vertaisin tätä tapausta siihen, kun mies vaihtoi brasilialaisen baarin TV:n kanavaa kesken futismatsin - ja tuli ammụtúksi siihen paikkaan. Tuomari totesi kyseessä olleen kaukosäätimellä tehty itsẹmurhạ.
Miksei ole karkotettu?