Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala nainen totuuden hetkessä :(

Vierailija
02.10.2009 |

Ei antaisi miehensä lapselle toista munuaistaan, vaikka lapsen henki riippuisi siitä... Hyvää äitipuoliainesta :(

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos oma lapsesi ei koskaan tarvitsisi munuaista?

Mutta silti en luovuttaisi. Omia lapsia pitää puolustaa henkeen ja vereen. Luovuttajan terveys heikentyy oleellisesti luovutuksen jälkeen joka tapauksessa. Mitä jos oma toinen munuainen tulehtuu pahasti ja kuolee sen vuoksi ja oma lapsi jää sen vuoksi orvoksi?

Ei, toistan, en koskaan luovuttaisi elimiäni muille kuin omille lapsilleni. Kenties tapauksesta riippuen myös omalle miehelleni tai vanhemmilleni.

Vierailija
42/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin nainen kertoi, kuinka yrtiys on hänelle tärkeämpi kuin miehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys on heidän lapsi (joka on tärkeämpi kuin mies).

Vierailija
44/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mieleenkään, etten luovuttaisi munuaistani tarvittaessa perheenjäsenelle/sukulaiselle/lapsipuolelle jne.

Tuollaiset tilanteet ovat kuitenkin NIIN harvinaisia, että useimmat eivät edes moisen päätöksen eteen elämässään joudu. Saati että juuri minun munuaisiani tarvitsisi kaksi eri ihmistä elämäni aikana.

Katsokaa peiliin, itsekkäät.

Vierailija
45/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pariskunta yhdessä vielä tämän ohjelman jälkeen?

Tai ainakin oli viel vähän aikaa sitten! ;)

Vierailija
46/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähän että tarvitseeko lapseni mahdollisesti munuaiseni, jos niin suuri ihme sattuisi että ihan täysin vieras lapsi tarvitsisi juuri minun munuaiseni niin toki antaisin.

Vierailija
47/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieraita olisivat myös lapsipuoleni tässä asiassa.

Vierailija
48/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hyppäisi perään pelastamaan häntä?

Okei. Hyvä tietää, että sinunkin kaltaisiasi ihmisiä on. :(

Vierailija
49/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähän että tarvitseeko lapseni mahdollisesti munuaiseni, jos niin suuri ihme sattuisi että ihan täysin vieras lapsi tarvitsisi juuri minun munuaiseni niin toki antaisin.

niitä tarvitseville. Niitä kyllä riittää. Yhteyttä vaan lähimpään sairaalaan niin testaavat kenelle teidän munuaisenne sopii.

Vierailija
50/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hyppäisi perään pelastamaan häntä? Okei. Hyvä tietää, että sinunkin kaltaisiasi ihmisiä on. :(

Riskit tuossa ovat minimaaliset verrattuna elimenluovutukseen.

Ja toisaalta. Jos näkisin vieraan lapsen putoavan korkealta sillalta jääkylmään jokeen ja mahdollisuus hänen pelastamiseensa olisi minimaalinen ja samalla oma menehtymiseni suuri niin en kyllä lähtisi pelastamaan.

Vierailija
51/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään sen tiedon kanssa, että olisin voinut pelastaa jonkun lapsen hengen, mutta en sitä tehnyt!!

Vierailija
52/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äitipuoli ja en aina tunne niin lämpimiä tunteita miehen lapsia kohtaan, mutta antaisinko lapsen kuolla, jos voisin pelastaa munuaisellani? EN TODELLAKAAN. Se on ihan teoreettinen mahdollisuus, että oma lapsi tarvisi munuaista myöhemmin ja sama dilemma tulisi vaikka siskolle tai miehelle luovuttaessa.

Miehen lapset on kuitenkin osa perhettä ja kuinka voisin ikinä katsoa miestäni silmiin enää, jos antaisin hänen lapsensa kuolla... Okei, munuaisen luovutuksessa on riskinsä, mutta silti!

Vierailija
53/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ymmärrä miksei antaisi. sydämetöntä.

Vierailija
54/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovuttaisi munuaista miehen lapselle. Toki jos tilanne olisi niin, että olisin maailman ainoa ihminen joka teinin pystyisi pelastamaan niin sitten varmaan harkitsisin.

Toisaalta voisi kysyä myös lapsen äidiltä kelpaisiko minun munuainen hänen lapselleen.

Vierailija
55/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisi kysyä myös lapsen äidiltä kelpaisiko minun munuainen hänen lapselleen.

Vierailija
56/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs siinä, kun on pakko saada erota ja ottaa uutta tilalle.

Lapsista viis.

Vierailija
57/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi minäkään.

Kuka antaisi?

Ajatelkaa tilanne: lapsipuolenne tarvitsee uuden munuaisen ja sinä olisit sopiva luovuttaja. Luovutat munuaisesi. Kymmenen vuoden kuluttua oma biologinen lapsesi on samassa tilanteessa - hänkin tarvitsisi munuaisensiirtoa. Sinä et voi enää pelastaa lastasi koska pelastit miehesi lapsen.

Minun joka ikinen elin on varalla tasan omia lapsiani varten enkä luovuta niitä muiden lapsille vaikka mitä olisi.

Vierailija
58/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tarvitaan jo uusi munuainen. Eli vaarantaisitko oman loppuelämäsi terveyden (50+ vuotta) siksi että sinulle sukua olematon ihminen saisi max 15v lisää elinikää?

Minä en.

Vierailija
59/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sukua eikä ventovieras

Vierailija
60/60 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nartut..se se oli se sana!

Nainen on vielä nuori, ei mitään elämästä oppinut! Itse olit ihan samanlainen samassa kehitysiässä!

Nainen, joka elää elämäänsä, ei todellakaan ole vielä kiinnostunut lapsista tai antamaan munuaistaan avokkeensa lapselle!

Eikö kukaan ole vittuillut vielä siitä, miksi se Andre on eronnut siitä lapsensa äidistä? Mieshän on tietysti oikea enkeli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä