ammatti, vaki/pätkä, palkka (ennen veroja), koulutus, ikä, asuinpaikka, perheen koko
Suunnittelija, määräaikainen, 2750 e, fil.kand., 30 v, tampere, äiti+isä+lapsi (1v)
Kommentit (27)
levyseppä-hitsaaja, vaki, n.2500 vaihtelee, ammattikoulu, 25v, pk-seutu, kaksi aikuista ja kolme lasta..
Olet aika nuorena sitten tutkinnon suorittanut. Vai oletko suorittanut tutkinnon ulkomailla? Mä olen FK, mutta mulla on ikää jo 49 vuotta.
Myyjä, vakituinen (osa-aikainen), ~1500€, merkonomi, 27v., Vantaa, minä+tytär 5v.
Olet aika nuorena sitten tutkinnon suorittanut. Vai oletko suorittanut tutkinnon ulkomailla? Mä olen FK, mutta mulla on ikää jo 49 vuotta.
Ei kai kandin tutkinto nyt niin paljon vaadi?
Maisteri vielä tulossa??
Ei kai kandin tutkinto nyt niin paljon vaadi?
Maisteri vielä tulossa??
Taisi olla jopa 90-luvun alkupuolella, kun suomessa filosofian kandin tutkinto poistui. Se on ylempi korkeakoulututkinto.
-Vanha ammatti:Keittäjä,ihan amislainen vaan.
-Opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia
-"palkka" n.650e kk
-Tampere
-26v
-Minä,mies ja kaksi lasta
vaki, 1850+lisät n.200€, ammattikoulu lähihoitaja, 28v. Vaasa, 2+2+1 tulossa
oli se korkeampi tutkinto, joka nykyisin on FM. Nykytutkinnoissa on myös FK, mutta se on alempi kk-tutkinto, jonka saa kokoon n. kolmessa vuodessa. Valtaosa jatkaa vielä siitä maisteriksi.
Molemmat on siis filosofian kandidaatteja, mutta tutkinnot eivät vastaa toisiaan.
vaki, 2500 €/kk, koulutus alempi korkeakoulututkinto, ikä 25 v., perheessä minä ja mies
Esimiesasema yksityisellä sektorilla, 3350e/kk, ikää 37v, minä, mies ja kaksi lasta pirkanmaalla, koulutus KTK, vakituinen työsuhde
Hammashoitaja, vakituinen, 2270+lisät, lähihoitaja, 24, Helsinki, 3 henkeä.
vaki, 3700+lisät+edut, DI, 33v, Espoo, 2+2
oli se korkeampi tutkinto, joka nykyisin on FM. Nykytutkinnoissa on myös FK, mutta se on alempi kk-tutkinto, jonka saa kokoon n. kolmessa vuodessa. Valtaosa jatkaa vielä siitä maisteriksi.
Molemmat on siis filosofian kandidaatteja, mutta tutkinnot eivät vastaa toisiaan.
Milla alalla FK on alempi korkeakoulututkinto?
Yrittäjä, tämä firma ollut pystyssä 4v ajan eli kai tämän vakituiseksi vois laskea. Palkka 0-5000€ riippuu kuukaudesta. Koulutus automekaanikko. Ikä 30v, asuinpaikka Pohjois-Suomen pikkupaikka ja perheen koko 2 aikuista, 5 lasta ja 4 koiraa :)
ope, vaki, 2600e, kasv.tiet.maisteri, 36v, Etelä-Karjala, isä, äiti ja neljä lasta
Vakityö, bruttopalkka n. 2900 eur (arvio, koska olen ollut muutaman vuoden pois työelämästä), tradenomi, 32v., pk-seutu, 2aik + 2lasta.
lähihoitaja, vaki, 1800 + lisät eli jotain 2000-2200€, 29v, Turku, äiti+isä+lapsi
pätkä, 2100 + lisät, kätilö/sairaanhoitaja, 30, 2+1
vakituinen, hitusen yli 3000, yo-merkonomi, työpaikka Oulussa, 34v, perhe äiti + isä + 5v
lähihoitaja, määräaikainen, brutto 1875, 29 v, 2 aik. + vakituisesti 2 ja toisinaan 4 lasta + yksi lisää tulossa