Mikä oli päättyvän vuoden 2008 mehukkain provosi?
Näin vuoden päättyessä on aika kurkistaa hieman taaksepäin ennen uuden vuoden vaihtumista.
Omalta osaltani paras provo oli "Olinko liian nipo, kun valitin päiväkodin henkilökunnalle hiekasta lapsen saappaissa". Monilla meni tämän kanssa herne mukavasti nenään! ;-)
Kommentit (103)
tuli oma uudenvuodenlupaus ainakin selväksi. Blokkaan palstan ja siirryn toisaalle.
Sinänsä sääli, koska mulla oli aiemin se vilpitön tunne, että musta voi ehkä olla joskus apua täällä ihmisille, koulutuksenkin puolesta.
Höh.
Onhan täällä selvästikin muutama jotka naureskelevat sitten toistensa jutuille, mutta normaali-ihmisten näkökulmasta on tietysti aika tylsää ettei täällä voi keskustella oikeasti mistään, kun täytyy koko ajan miettiä että onko aloitus kusetusta vai ei - ja myös ovatko vastaukset alunperin vilpittömiin aloituksiin kusetusta vai eivät.
ryppyotsainen. Mikä estää?
Ihan ystävällisenä vinkkinä, että oman nimen tai edes nikin käyttöön perustuvat foorumit ovat vähäprovoisempia. Menkää niille, jos ette itse halua palstaa perustaa.
AV:n henki on olla kieli poskessa - täällä ei yksinkertaisesti pidä ottaa mitään liian tosissaan. ASIOISTA voi syntyä vakavaakin keskustelua, mutta ihmisiä ei kannata pitää liian todellisina. Koko nettiviestinnän lähtökohta kun on, että kuka tahansa saattaa esittää jotain toista kuin on.
oma palsta. Netissä voi olla kuka vaan, mutta on aika pöljää puolustella sillä kaiken mahdollisen soovan kirjoittamista. On kuitenkin ihmisiä jotka haluaisivat keskustella asioista ja anonyymiteetti antaisi siihen hyvät mahdollisuudet. Nämä pellet pilaavat sitä osittain. Sitä paitsi netin valheellisuus voi olla vain osittaista, tyyliin asun muka-turussa kun oikeasti asunkin Tampereella, ja se tehdään vain yksityisyyden suojelemiseksi. On sitten taas ihan eri asia väittää olevansa miljonääri Lohjalta kuin koditon, kirjastossa forumilla käyvä alkkis Kuopiosta.
virne mulla on päällä ja paljastun heti. Useimmat ihmiset lähtee niihinkin mielikuvitusleikkeihin mukaan ja hauskaa on esim. kehittää tällaisia aiheita esim. illanistujaisissa.
Mut nyt mun täytyy mennä, bailaus alkaa kohta!
Hauskaa Uutta provotäytteista Vuotta 2009 kaikille! Uskikset ja tosikot bye-bye, emme jää kaipaamaan!
provoilen myös irl. En ehkä kerro varsinaisia valheita, mutta reagoin kyllä ihan yhtä överisti kuin täälläkin . AV olisi ihan kuollut ilman porvoolaisia - kiitos kaikille. Ja se pomo-ja-haju-ketju oli HAUSKA. Mutta eipä vieläkään ole tullut legendaariselle siivousketjulle voittajaa - vieläköhän joku viitsisi hakea sen?
Ja pliis hakekaa joku tuo käärmeketjukin. Vedet silmissä nauroin tuota täytettyä karhu-ketjua, miten mä olen sen aikoinaan missannut. Ihania! Kiitoksia! Lisää näitä vuonna 2009!
taisi hävitä sivu-uudistuksen yhteydessä. Vai voiko niitä vanhojakin ketjuja hakea?
Hauskaa Uutta provotäytteista Vuotta 2009 kaikille! Uskikset ja tosikot bye-bye, emme jää kaipaamaan!
Minä olen uskis ja provoilen! ;)
ne provoilijat, jotka vetävät muka palkokasvin massiivisesti hengityselimiinsä esim. lasten kurituksesta, päiväkodeista yms. Aina löytyy joku, joka kehottaa soittamaan poliisit jos kuulee naapurista lapsen itkua tai on nähnyt kuinka äiti tukistaa tai antaa luunapin. Pitää hattua nostaa sille porvoolaiselle silkasta sitkeydestä!
Ja toiseks, eiks se nyt oo ihan selvää, et tääl on provoi? Harvon tääl mitää "asiallisia" keskusteluja on. Siks tätä on kiva lukee, kun ei jaksa päätään käyttää järkevään keskusteluun.
Nii, ja vaik oonki uskis ja Jeesus -fani (ja lihavakin kaiken lisäksi), niin en todellakaan jaksa osallistua uskiksia ja lihavia provosoiviin ketjuihin. Mun mielestä jokaisella saa olla omat ajatukset eikä kenenkään mielipiteisiin voi tällaisella palstalla vaikuttaa.
Hei ja kolmaskin... Oikeesti vasta nyt tajusin, et tääl on tosi monilla täys tarkotus provota. Sainkin ajatuksen.... ;)
Hippahei hauskaa vuoden vaihtumista!
Nii ja vastatkaa tohon mikä on irl.
että joku kirjoittaja olisi provo, esim. se joka viime viikolla kertoi syövänsä oksennustaan seksin aikana miestä miellyttääkseen. Pls sano että olit provo.
joku kertoi että oli yksin kotona ja ulkona näkyi jotain liikettä ja kuului ääniä ja kirjottajaa pelotti johon vastasin että ei muuten välttämättä ole oikea ihminen, voi olla myös joku paha henki/kummitus ja siitähän ilo repesi.
Sori alottajalle jos säikytin vielä pahemmin...
"Kuukautiset 3tta päivää myöhässä" -tyyppi, eihän? Vai oliko sitä edes noin kauan sitten...?
"Kuukautiset 3tta päivää myöhässä" -tyyppi, eihän? Vai oliko sitä edes noin kauan sitten...?
Onhan niin moni innostunut väittelemään aiheesta :)
Eli aloittaja provosoi ihmisiä väittelyyn, hyvin huomaamattomasti kyllä. Minäkin erottaisin provosoinnin ja "valehtelun" erilleen.
että joku kirjoittaja olisi provo, esim. se joka viime viikolla kertoi syövänsä oksennustaan seksin aikana miestä miellyttääkseen. Pls sano että olit provo.
ei ollu provo :) Paitsi että tajusit vähän väärin, en mä sitä miestä miellyttääkseni tee vaan on se ihan hauskaa itsestänikinvaikken kicksejä saakaan siitä itselleni...Ne kicksit tulee sitte siitä miten hitosti mies saa kicksejä ;)
Olen palstaillut täällä vuodesta -02 tai -03 ja käyttänyt ihan liian paljon ajastani tähän älyttömyyteen. Järjettömiä määriä aikaa... Silloin kun palstamuutos tuli olin pahimpaan aikaan suurin piirtein yksin täällä; minä ja joku muu hassu ja säälittävä tapaus, jolla ei ole elämää. LUPAAN, että vuonna 2009 luen _joka ikinen kerta_ ennen tänne tuloa tämän ketjun, ja jos vielä sen jälkeen huvittaa, niin siitä vaan sitten :D. Uskon että on kyllä tehokkain keino pysyä täältä poissa mitä olen ikinä keksinyt.
Nyt lähden juhlimaan. Hyvää uutta vuotta naiset! Ja mun on tullut aika HANKKIA ELÄMÄ!!!
JSAVAP. Jätä se av, ansaitset parempaa =).