Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli päättyvän vuoden 2008 mehukkain provosi?

Vierailija
31.12.2008 |

Näin vuoden päättyessä on aika kurkistaa hieman taaksepäin ennen uuden vuoden vaihtumista.

Omalta osaltani paras provo oli "Olinko liian nipo, kun valitin päiväkodin henkilökunnalle hiekasta lapsen saappaissa". Monilla meni tämän kanssa herne mukavasti nenään! ;-)

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta kaikille ja jatkakaa samaan malliin:D

T:yks vakkari

Vierailija
22/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeasti tietää.

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keksii jonkun tarinan ja sitten nauraa kun ihmiset menee lankaan ja vastaa niin kuin se olisi totta. MISSÄ siinä on se hauskuus? Ähäkutti menit lankaan? Sekö sitä hauskaa on? Miten kukaan voi saada tuollaisesta 5-vuotiaan meningistä kiksejä niin, että jaksaa sepustaa sivukaupalla asiaa? Ihme touhua.

Vierailija
24/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juuri kuuluukin olla tällaisia. Itsekin provoja olen kyllä joskus aikoinaan harrastanut ja hauskaa se on, kokeilkaapa. Juuri näiden vuoksi tämä palsta on hauska ja täällä viitsii olla! Tosi kiva vedättää jotain tosikkoja ja uskiksia.

Lähinnä itse olen vaan ihan perinteisin keinoin ärsyttänyt esim. noita uskiksia tai läskejä tai muita helposti hermonsa menettäviä mutta täytyneekin tehdä uuden vuoden lupaus, että joku herkullinen provokin Porvoosta pitää tässä laittaa joskus alulleen.

Tuon "pomoni sanoi, että haisen" jutun arvasin kyllä provoksi. Nauroin minäkin niille tosikkojen vastauksille. Kiitokset teille provoilijoille hauskasta vuodesta, olette tämän palstan hehkuva sydän. :)

Vierailija
25/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden nokkelista vastauksista ei niinkään siitä itse aloituksesta. Se on vain alkusysäys taitaville sanataitureille, joiden jutuille saa nauraa kippurassa. Jos juttu on kovin neutraali, ei sitä kukkan lue tai siihen vastaa ja näin ollen myös nokkelat ja hauskat vastaukset jäävät usein syntymättä.

5

Vierailija
26/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempaa hauskuutta tai kurjuutta. Mua ei haittaa pätkääkään jos joku juttu johon vastaan on provo. Koska mun tosielämäni ainakin on sen verran mieletöntä ja mielenkiintoista, että siinä vieressä kalpenee provo jos toinenkin.

Ja yleensä noi provot on vielä just sellaisia (mies pettää jne.), että niitä voi sattua tosielämässä. JOten mikäs siinä niistä keskustellessa.

Mä en ainakaan jaksaa ikinä edes vaivata päätäni sillä, onko joku nyt trolli tai provo tai mikä vaan. Jso joku aihe kiinnostaa, niin sitten keskustelen.

Vierailija
27/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää niin kummallista. Keksit jotain omituista, toinen ihminen päivittelee sitä rehellisesti ja tosissaan ja yrittää auttaa ja sinä naurat kippurassa? Kyllä me ihmiset ollaan niin erilaisia, kun en pysty ymmärtämään tällaista ajatuskulkua ollenkaan. Ehkä joku terapeutti voisi avata meille taviksille että mistä ihmeestä tuossa on kyse.

Vierailija
28/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tv-sarjakaan jaksaisi kiinnostaa, jos jossain Kauniissa ja rohkeissa kaikki elelisivät normaalisti. Mielenkiinto tulee juuri siitä, että tarina on tehty juuri niin absurdiksi, jossa kaikki ovat vuorotellen jossain vaiheessa sängyssä keskenään. Eihän kukaan usko sitä todeksi, mutta jaksaa silti katsoa! ;-)

Vierailija
29/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mä ainakin oon täältä muuttanut. Sielä ainakin paljon vähemmän näitä provoilijoita,kun isolla osalla on nimimerkit. Täällä kun ei tunnu olevan kellään..

(tämä siis sille joka mietti minne palstalle muuttaa) :)

Vierailija
30/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitoin ketjun että "pissasin unissani sänkyyn ja mies suuttui"

Tätä ei kukaan kertonut edes epäilevän provoksi vaan sain tosi paljon myötätuntoviestejä :D

Yks mun provoista oli että miehen exä ei anna lapsen tulla meille kun meillä on käärmeitä..

Viimeisin taisi olla että miehen exä ei anna mun käyttää pojallaan kestovaippoja.

Kaks sellaista provoa oon tehnyt että en edes kehtaa myöntää että ne oli provoja.. niistä kun tuli niin pitkät ketjut.

Vierailija
31/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näille oikeasti auttaville naureskele vaan niille, jotka nokkelasti vastaavat jotain hauskaa tai lisäävät vettä myllyyn. Tällaiset henkilöt varmasti myös itse huomaavat, ettei nyt ole tosi kyseessä.

Leikittelyä mielikuvituksella.

Vierailija
32/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksa niitä viinanhuuruja siellä.

Vierailija
33/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhain provoni tapahtui lehdessä moooonta vuotta sitten!Yhteen lehteen laitoin lääkäri palstalle että nakki katkesi masturboinnissa sisälleni ja isäni yritti kaivaa sen viikon päästä pois!

Vierailija
34/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näille oikeasti auttaville naureskele vaan niille, jotka nokkelasti vastaavat jotain hauskaa tai lisäävät vettä myllyyn. Tällaiset henkilöt varmasti myös itse huomaavat, ettei nyt ole tosi kyseessä.

Porukalla nauretaan typeryksille jotka menee lankaan ja tunnetaan ylemmyyttä! Selvä!

Vierailija
35/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUA haittaa. Mä olen tuo aiemminkin kirjoittanut sinisilmäinen tallustaja. Mulla jää pyörimään kaikki pikkujututkin(omat "mokat) päähän helposti (jopa vuosikymmeniksi) ja kun sitten viimein tajuan että taas mua on vedätetty kybällä, niin sitten taas seuraa henkistä (omaan) päähänpotkimista -> kuljen mietteissäni->olen henkisesti poissa lasteni lähellä->kasvavat hämmingissä->joutuvat hunningolle ja jos huonosti käy, alkavat isompana kirjotella provoja tänne AV:lle.Shame on you kun tämän lapsilleni aiheutatte.

Ehkä annan uudenvuoden lupaukseksi sen, että ensi vuoden aikana opettelen provoilemaan, jos ei muuten niin siksi että osaisin tunnistaa sen kun näen.

Tämä nyt vaan on helppo tapa hauskuutta itseä ja muita loukkaamatta oikeasti ketään. Ketä provot oikeasti haittaa?

Vierailija
36/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhain provoni tapahtui lehdessä moooonta vuotta sitten!Yhteen lehteen laitoin lääkäri palstalle että nakki katkesi masturboinnissa sisälleni ja isäni yritti kaivaa sen viikon päästä pois!

Vierailija
37/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan näihin provoaloituksiin usein myös muilta kommenttia tyyliin "tää on hauska" tai "reps kops", että en nyt usko yksin hihitteleväni niille.

Tuonpahan jotain hauskaa tylsään päivään niin itselleni kuin muillekin.

5

Vierailija
38/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalla nauretaan typeryksille jotka menee lankaan ja tunnetaan ylemmyyttä! Selvä!

En osaa enää paremmin selittää, mutta kyse ei todellakaan ole siitä mitä väität. Ne sinun kutsumasi "typerykset" ovat vain täytettä. Ei niille naureta vaan niille muiden hauskoille vastauksille. Kai nyt joku ymmärtää mitä ajan takaa?

5

Vierailija
39/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku juttu totta vai ei? Jokaisen omassa päässähän tämä av:n todellisuus syntyy.

Ihan samahan se mun kannalta on, saiko joku todellakin pomoltaan sen hajuviestin vai ei. Sen asian merkitys syntyy mulle silloin kun mä luen siitä, mietin ja kommentoin sitä. Sille omassa tajunnassani syntyvälle merkitykselle on ihan sama, tapahtuiko se juttu vai ei.

Sillä tietenkin on merkitystä, paljastuuko juttu provoksi. Mieluiten ei saisi paljastua :-)

Vierailija
40/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUA haittaa. Mä olen tuo aiemminkin kirjoittanut sinisilmäinen tallustaja. Mulla jää pyörimään kaikki pikkujututkin(omat "mokat) päähän helposti (jopa vuosikymmeniksi) ja kun sitten viimein tajuan että taas mua on vedätetty kybällä, niin sitten taas seuraa henkistä (omaan) päähänpotkimista -> kuljen mietteissäni->olen henkisesti poissa lasteni lähellä->kasvavat hämmingissä->joutuvat hunningolle ja jos huonosti käy, alkavat isompana kirjotella provoja tänne AV:lle.Shame on you kun tämän lapsilleni aiheutatte.

Ehkä annan uudenvuoden lupaukseksi sen, että ensi vuoden aikana opettelen provoilemaan, jos ei muuten niin siksi että osaisin tunnistaa sen kun näen.

Tämä nyt vaan on helppo tapa hauskuutta itseä ja muita loukkaamatta oikeasti ketään. Ketä provot oikeasti haittaa?