Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?

Vierailija
30.09.2009 |

Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah..

No joo, ihan miten vaan että rouvalle tulee hyvä mieli :)

Harmi että et pystynyt parempaan. Aika kuluneita noi sun heitot.

Vierailija
102/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin sottaista ja pahanhajuista touhua :D. Mies tankkaa minun puolesta.

Siitä liipasimesta painat vasta sen jälkeen kun olet sen pistoolin törkännyt tankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin auto tankata. On reissussakin työn puolesta niin paljon etten pääsisi töihinkään viikon jälkeen :) Hoidan melko itsenäisesti muutenkin asioita, en tarvitse niihin ketään kädestä pitelemään, asuinhan yksinkin pitkään ennen kuin muutin yhdenkään miehen kanssa yhteen. Sujuu niin remppahommat, auton huollatan korjaamolla, lumityöt ja ruohonleikkuut on ihan kivaa puuhastelua jne.

Vierailija
104/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo yksi tankkauksen puolustaja todella lapsellinen ja moukkamainen. Jokaisella perheellä on omat tottumuksensa, ei toisen ole sen parempi.

En minäkään pidä tankkaamisesta, mutta kun olen yh niin ei ole vaihtoehtoa.

Vierailija
105/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun viesteistä sai ihan sen kuvan että mies on aina töissä ja sinä hoidat kaikki lasten ja kodin asiat. Mies on remonttireiska ja automaakari, joka pääsee hoitamasta yhteisiä asioita vaan sillä varjolla että tankkaa sun auton. Avuton sä olet, et mitään muuta. Sorri mutta se on totuus.

Ainahan sitä on tietty jälkikäteen hyvä yrittää selitellä, mutta aika turhaa se sun kohdalla on. Ole reipas ja tankkaa joskus se itse se autos, miehes voi sillä aikaa olla vaikka lasten kanssa.

Miksi sinä hermostut asiasta, vaikka ko perhe on täysin tyytyväinen?

Vierailija
106/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOPA MUN 15V TYTTÖ OSAA AVATA SKOOTTERIN TANKIN KORKIN JA PAINAA VIPUA.

Vierailija
107/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajokortin vasta muutama kuukausi sitten. Minulla ei ole koskaan ollut mopoa tai skootteriakaan, joten tankkaamisen kuvio on vähän outo.

Tankata kyllä osaan ilman opetustakin, mutta se korttiautomaattijuttu on vähän hankala.

Olen tankannut automme kerran. Ajetaan melko vähän ja mies autoa huoltaessaan käy tankkaamassa sen usein.

Auto siis tankataan ehkä kerran kuussa. Kesällä useammin, kun ajellaan enemmän.

Vierailija
108/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä ajankin autoa nykyisin enää n. 3 kertaa vuodessa silloin kun käydään jossain pidemmällä :) Mies ajaa n. kerran viikossa ja hoitaa tankkauksen.

Vierailija
109/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson myös renkaan paineet itse, osaan lisätä nesteet tarvittaessa, tarkistaa että on öljyä... ja vaihdan renkaatkin yleensä omaan autooni.

Vierailija
110/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tankkaa.

Vierailija
111/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pesetän/pesen, huollatan sen sekä hoidan renkaiden vaihdon itse. Mies huolehtii omasta autostaan.

Vierailija
112/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä tankata. Mieheni hoitaa kaikki minun autoon liittyvät jutut. Kun polttoaine alkaa loppua, kerron siitä miehelleni, joka käy tankkaamassa. Kerran en huomannut, että bensaa oli liian vähän ja mies oli muualla. Näppäränä naisena menin huoltoasemalle ja pyysin henkilökuntaa tankkaamaan. Kertoivat, että aina silloin tällöin tapahtuu vastaavaa.

Vierailija
113/163 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan yleensä meidän molemmat autot (yleensä bensa tuppaa loppumaan aina silloin, kun minä olen ratissa..)

Vierailija
114/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. eräs ystäväni. Hän ei kuulemma vain uskalla tankata.

Turha teidän on tästä hermostua, jotka ajatte 3 kertaa vuodessa kauppaan. Eikö nyt järkikin sano, ettei kysymys koske teitä.

Vierailija
115/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän sanoi, että ellen osaisi tankata, hän kyllä opettaisi.

Fiksu mies minusta.

Vierailija
116/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole mies mun puolesta tankannut. Yhdessä jos ajellaan, niin tankkaillaan noin fifty-fifty. Tykkään myös pestä ikkunat itse, mitä joskus ulkomailla ollessa (Etelä-Euroopassa) paikalliset kauhistelivat, koska heidän mielestään se oli ehdottomasti "miesten hommaa" ;).

Siis jokainenhan oppii kyllä halutessaan käyttämään korttiautomaattia ja tankkaamaan, mutta joillekin naisille avuttomaksi heittäytyminen on yleinen tapa muissakin asioissa.

Vierailija
117/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee teille karhunpalveluksen. Enkä oikeesti jaksa uskoa että teidän miehet aina hymyssä suin käyvät autonne tankkaamassa, ihan varmasti koo otsassa siellä manaa kun on niin saamaton/avuton muija että ei edes osaa tankata.

Mun mies tankkais varmasti jos mä pyytäisin, mutta se on turhaa, mä osaa tehdä sen itsekin. Ja jos mä ajan miehen autolla ja huomaan että sille jää tankkiin vähän bensaa, niin mä mielelläni käyn tankkaamassa sen auton, saman se tekee mulle, ei ole pelkästää siis yksipuolista.

Pääasiassa tankataa kyllä ihan itse automme. Mulla on tällä hetkellä tosi vähän bensaa autossa, mutta silti mä voin lähteä vaikka nyt heti ajamaan lappiin, ilman että mun miehen tarttee ensin tulla kotiin ja tankata mun auto, koska osaan tehdä sen itse.

Vierailija
118/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain muullakin on ystävällinen mies! Hyvä me, meillä on käynyt tuuri! :D

Minunkin mieheni on itse ystävällisyys, mutta silti tankkaan kyllä itse. Tykkään omatoimisuudesta, enkä ystävällisyyttäni viitsi itsekään miestäni kaikessa passata. Tottakai toista voi hemmotella ja olla huomaavainen, mutta arkisten pikkuaskareiden hoitaminen aina toisen puolesta kaivaa minusta kyllä tekijälleen kuoppaa enemmän kuin auttaa asiaa.

Mulle on tärkeää itselleni hoitaa omatoimisesti asioita liittyivät ne sitten perinteisiin "miestentöihin" (tankkaus, öljyn lisääminen autoon, lampunvaihto, nalojen naulaaminen seinään jne.) tai "naistentöihin" (ruoanlaitto, lastenhoito, ompelu jne.).

Vierailija
119/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli just saanut kortin. Muistaakseni autokoulussa ei opetettu tankkaamaan.

Mutta tankkaan itse. Käytän myös itse autoni huolloissa ja katsastuksessa. Mies vaihtaa renkaat ja tekee muut pikkuhommat tarvittaessa. Niitä mä en ole jaksanut opetella. Tai kyllä mä tiedän mihin reikään pitää öljyä tai lasinpesunestettä lisätä jos tarve tulee tien päällä, mutta en siis huolehdi niistä mitenkään. Mies kattoo ne, jos lähetään pitemmälle reissulle.

Vierailija
120/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta öljyjä tai pissapojan nesteitä en ikävä kyllä osaa lisätä. Mies on joskus näyttänyt sen minulle, mutta olen unohtanut. Eipä tuo olisi muusta kiinni kuin että hän näyttäisi uudestaan ja minä painaisin mieleeni. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi