Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?
Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..
Kommentit (163)
Miksi niin moni nainen ei ole kiinnostunut oppimaan huoltamaan itse omaa autoaan??
Tottakai mä tankkaan autoni itse. Ensimmäisen auton ostin 18-vuotiaana ja en seurustellut. Isä mut opetti tankkaamaan ja muistaakseni sanoi että jos auton omistaa, on se myös itse osattava tankanta. Opetti myös täyttämään pissapojan ja katsomaan öljyt.
Nyt on ikää 36-vuotta ja edelleen tankkaan itse, en ruvennut avuttomaksi siinä vaiheessa kun miehen kanssa yksiin menin.
Juu,itse tankkaan ja pesen ja vahaan ja vaihdan myös renkaat... jösses... =D
Mun vaimo osaa tankata mutta ei juuri muuta. Moniko av-mamma vaihtaa itse talvirenkaansa?
Miksi niin moni nainen ei ole kiinnostunut oppimaan huoltamaan itse omaa autoaan??
jos mies on näistä asioista kiinnostunut, niin miksei antaisi hänen tehdä sitä kun kerran haluaa?
Vaikka meillä mies tankkaa molemmat autot, ei se tarkoita että olisin avuton tai ettenkö osaisi autoa tankata, meillä vain on näin.
Meillä me molemmat ollaan täysin tyytväisiä nykyisiin järjestelyihin, joten ei teidän muidenkaan kannata tuhlata aikaanne asian ihmettelyyn.
Nyt on ikää 36-vuotta ja edelleen tankkaan itse, en ruvennut avuttomaksi siinä vaiheessa kun miehen kanssa yksiin menin.
Minä, joka en yleensä tankkaa itse, en ole suinkaan heittäytynyt avuttomaksi naimisiin mentyäni. Kuule, olen erittäin aikaansaava ihminen :)
Mä silitän sen paidat, se tankkaa ja huoltaa mun auton. Kumpikin on tyytyväisiä.
jos mies on näistä asioista kiinnostunut, niin miksei antaisi hänen tehdä sitä kun kerran haluaa?
Vaikka meillä mies tankkaa molemmat autot, ei se tarkoita että olisin avuton tai ettenkö osaisi autoa tankata, meillä vain on näin.
Meillä me molemmat ollaan täysin tyytväisiä nykyisiin järjestelyihin, joten ei teidän muidenkaan kannata tuhlata aikaanne asian ihmettelyyn.
pidetään atuon tankkaamista...
Mutta toki mieskin saa tankata autoni, jos välillä sillä ajaa. Samoin itse saatan joskus tankata miehen auton.
Sen sijaan ihmettelen, jos joku ajokortin omistava ei viitsi opetella tankkaamaan. Todella koomista, että pitäisi alkaa kysellä neuvoja huoltoasemalta (niin kuin joku tässä ketjussa suunnitteli tekevänsä jos "joutuu" joskus tankkaamaan(. Tankkaaminen on autoilijan perustaito :)
Minä, joka en yleensä tankkaa itse, en ole suinkaan heittäytynyt avuttomaksi naimisiin mentyäni. Kuule, olen erittäin aikaansaava ihminen :)
Ennen teit itse?
Nyt oli puhe tankkaamisesta ei siitä mitä kaikkea sä saat aikaan päivän aikana.
Sama juttu äidilläni. Ja appiukkoni 62 v ei osaa käyttää korttiautomaattia vaan maksaa sitkeästi tiskille. Niinpä hänellä on joskus matkoilla tarvetta kanisterille, kun ei tule "kunnon huoltamoa" vastaan ja bensavalo punaisella...
Mun 15-vuotias tytärkin osaa tankata, niin auton kuin skootterin.
Meillä mies lyhentää omat housunsa jos niihin lyhennystä tarvitsee ja mä tankkaan oman autoni jos se tankkausta tarvitsee :D
kun mulla se pätkii koko ajan. siis sekunninsadasosan toimii.
Ei sitä liipasinta tarvi pohjassa pitää.
Usein joudun myös tankkaamaan miehen auton, joka on perheemme ns. kakkosauto, hän kun ajaa usein tankin niiiiin tyhjäks, etten uskalla lähtee minnekään paria kilsaa pidemmälle sillä.
Harmi, että löpön hinta vaan on edelleen ihan suhteeton nykypäivän öljyn hintaan.
Joo, ja öljytkin vaihdan itse, sekä suodattimet ja polttimot (ja tietty nesteiden lisäykset). Isompiin remppoihin tarvitsen yleensä isän apua, koska pultit ja mutterit on niin hemmetin kireellä, että en saa niitä auki vaikka hyppisin avaimen päällä. Ja ranskalaisesta autosta niitä "isompia" remppoja löytyy ihan liiankin usein.
Usein joudun myös tankkaamaan miehen auton, joka on perheemme ns. kakkosauto, hän kun ajaa usein tankin niiiiin tyhjäks, etten uskalla lähtee minnekään paria kilsaa pidemmälle sillä.
Harmi, että löpön hinta vaan on edelleen ihan suhteeton nykypäivän öljyn hintaan.Joo, ja öljytkin vaihdan itse, sekä suodattimet ja polttimot (ja tietty nesteiden lisäykset). Isompiin remppoihin tarvitsen yleensä isän apua, koska pultit ja mutterit on niin hemmetin kireellä, että en saa niitä auki vaikka hyppisin avaimen päällä. Ja ranskalaisesta autosta niitä "isompia" remppoja löytyy ihan liiankin usein.
kun luin muita vastauksia että..
meillä yleensä ruoan tekee mies (ei ole kokki ammatiltaan). Mä rakastan lumitöitä! Haen traktorilla ja vinssillä puita metsästä. Klapikonetta en käytä (en vaan uskalla). Teen remppahommia mielelläni (kaakeloin, saumaan, tapetoin), mies ei niistä juurikaan piittaa. Varaan lasten neuvolat, mutta mies haluaa mielellään tulla mukaan käynnille. Ompelukoneen ajokortin oon ajanut ala-asteella, mut en omista konetta, joten sellaset touhut jätän suosiolla muille. :)
Apuva!
Nyt olen oikeasti järkyttynyt. Tähän iltaan mennessä ei ollut käynyt edes mielessä, että on oikeasti olemassa naisia, jotka eivät osaa / viitsi / USKALLA (?!?!?!?) TANKATA AUTOA.
Mistä te oikein tulette? Voi Kiesus...
Se on ainakin selvää, että minä en sitä tankkaa.
välillä tankaan itse ja välillä mies
kun tutustuin yhteen nuoreen naiseen, hän oli eronnut noin 5 v sitten ja kertoi että ex käy tankkaamassa hänen autonsa kerran viikossa ja myös maksaa tankkauksen.
Varmaankin äijällä hippasen huono omatunto kun oli löytänyt uuden naisen jonka takia jätti lastensa äidin.