Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?
Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..
Kommentit (163)
että mies maksaa auton kulut (ja eräitä muita kuluja). Minä ostan ruoat ja lasten vaatteet, laina hoidetaan yhdessä ja aika tasoihin menee kk-summa.
Tankilla menee aina n. 70-80 euroa (reilut 60 litraa dieseliä), joten jos mahdollista, jätän homman miehelle. Ylimääräisiä reissuja tankille meillä ei kyllä tehdä, eli tarvittaessa käyn itsekin.
Oli opeteltava se homma kun piti käydä töissä autolla. Omassa lapsuuskodissa äidillä ei olllut edes ajokorttia joten ennen ajattelin kaiken autoon liittyvän olevan naisille liian vaikeaa.
Ajan autoa ja tankkaan sen, mutta mitään muuta autoon liittyvää en ole opetellut. (naistuttuni opetteli vaihtamaan renkaat jne.)
että mies maksaa auton kulut (ja eräitä muita kuluja). Minä ostan ruoat ja lasten vaatteet, laina hoidetaan yhdessä ja aika tasoihin menee kk-summa.
Tankilla menee aina n. 70-80 euroa (reilut 60 litraa dieseliä), joten jos mahdollista, jätän homman miehelle. Ylimääräisiä reissuja tankille meillä ei kyllä tehdä, eli tarvittaessa käyn itsekin.