Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?

Vierailija
30.09.2009 |

Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies maksaa auton kulut (ja eräitä muita kuluja). Minä ostan ruoat ja lasten vaatteet, laina hoidetaan yhdessä ja aika tasoihin menee kk-summa.

Tankilla menee aina n. 70-80 euroa (reilut 60 litraa dieseliä), joten jos mahdollista, jätän homman miehelle. Ylimääräisiä reissuja tankille meillä ei kyllä tehdä, eli tarvittaessa käyn itsekin.

Vierailija
162/163 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies maksaa auton kulut (ja eräitä muita kuluja). Minä ostan ruoat ja lasten vaatteet, laina hoidetaan yhdessä ja aika tasoihin menee kk-summa.

Tankilla menee aina n. 70-80 euroa (reilut 60 litraa dieseliä), joten jos mahdollista, jätän homman miehelle. Ylimääräisiä reissuja tankille meillä ei kyllä tehdä, eli tarvittaessa käyn itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli opeteltava se homma kun piti käydä töissä autolla. Omassa lapsuuskodissa äidillä ei olllut edes ajokorttia joten ennen ajattelin kaiken autoon liittyvän olevan naisille liian vaikeaa.

Ajan autoa ja tankkaan sen, mutta mitään muuta autoon liittyvää en ole opetellut. (naistuttuni opetteli vaihtamaan renkaat jne.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme