Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?

Vierailija
30.09.2009 |

Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on aina töissä. Saahan niitä lääkäriaikoja aamuisinkin. Oma mies on yrittäjä ja kyllä vie lapsia harrastuksiin, lääkäriin jne. Kello-ajoista voi aina sopia. Ja joskus se on laitettava perhe edelle muiden, ei aina voi työ olla se tärkein asia.

No, ukkos pääsee helpolla. Sä hoidat kaikki ja otat kaiken vastuun, sun miehes vaan tankkaa :D

Vierailija
82/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä se homma jää miehen tehtäväksi. Meillä on kaksi autoa ja yleensä se, joka pitää tankata jää miehelle ...

En tiedä miksi en yhtään pidä tankkaamisesta, mieheni tietää sen ja tankkaa ihan mielellään. Mitään erillisiä tankkausreissuja ei tämän takia tehdä. Vaan kun minun autoni pitää tankata, mies ajelee sillä sitten sen päivän ja minä miehen autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se tankkasi tankin täyteen ennen lähtöään. Ei se saa ajaakaan yli kuukauteen, mutta ehkä mä tolla täydellä tankilla selviän kuukauden, kun on vain pieniä ajoja. Ja ainahan voi joltakin pyytää apua bensa-asemalla.

Vierailija
84/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ikää 36-vuotta ja edelleen tankkaan itse, en ruvennut avuttomaksi siinä vaiheessa kun miehen kanssa yksiin menin.

Minä, joka en yleensä tankkaa itse, en ole suinkaan heittäytynyt avuttomaksi naimisiin mentyäni. Kuule, olen erittäin aikaansaava ihminen :)

Ennen teit itse?

Nyt oli puhe tankkaamisesta ei siitä mitä kaikkea sä saat aikaan päivän aikana.

Mieheni on kiinnostunut autoista, kaikesta mikä liittyy autoihin (ei siis pelkästään tankkaamisesta), hän haluaa tankata autoni. Annan hänen sen tehdä, tekeekö se minusta avuttomaksi heittäytyvän naisen tai laiskan? Ei tee, siksi mainitsin myös sen, että teen paljon muita asioita.

Mutta kiitos sinulle (ja muillekin) kun huolehditte noin miehestäni ja hänen halustaan tankata minun autoni.

Tuolla logiikalla harva siivoaisi tai tekisi mitään muutakaan normaalielämän liittyvää asiaa, jos siihen ensin pitää tuntea jotain kiinnostusta. Tuskin sun ukkoasikaan kauheasti kiinnostaa se tankkaus, taitaa vaan olla välttämätön homma, jos meinaa autolla eteenpäin päästä.

Vierailija
85/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans sitä laatua joka ei tankkaa koskaan! Jos appi sattuu olemaan reissunpäällä (tekee reissutyötä) ku tankata tarvii niin soittaa anoppi pojalleen että tulee tankkaamaan auton. Tosi kätevää... Jättää vaikka kaupassa käymättä jos epäilee ettei bensa riitä siihen matkaan. Sitten ollaan niin surkeita että; ei oo mitään ruokaa kun en kauppaan pääse jne... HUOH!

Aluksi mies yritti käydä mun auton aina tankkaamassa, mutta aika nopeesti ymmärsi että nainenkin voi tosiaan osata tehdä sen itse.

Vierailija
86/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina voi pyytää apua bensa-asemalta jos ei osaa ja on pakko tankata. Miksi ihmeessä panikoida tuollaisesta etukäteen?

Vierailija
87/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan myös pyyhkijän sulat, tarvittaessa sulakkeet, katson öljyt jos mittariston toiminta vaikuttaa epäluotettavalta, pesen ikkunat tarpeen mukaan ja koko autonkin aina silloin tällöin (käsin, en missään autopesussa). Mies vaihtaa renkaat, vaikka osaisin kyllä senkin tehdä.

Harvemmin noita vaihtoja on, melkein se menee niin että auto käy huollossa ja nuo sulkien ym. vaihdot hoituu siinä samalla. Mies tankkaa mun auton (tai minä miehen auton) siinä tapauksessa että on just silloin liikkeellä ko. autolla ja siitä loppuu bensa just silloin.

Vierailija
88/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän myös sen jos tankkaamisen hoitaa perheessä se jolle se on vähemmän vastenmielistä, vaikka se ei kummallekaan mikään intohimo olisi. Esim. meidän perheessä imurointi on miehelle vähemmän vastenmielistä kuin minulle, ja se imuroi. Pyykkääminen ja astioiden pesu taas on minulle vähemmän vastenmielistä kuin miehelle, joten minä teen ne.

Vierailija
89/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä huvittavinta, mitä tiedän.

Vastaus: totta kai tankkaan auton, jos siitä käy bensa vähiin minun ollessani liikenteessä. Eikö nyt olisi aivan naurettavaa ajaa tyhjällä tankilla kotiin ja pyytää miestä erikseen lähtemään hakemaan bensaa, jotta minä pääsisin taas seuraavana aamuna lähtemään autolla töihin...

Oikeasti, joku raja avuttomuudellakin.

Vierailija
90/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polkupyörä. Auton meillä tankkaa mies, koska se on sen.

Vierailija
91/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitää se kiinnostaa, ennen kuin voi tankata.

Vierailija
92/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla se pätkii koko ajan. siis sekunninsadasosan toimii.

Vierailija
93/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aika paljon ajankin. En myöskään aja nurmikkoa vaikka siinä kävelenkin, enkä myöskään kolaa pihaa talvella. En edes lämmitä saunaa vaikka saunonkin enkä leivinuunia vaikka minustakin talvella on vähän viileää sisällä.

Mieheni taas ei laita ruokaa vaikka syö, ei pese pyykkiä vaikka vaatteita käyttää ja niitä likaa. Hän ei myöskään varaile lasten neuvoloita eikä lääkäreitä vaikka lasten terveys on hänelle varmasti maailman tärkein asia.

Että repikää siitä, te valittajamammat! :DDDD

Vierailija
94/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osata tai haluta tankata autoa. Ajan niin harvoin, milloin mieheni tarkistaa, että onko bensaa riittävästi. jos ajan ehkä kolme kertaa vuodessa, niin olen kiitollinen mieheni ystävällisyydestä. Toki varmaan saisin tankin täyteen jos olisi pakko.

Vierailija
95/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä ehkä huvittavinta mitä tiedän on ihmiset jotka tekee itsellensä ongelman toisten ihmisten asioista, jotka ei ole ongelmia heille itselleenkään.

Kun ajan autoa vain kauppa- sekä lasten herrastus- ja kerhomatkoilla (työmatkoja kun ei ole), niin eipä koskaan ole valo syttynyt näillä parin kilometrin matkoilla. Eikä muuten ole varmaan syttynyt muulloinkaan, sen verran tehokkaasti tuo mies omilla työmatkoillaan auton tankkaa. Ajamme siis samalla autolla.

Vierailija
96/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olisi tehnyt lapsia miehen kanssa joka on aina töissä? Onko se, että on päivän töissä ja tulee klo 18 aikaan kotiin "aina"? Jos tuolla kriteerillä ei miestä huolittaisi isäksi, niin aika vähissä varmaan olisi Suomen lapset. Ja se, että se käy töissä mahdollistaa sen, että lapsemme eivät joudu päiväkotiin (ja tähän tietysti "fiksuna" ihmisenä tartut nyt :D). Ja ei meidän kaupungissa saa lääkäriaikoja ennen kuutta aamulla, että mies ehtisi mukaan.... Iltaisin tietysti vie harrastuksiin, enhän ole sanonutkaan ettei vie. Ja "ukkoni" ei todellakaan pääse helpolla, sen työ on tuhannesti rasittavampaa kuin minun "työni" kotona lasten kanssa. Hänelle lapset ovat kaikkein tärkeintä, se, että hän käy töissä (kukapa isä ei!?), ei tarkoita etteivätkö olisi. Joten, toistan itseäni, miksi mieheni käyttäisi aikaa illalla lasten lääkärikäynteihin ja seillä odottamiseen, jos minä voin sen tehdä päivällä kun meillä ei ole muuta tekemistä??? Mutta kun et tajua, niin et tajua, säälin sinua olet niin yksinkertaisen tuntuinen =(

Kyllä sun viesteistä sai ihan sen kuvan että mies on aina töissä ja sinä hoidat kaikki lasten ja kodin asiat. Mies on remonttireiska ja automaakari, joka pääsee hoitamasta yhteisiä asioita vaan sillä varjolla että tankkaa sun auton. Avuton sä olet, et mitään muuta. Sorri mutta se on totuus.

Ainahan sitä on tietty jälkikäteen hyvä yrittää selitellä, mutta aika turhaa se sun kohdalla on. Ole reipas ja tankkaa joskus se itse se autos, miehes voi sillä aikaa olla vaikka lasten kanssa.

Vierailija
97/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin osaan tankata, muuta olen jotenkin saanut suljuttua, ettei tarvi! En myöskään juuri imuroi tai pese pyykkiä, koska inhoan tankkaamisen lisäksi niitäkin hommia. Mieheni taas ei käy kaupassa tai laita ruokaa, tai maalaa ku ei tykkää niistä hommista.

Periaatteesta tankkaamattomat naiset ovat ehkä huvittavinta, mitä tiedän.

Vastaus: totta kai tankkaan auton, jos siitä käy bensa vähiin minun ollessani liikenteessä. Eikö nyt olisi aivan naurettavaa ajaa tyhjällä tankilla kotiin ja pyytää miestä erikseen lähtemään hakemaan bensaa, jotta minä pääsisin taas seuraavana aamuna lähtemään autolla töihin...

Oikeasti, joku raja avuttomuudellakin.

Vierailija
98/163 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain muullakin on ystävällinen mies! Hyvä me, meillä on käynyt tuuri! :D

Vierailija
99/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt raukka hermostu! Et ole lukenutkaan viestejäni näköjään :D. Kerroin, että remontit teemme yhdessä, joten miten se tekee miehestäni remonttireiskan, ja pelkkä auton tankkaaminen automaakarin. Minkä ikäinen oikein olet?

Ja ei, en tankkaa meidän autoa, kiitos vain kehoituksesta. Katos kun tämä käy meidän AIKUISTEN elämään oikein hyvin tämä työnjako :D

Enkä enää vaivaudu moiselle kimpoilijalle edes vastaamaan. Ap:n kysymys oli kuka nainen tankkaa auton, minä vastasin siihen omalta kohdaltani (kuten ap toivoi) ja tämä kaikki muu sinun valituksesi on aivan ylimääräistä lapsellista sontaa.

Vierailija
100/163 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin sottaista ja pahanhajuista touhua :D. Mies tankkaa minun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme