Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?
Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..
Kommentit (163)
Mitä teet jos bensavalo palaa ja pitkä matka vielä edessä? Ajat vain lyhyitä matkoja tai et koskaan ilman miestä?
en ole koskaan tankannut autoa vaikka olen ajanut sitä 15 vuotta. Aikanaan teininä kun ajoin moottoripyörää niin sen kyllä tankkasin, eli osaan kyllä. Meillä on niin, että kaikki autoihin liittyvä kuuluu miehen hoidettavaksi ja sitten nämä kotiasiat minulle, ja se sopii loistavasti :D
Mitä jos mies vaikka sairaana? ajetaan taksilla tai soitetaan isä/veli apuun?
on aika vaihtaa autoa.
Mitä teet jos bensavalo palaa ja pitkä matka vielä edessä? Ajat vain lyhyitä matkoja tai et koskaan ilman miestä?
en ole koskaan tankannut autoa vaikka olen ajanut sitä 15 vuotta. Aikanaan teininä kun ajoin moottoripyörää niin sen kyllä tankkasin, eli osaan kyllä. Meillä on niin, että kaikki autoihin liittyvä kuuluu miehen hoidettavaksi ja sitten nämä kotiasiat minulle, ja se sopii loistavasti :D
en mä mitään miehen housuja lyhennä kun en niitä käytäkään.
pitäisikö naisten sekin tehdä, ettei vain miesten tarvitse? Jo on hemmetti, kyllä miehiäkin edes jossain asiassa voi/pitää tarvita. Yhtä hyvin voi kysyä, kuinka moni mies lyhentää itse housunsa?
Kun bensavalo syttyy on aika vaihtaa autoa.
yleensä mies hoitaa sen puolen, koska tarvitsee autoa töissä päivät.
taitaa joku äijä provoilla täällä.
Meillä on 2 autoa, mulla oma ja miehellä oma. Ei mun miehen tartte käydä vartavasten mun autoa tankkaamassa, hoidan sen itse.
Poikkeus on tietenkin se että jos mies tarttee mun autoa (maasturi), ja siitä bensa on lopussa, niin sitten tottakai käy sen tankkaamassa.
Ei tankkaaminen vaikeaa ole, mutta ymmärrän kyllä että ekat kerrat saattaa jännittää. Sukulaistyttö sai just kortin ja tuli meille autollaan, pyys mua mukaan tankkaamaan automaatille. Mä opastin sitä miten toimia, mutta itse se tankkas.
Halusi mennä kylmäasemalle sen takia kun siellä oli enemmän tilaa :)
kun mä olen niin tyytyväinen tähän. Mies hoitaa autoasiat ja minä kotiasiat. Omahan on valintani.
Ja kun autoa käytetään muutamien kilometrien kerho- ja kauppareissuilla, niin kyllä tuo mies aika pitkään ja kovasti saisi sairaana olla, että bensa loppuisi eikä se kykenisi käydä sitä tankkaamassa. Onneksi on erittäin erittäin terve mies :D. Ja jos tietää että meillä on pitempi reissu lasten kanssa edessä, niin tarkistaa bensan määrän ja käy meille tankkaamassa. Eikö ole kohtelias mies! Aivan loistava tyyppi. Ja minä sitten tietysti vastavuoroisesti auta sitä niissä asioissa mistä se ei pidä. Se on nääs sitä toisen huomioon ottamista :)
taitaa joku äijä provoilla täällä.
että kyllä niitä tankkaamista pelkääviä naisia oikeastikin on.
Tankkaamisen, öljyjen tarkastamisen ja lisäämisen, pissapojan täyttämisen, rengaspaineiden tarkastamisen, katsastamisen, huollattamisen.
Mihin tuossa tarvitaan miestä?!
Mä olen viimeksi tankannut v. 86. Ei mun tarvi, kun mies tankkaa.
bensa-asemalle pitää tehdä erillinen reissu kun pikkurouva ei osaa tankata.
kun mä olen niin tyytyväinen tähän. Mies hoitaa autoasiat ja minä kotiasiat. Omahan on valintani. Ja kun autoa käytetään muutamien kilometrien kerho- ja kauppareissuilla, niin kyllä tuo mies aika pitkään ja kovasti saisi sairaana olla, että bensa loppuisi eikä se kykenisi käydä sitä tankkaamassa. Onneksi on erittäin erittäin terve mies :D. Ja jos tietää että meillä on pitempi reissu lasten kanssa edessä, niin tarkistaa bensan määrän ja käy meille tankkaamassa. Eikö ole kohtelias mies! Aivan loistava tyyppi. Ja minä sitten tietysti vastavuoroisesti auta sitä niissä asioissa mistä se ei pidä. Se on nääs sitä toisen huomioon ottamista :)
Mun vaimo osaa tankata mutta ei juuri muuta. Moniko av-mamma vaihtaa itse talvirenkaansa?
Kaikki perusjutut sujuu, öljyjäkin olen vaihtanut.
Mies osaa kyllä myös, korttiautomaatilla hän ei tosin mielellään tankkaa.
Ymmärrän, jos joku muu ei osaa tai jännittää sitä, kaikilla meillä on omat osaamisemme ja osaamattomuutemme;-)
että osaan kyllä, olenhan sitä ennekin tehnyt, minä en vain satu pitämään siitä. Eli "hätätapauksessa" sitten vain menisin ja tankkaisin.
kahdesti oon tankannu, mutta vihaan sitä hommaa. Onneksi mies on sellanen himotankkaaja, tykkää lyyä tankin täyteen jos on jotain 30litraa "vain" jäljellä. Ilmanpaineet voin kyllä tarkistaa tai renkaita vaihtaa. Bensan haju on vaan niin oksettava!
et olisi tehnyt lapsia miehen kanssa joka on aina töissä? Onko se, että on päivän töissä ja tulee klo 18 aikaan kotiin "aina"? Jos tuolla kriteerillä ei miestä huolittaisi isäksi, niin aika vähissä varmaan olisi Suomen lapset. Ja se, että se käy töissä mahdollistaa sen, että lapsemme eivät joudu päiväkotiin (ja tähän tietysti "fiksuna" ihmisenä tartut nyt :D). Ja ei meidän kaupungissa saa lääkäriaikoja ennen kuutta aamulla, että mies ehtisi mukaan.... Iltaisin tietysti vie harrastuksiin, enhän ole sanonutkaan ettei vie. Ja "ukkoni" ei todellakaan pääse helpolla, sen työ on tuhannesti rasittavampaa kuin minun "työni" kotona lasten kanssa. Hänelle lapset ovat kaikkein tärkeintä, se, että hän käy töissä (kukapa isä ei!?), ei tarkoita etteivätkö olisi.
Joten, toistan itseäni, miksi mieheni käyttäisi aikaa illalla lasten lääkärikäynteihin ja seillä odottamiseen, jos minä voin sen tehdä päivällä kun meillä ei ole muuta tekemistä??? Mutta kun et tajua, niin et tajua, säälin sinua olet niin yksinkertaisen tuntuinen =(
voi tulla yllättäen tilanne, että pitäisikin itse tankata. Mies työmatkalla, sairaalassa mitä vaan... Miehenne saattaisi jopa ilahtua, jos pyydätte häntä näyttämään miten tankataan.
Molemmat tankkaavat oman autonsa. Mutta inhoan sitä, on vaan yksinkertaisesti tyhmää seistä ulkona sateessa ja tuuleessa joku hemmetin letku kädessä. Sen ajan kun voisi käytää mukavamminkin. Onneksi kesän alussa duunimatka lyheni sen verran, ettei tarvi enää joka viikko tankata.
pitäisikö naisten sekin tehdä, ettei vain miesten tarvitse? Jo on hemmetti, kyllä miehiäkin edes jossain asiassa voi/pitää tarvita.
Yhtä hyvin voi kysyä, kuinka moni mies lyhentää itse housunsa?