Naiset hei! Tankkaatteko te itse auton millä yleensä ajatte?
Vai tekeekö esim. mies sen teidän puolesta.. Kävin tänään oman rakkaan peltilehmän ruokkimassa ja viereen ajoi nainen joka pyysi apua auton tankkauksessa. Ei koskaan ollut kuulemma tankannut autoa eikä osannut käyttää korttiautomaattia..
Kommentit (163)
Meillä on "minun auto" ja "miehen auto" ja kumpikin tankataan omamme. Tietysti joskus jos mies käy jossain minun kärrylläni niin saattaa sen samalla tankata tarvittaessa.
Eihän se ole vaikeaa. Senkun työntää letkun tankkiin ja painaa pistoolista, jonka jälkeen käy maksamassa, ellei sitten ole automaatilla jo maksanut.
mä tankkaan naapurin auton... No totta kai tankkaan oman autoni ku tarvitsee tankata!!! tankkaan miehen auton jos sillä ajan ja tarvitsee tankata! Ja tankkaan yleensä todellakin itse.
onko tankkaaminen jonkun mielestä vaikeaa?
Jos mies ottaa auton ja tankki tyhjä niin kyllä hän tankkaa;)
Meillä ei ole kuin yksi auto ja jos mä tarviin sitä, niin mies huolehtii, että tankki on täysi.
Uskon kyllä selviytyväni, jos olisi pakko tankata, mutta vapaaehtoisesti en sitä tee.
en ole koskaan tankannut autoa vaikka olen ajanut sitä 15 vuotta. Aikanaan teininä kun ajoin moottoripyörää niin sen kyllä tankkasin, eli osaan kyllä. Meillä on niin, että kaikki autoihin liittyvä kuuluu miehen hoidettavaksi ja sitten nämä kotiasiat minulle, ja se sopii loistavasti :D
ja se tankkaa, joka sattuu olemaan silloin liikenteessä, kun on aika tankata.
Mua ihmetyttää, miksi tankkaaminen on joillekin naisille sellainen mörkö: mulla on yks työkaveri, joka ei oo omien sanojensa mukaan tankannut vuosikausiin heidän perheensä autoa, eikä käy tankilla, vaikka bensavalo palaisi hänen ajaessaan. Kun kysyin syytä siihen, miksi hän ei tankkaa autoa, hän vastasi, että "no mulla on sitä varten mies". Jepjep.
Musta tankkaaminen on kyllä inhottavaa, sillä se bensan haju on niin ällöttävää, mutta kestän sen kyllä. Meillä myös molemmat osaavat pestä vessan, vaihtaa renkaat ja lakanat ja leipoa pullaa.
Tarkastan rengaspaineet, vaihdan polttimot ja öljytkin...
liikenteessä niin tottakai sitä yksin ja ihan ite tankkaakin..
yhdessä jos ollaan ja mies ratissa niin hän yleensä hoitaa tuon homman
tottakai tankkaan. Tosin myönnän, että siihen se sitten jääkin. Käytämme siis tarpeen mukaan vuorotellen yhtä autoa. Jännitin kyllä tankkaamista ensimmäiset pari vuotta. Mikähän siinä tuntui niin paljon vaikeammalta kuin vaikkapa pankkiautomaatilla käynti?
Muistan ajan, jolloin lähihuoltoaseman mies tuli aina tankkaamaan auton kun nainen ajoi pihaan - äitini siis oli kuskina silloin ja minä kyydissä :)
koskaan ota vaan maksan aina kassalle. Aiemmin hermoilin tankkaamista, mutta lähinnä sen takia että bensaluukun korkki oli niin pirullinen, että menetin hermoni kun yritin saada sen kiinni. Harjoittelulla senkin tekniikan sitten oppi, mutta monet kerrat tuli huoltoasemalla sitä manattua.
Maksan myös mielelläni hiukan enemmän per litra jos vain asemalta saisi palvelua (=tankkaus & ikkunoiden pesu)
Samoin maksaisin lisää jos asemilla olisi robottitankkauspisteitä, eli itse voisi vain istua autossa ja robotti tankkaisi.
Isoäitini on aina ajanut autoa, ihan 2-kymmpisestä asti kun isällä oli kuorma-autofirma. Mutta tankata hän ei osannut, kun pappa kuoli 4 vuotta sitten, mummu oli silloin 78v. Jouduin sen hänelle opettamaan ja nykyäänkin hän mielummin käy palveluasemalla (joka tosin lopettaa heidän kylältään juuri pian).
Mun vaimo osaa tankata mutta ei juuri muuta. Moniko av-mamma vaihtaa itse talvirenkaansa?
Mun vaimo osaa tankata mutta ei juuri muuta. Moniko av-mamma vaihtaa itse talvirenkaansa?
rengasliikkeessä on renkaat säilytyksessä ja siellä myös vaihdatetaan renkaat.
Ajettiin tankille ja kädestä pitäen opetettiin miten kuuluu toimia. Ja ei tosiaan olisi tarvinnut tankata bensamäärän puolesta. Mutta niin on näköjään erilaisia käytäntöjä. Saisi kyllä kuulua opetukseen kaikille.