Syy miksi en äänestä ketään
Mä en usko että kukaan oikeasti ajaa Suomen etuja missään asiassa. Varsinkin jos me katsotaan isoimpia puolueita, mä nään ne kaikki valehtelvina korruptiopesinä, mä nään ihmisiä ketkä toiminnallaan myy meidän maan kokonaan maailmalle, mä nään ihmisiä ketkä toimii tunteiden vallassa, ei järjen.
Mikä pointti? Saada joku mielenrauha että hei nyt asiat muuttuvat!!!! vaikka oikeasti mikään ei muutu mihinkään suuntaan.
Kommentit (31)
Jos ei ymmärrys riitä niin sitten voit olla äänestämättä...
Olen eläinrakas ja äänestän eläinoikeuspuolutta. Suojelukoiragatekin painettiin villaisella. Pitää saada aikaan muutos ja eläimiin kohdistuvat rikokset ottaa vakavasti.
Sieltähän se fakta tuli. Äänestäminen vaan syöttää mätää systeemiä entisestään. Ison teon tekee silloin kun ei äänestä tuota. Sitten kun ihmiset lopettaa äänestämisen niin loppuu tuo orjuuttaminen ja mätä systeemi kaatuu täysin.
👍mitäpä sitä turhaan äänestää. Kaikki puolueet ajaa samaa sontaa ja jos ei aja niin ovat valeoppositioita. Kahelia hommaa. Mitä vähemmän syöttää systeemiä sen nopeammin tuo tulee myös alas sitten kun kansan usko nykyiseen mätään politiikkaan kuihtuu ja loppuu. Monetkaan ei enää äänestä. Onhan tuo semmosta teatteria, että ei kiinnosta pätkääkään eli en todellakaan äänestä.
Kaikki puolueet samaa p:skaa ja populisteja
Sitten sun pitää asettua itse ehdolle vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se fakta tuli. Äänestäminen vaan syöttää mätää systeemiä entisestään. Ison teon tekee silloin kun ei äänestä tuota. Sitten kun ihmiset lopettaa äänestämisen niin loppuu tuo orjuuttaminen ja mätä systeemi kaatuu täysin.
Okei.
Sitten kun systeemi on kaatunut, mitä sitten tapahtuu?
Millaista ihmisten elämä on siitä alkaen?
Kertokaa nyt joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.
Kertokaa nyt joku.
Parempaa ja vapaata. Ihan ihmisen arvokasta elämää ei mitään orjuutusta. Se kaatuu.
Tatjana älä valehtele, kuitenkin äänestät persuja.
Hyvä, että on viisaita vielä jotka tajuaa olla äänestämättä.
Eduskuntavaaleissa äänestää niin antaa äänensä suoraan natsei lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.
Kertokaa nyt joku.
Parempaa ja vapaata. Ihan ihmisen arvokasta elämää ei mitään orjuutusta. Se kaatuu.
Miten? Kuka maksaa palkat, miten verot kerätään? Miten varmistumme että poliisi on rehellinen ja lahjomaton? Kuka huolehtii pankeista, lainoista, rahan arvosta ja sen säilymisestä?
Kuka myy ruokaa, lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.
Kertokaa nyt joku.
Miten? Kuka maksaa palkat, miten verot kerätään? Miten varmistumme että poliisi on rehellinen ja lahjomaton? Kuka huolehtii pankeista, lainoista, rahan arvosta ja sen säilymisestä?
Kuka myy ruokaa, lääkkeitä?
systeemi ollu mätä illuusio. tietäjät tietää.
Jos ei äänestä, pelaa kokkareiden laariin. Ne kokoomuslaiset kun jaksavat koviten käydä äänestämässä.
Maat myydään Ryss*lle vaikka sen pitäisi olla kiellettyä.