Muumeista - mä oon järkyttynyt
että Tuutikki on naispuolinen.
Olen aina pitänyt sitä miehenä. Oppia ikä kaikki....
Kommentit (92)
Kun selvästi vähintään samanikäinen kuin Mymmeli? Mymmeli pitää huolta nuoremmista sisaruksistaan, on sisaruskatraan vanhin, ja Myy nuorin.
aikuisille. Ja jossain vaiheessa ne sitten tehtiin "lapsiystävällisimmiksi". Mutta tosiaan aluksi Tove kirjoitti ne aikuislle saduksi.
... jonka ensimmäiset 75 jaksoa perustuu kirjoihin ja lopuilla ei ole ns alkuperäisten muumien kanssa tekemistä, mm.aikakonejaksot.
Eli en usko että tove on yrittänyt viestittää sukurutsauksen olevan ok, vaan jonkun japanilaisen käsikirjoittajan viisveisanneen ristiriidoista "oikean muumitarinan kanssa".
tosin tv-sarja on lapsiystävällisempi
kertoa lapsille että homoseksuaalisuus on täysin NORMAALIA.
Senkin idiootti! Tyhmät!
Tällaista kielenkäyttöä.
Senkin idiootti! Tyhmät!
Tällaista kielenkäyttöä.
Tästä tulee aivan surulliseksi. Olin itse kirjeenvaihdossa jonkin aikaa TOven kanssa työhöni liittyen. Aivan ihana ihminen!
Täällä on kyllä aika tomppelia väkeä!
Olen aina pitänyt Tuutikkia naisena. Mutta mulle oli järkytys, että Muumipeikko ja Niiskuneiti seukkaavat. Olin luullut sisaruksiksi. Ja joo, en ole lukenut (mulle ei ole luettu) lapsena muumeja kirjoista, tai sarjakuvista enkä ole edes nähnyt muumivideoita. Muistan ainoastaan kuulleeni tarinan Näkymätön lapsi. Ja kun lasteni kanssa olen muumeihin tutustunut, niin tuli ihan shokkina että Muumipeikko ja Niiskuneiti seurustelevat!
Kaiikhan tietää Tuutikki on rekkalesbo
Ja Nuuskamuikkunen ja Pikku-Myy ovat sisarpuolia.
Taitaa äiti-Mymmeli olla aikamoinen vosu, eikös sillä lapsiakin ole lähemmäs parikymmentä?