Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatimukset naista/äitiä kohtaan ovat kyllä aina kovemmat kuin isää/miehiä kohtaan.

Vierailija
25.09.2009 |

Vaaditaan täydellistä pyytteettömyyttä uhrautumista ja omistautumista toisten tarpeille. Äiti imetään kuiviin surutta on vaatimusta vaatimuksen päälle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla, tuntemattomat äidit kauhistelivat kun en samalla viikolla leiponut itse pullaa sukulaisille, joiden piti ängetä vierailulle juuri silloin. Kätilöt syyllistivät kun maitoa ei tullut viiteen päivään, alkoivat tiuskimaan että en varmaan ole hieronut ranteessa sijaitsevia akupisteitäkään(!)...

Imetys (ja sen epäonnistuminen) oli niin naisten kuin miestenkin lempipuheenaihe seuraavat puoli vuotta. Aina joku muu tiesi asiat paremmin kuin minä!

Vierailija
2/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on oikeus chillailla ja harrastaa. Nainen hoitaa työn lisäksi kaikki lasten hoidolliset asiat ja kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta, niin kummassako tapauksessa yhteiskunta kaatuisi nopeammin täydelliseen sekasortoon?

Vierailija
4/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai rientää edes suoraan töistä raksalle kun mies rentoutuu kotona lasten kanssa? Kuinka moni nainen suostuisi tilanteeseen, jossa hän maksaa yksin palkastaan kaikki perheen menot, ja tämän lisäksi isompien lasten päivähoitomaksut + siivoojan, ettei mies vaan stressaantuisi hoitaessaan enemmän kuin yhtä lasta kerrallaan tai tehdessään kotitöitä?

Vierailija
5/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla, tuntemattomat äidit kauhistelivat kun en samalla viikolla leiponut itse pullaa sukulaisille, joiden piti ängetä vierailulle juuri silloin. Kätilöt syyllistivät kun maitoa ei tullut viiteen päivään, alkoivat tiuskimaan että en varmaan ole hieronut ranteessa sijaitsevia akupisteitäkään(!)... Imetys (ja sen epäonnistuminen) oli niin naisten kuin miestenkin lempipuheenaihe seuraavat puoli vuotta. Aina joku muu tiesi asiat paremmin kuin minä!

Minä taas olen kokenut, että raskaana olevaa tai juuri synnyttänyttä nimenomaan patistellaan koko ajan lepäämään, vähän liikakin, ja mitään en muka olisi voinut siinä tilassa tehdä. Ja aina kun minä tai joku tuttava on saanut vauvan, on äidille viety tuliaisia ja vaikka pullaa mukana, keitetty kahvit ja yritetty jotenkin olla avuksi. Imetyksestä en ole keskustellut kuin yhden miehen kanssa elämäni aikana ja se on oma mieheni.

Vierailija
6/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkinmina haluan tayttaa lapsen ja miehen tarpeet, kun mies hoitaa tyonsa. Tietenkin mieheni ihan lapsemme pauloissa ja tosi hienosti on perheensa hoitanut. onnellinen aiti ja vaimo

Vierailija
7/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai rientää edes suoraan töistä raksalle kun mies rentoutuu kotona lasten kanssa? Kuinka moni nainen suostuisi tilanteeseen, jossa hän maksaa yksin palkastaan kaikki perheen menot, ja tämän lisäksi isompien lasten päivähoitomaksut + siivoojan, ettei mies vaan stressaantuisi hoitaessaan enemmän kuin yhtä lasta kerrallaan tai tehdessään kotitöitä?

Ja yrittää vielä löytää jostain aikaa itselleenkin.

Vierailija
8/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kyllästyy, hän vain häippäisee. Joko lopullisesti, omiin harrastuksiinsa tai johonkin muualle.

Kuka vaatii keski-ikäiseltä mieheltä, että hän näyttäisi kaksikymppiseltä?

Naiset ovat kyllä suurelta osin myös itse ongelmiensa ja paineidensa takana. Jos toinen äiti tulee lapsineen päiväkahveille, puleerataan koko koti lattiasta kattoon sitä ennen ja väännetään itku kurkussa kakkuja edellisyö. Onpahan ainakin tosi mainiosti näytetty, että kyllä MINÄ vaan olen kelpo emäntä, eikä vahingossakaan myönnetä, että eihän meillä aina ole tällaista. Me naiset vaan ollaan niin loistavia ja selviydytään kyllä mahdottomastakin!

Vierailija
9/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä tajunnut miehiä, jotka häippäsevät lasten elämästä pariksi vuodeksi raksalle.

Vierailija
10/10 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työmiehen palkkaaminen about vuodeksihan on ihan ilmaista ja onnistuu joka perheeltä