Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko lapsellenne normaalin kausi-influenssa rokotteen?

Vierailija
17.10.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle tekee vaan hyvää sairastaa kaikenlaisia tauteja pienenä, jotta vastutuskyky kasvaisi.

Vierailija
2/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähekkäin, et toi kausi voi vielä herkistää sikainfluenssan suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan, eri reiteen kuitenkin.

lähekkäin, et toi kausi voi vielä herkistää sikainfluenssan suhteen?

Vierailija
4/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sanottiin, että 2 viikkoa pitäisi olla noilla mielellään väliä - eikä mua kyllä reiteen pistetty.

Meinaan kausi-influenssarokottaa lapseni, kuten kaikkina aikaisempinakin vuosina.

Vierailija
5/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

39. elinvuosi meikäläisellä menossa, eikä aikuiseen ikään ole tullut sairastettua kuin yksi influenssa. Lapsena varmaan on ollut sitten jokunen, en muista, eikä niistä sillai hössötetty niinkuin jotkut nykyään.

Meidän perheessä ollaan perusterveitä, eikä muutenkaan sairasteta ylipäätään paljoa, muutama nuhakuume vuodessa, ei ole korvatulehduksiakaan ollut. Lapsia on viisi (pari teiniä, pari alakoululaista+leikki-ikäinen) ja kuudes on tulossa.

Pieni lika on terveellistä,

se mikä ei tapa, vahvistaa...jne.

Vierailija
6/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteerinen rokottaminen on mielestäni tehokkaan yhteiskunnan tapa "pitää koneisto käynnissä" yksilön seurauksista välittämättä.

Vierailija
7/7 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut influenssan kerran ja pidin sitä inhottavana tautina. Lisäksi rokotteesta saa sen saman vastustuskyvyn kuin sairastamalla mutta ilman sitä ikävää kärsimystä ja jälkitautiriskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi